МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Визначення гальмівних властивостей автомобіля в шляхових умовах.Випробування на паливну економічність
Паливну характеристику знаходять при стійких режимах руху на вищій передачі зі зміною швидкостей від максимуму до мінімуму з заданим інтервалом (10 і 20 км/год). Крім того, паливну характеристику визначають на шляху з перемінним поздовжнім профілем при нестійкому режимі роботи. В програму дослідів включають вимір витрат палива при двох швидкостях руху при стійкому режимі роботи і при русі по місту з розгонами, зміною швидкості руху і зупинками. Витрата при міському русі характеризує економічність при перемінних навантаженнях двигуна і різній інтенсивності збільшення частоти обертання валу і навантаження. Контрольна витрата палива (в л\ 100км ) визначають як середнє арифметичне при русі автомобіля по ділянці шляху довжиною 3 – 5 км (в деяких випадках 1км ) в прямому і в зворотному напрямку. Економічна характеристика отримана в шляхових дослідах, виражає залежність витрати палива від швидкості руху автомобіля V. Вимірюють витрату палива через кожні 10 км для вантажного автотранспорту і через 20км для легкового. При визначенні контрольної витрати палива і зніманні шляхової характеристики автомобіля витрата рідкого палива вимірюють за допомогою мірних циліндрів з ціною поділки не більше 2,5 см3 або лічильників – витратомірів. Прилад встановлюють в систему живлення двигуна між паливним баком і насосом. Для виміру шляху, шляху і швидкості руху автомобіля при визначенні контрольної витрати палива і знятті дорожньої економічної характеристики може бути використано прилад типу “шлях - швидкість – час” або автомір. Витрату газоподібного палива визначають лічильником з ціною поділки не більше 1л, а потім перераховують на нормальні умови (20° С і 760мм. . ст .). газовий лічильник підключають в систему живлення двигуна між редуктором і смесітелем. Експлуатаційні витрати палив визначають об’ємним лічильником топлевоміром або за допомогою з’ємного мірного бачка на довгих шляхах загального використання ( 50 –100км ) зі швидкостями, які дозволяють умови руху. Швидкісний режим руху реєструють автометром, шлях пройдений автомобілем – лічильником шляху. Одночасно з витратою палива знаходять витрату масла двигуном методом доливу його в картер. В експлуатаційних дослідах іноді витрату палива вимірюють на найбільш характерних ділянках шляху. Визначення гальмівних властивостей автомобіля в шляхових умовах.
Безпека автомобіля в значній мірі визначається їх гальмівними властивостями. Розроблені правила, які регламентують методику проведення іспитів гальм в шляхових умовах, і вимоги, що пред’явлено до гальмівних властивостей автомобіля. При оцінці гальмівних властивостей враховують тип автомобіля (транспортного засобу ). В залежності від призначення автомобілі поділяють на три категорії М – для перевезення людей, N -для перевезення вантажу, O - причепи і напівпричепи.
Переглядів: 438 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|