Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначення гальмівних властивостей автомобіля в шляхових умовах.

Випробування на паливну економічність

 

Паливну характеристику знаходять при стійких режимах руху на вищій передачі зі зміною швидкостей від максимуму до мінімуму з заданим інтервалом (10 і 20 км/год). Крім того, паливну характеристику визначають на шляху з перемінним поздовжнім профілем при нестійкому режимі роботи. В програму дослідів включають вимір витрат палива при двох швидкостях руху при стійкому режимі роботи і при русі по місту з розгонами, зміною швидкості руху і зупинками.

Витрата при міському русі характеризує економічність при перемінних навантаженнях двигуна і різній інтенсивності збільшення частоти обертання валу і навантаження. Контрольна витрата палива (в л\ 100км ) визначають як середнє арифметичне при русі автомобіля по ділянці шляху довжиною 3 – 5 км (в деяких випадках 1км ) в прямому і в зворотному напрямку.

Економічна характеристика отримана в шляхових дослідах, виражає залежність витрати палива від швидкості руху автомобіля V. Вимірюють витрату палива через кожні 10 км для вантажного автотранспорту і через 20км для легкового.

При визначенні контрольної витрати палива і зніманні шляхової характеристики автомобіля витрата рідкого палива вимірюють за допомогою мірних циліндрів з ціною поділки не більше 2,5 см3 або лічильників – витратомірів. Прилад встановлюють в систему живлення двигуна між паливним баком і насосом.

Для виміру шляху, шляху і швидкості руху автомобіля при визначенні контрольної витрати палива і знятті дорожньої економічної характеристики може бути використано прилад типу “шлях - швидкість – час” або автомір.

Витрату газоподібного палива визначають лічильником з ціною поділки не більше 1л, а потім перераховують на нормальні умови (20° С і 760мм. . ст .). газовий лічильник підключають в систему живлення двигуна між редуктором і смесітелем.

Експлуатаційні витрати палив визначають об’ємним лічильником топлевоміром або за допомогою з’ємного мірного бачка на довгих шляхах загального використання ( 50 –100км ) зі швидкостями, які дозволяють умови руху. Швидкісний режим руху реєструють автометром, шлях пройдений автомобілем – лічильником шляху. Одночасно з витратою палива знаходять витрату масла двигуном методом доливу його в картер. В експлуатаційних дослідах іноді

витрату палива вимірюють на найбільш характерних ділянках шляху.

Визначення гальмівних властивостей автомобіля в шляхових умовах.

 

Безпека автомобіля в значній мірі визначається їх гальмівними властивостями. Розроблені правила, які регламентують методику проведення іспитів гальм в шляхових умовах, і вимоги, що пред’явлено до гальмівних властивостей автомобіля.

При оцінці гальмівних властивостей враховують тип автомобіля (транспортного засобу ). В залежності від призначення автомобілі поділяють на три категорії

М – для перевезення людей,

N -для перевезення вантажу,

O - причепи і напівпричепи.

 




Переглядів: 438

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.