Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ

ДЗ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ДЕРЖАВНА МЕДИЧНА АКАДЕМІЯ

МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’ Я УКРАЇНИ»

КАФЕДРА МІКРОБІОЛОГІЇ, ВІРУСОЛОГІЇ ТА ЕПІДЕМІОЛОГІЇ

 

 

«Затверджено»

на методичній нараді

каф. мікробіології,вірусології,

імунології та епідеміології

Завідувач кафедри

к.м.н Степанський Д.О.

_____ ____________

«____»___________2014 р.

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ

ДО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ

 

Навчальна дисципліна «ЕПІДЕМІОЛОГІЯ»
Модуль Епідеміологія
Змістовний модуль Загальна епідеміологія
Тема заняття Протиепідемічний захист військ, бактеріологічна розвідка.
Курс 5-й
Факультет медичний

 

 

Дніпропетровськ - 2014
1. Актуальність теми.

 

У сучасному світі в умовах досить складної військово - політичної обстановки можливе застосування різним способом біологічних засобів. Біологічна зброя відноситься до зброї масового ураження і тому заходи, що проводяться в системі біологічного захисту, мають важливе значення в житті населення країни. В організації та проведенні протибактеріологічного захисту беруть участь медичні працівники практично всіх спеціальностей і від того, наскільки грамотно і своєчасно будуть проведені повноцінні протиепідемічні заходи, залежить число як безповоротних, так і санітарних втрат. Тому майбутні лікарі повинні бути ознайомлені з основними положеннями захисту від біологічної зброї. Цілком очевидно, що різноманіття біологічних агентів, які можуть служити потенційною зброєю в руках терористів, раптовість їх використання, охоплення великих територій з ураженням людей, тварин і рослин, контамінація харчових продуктів, питної води та об'єктів довкілля, що утрудняють вибір методів захисту, а також глибоко ешелонована система біологічного захисту та недостатня грамотність населення, вимагають серйозних заходів по завчасної підготовки всіх служб системи, тренінгу особового складу, навчання населення та готовності підприємств промисловості до випуску захисної продукції. З цього випливає, що для забезпечення готовності системи біологічної безпеки до вирішення складних завдань запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій потрібна реалізація довгострокової програми розвитку цієї системи, наявність резервів і запасів засобів захисту і висока готовність підприємств до випуску лікарських та захисних препаратів і виробів. Не менш актуальна задача здійснення регулярних тренінгів фахівців системи біобезпеки та навчання населення хоча б елементарним правилам поведінки в складній епідемічній обстановці.

2.Конкретні цілі:

Сформувати у студентів уявлення про організацію та проведення протиепідемічних заходів при виникненні надзвичайних ситуацій і бойових дій серед населення і військ; про роль бактеріологічної розвідки в системі протиепідемічного захисту військ; про індикацію біологічної зброї (БЗ) як про найважливіший елемент у системі протибактеріологічного захисту; прищепити вміння забору проб, вміння користуватися експрес - методами індикації біологічних засобів (БЗ), а також правильно оцінювати отримані результати.

Студент повинен знати:

 

1.Протиепідемічні заходи серед особового складу військ.

2.Критерії оцінки санітарно-епідемічного стану військ і району ї розміщення.

3.Визначення та завдання бактеріологічної розвідки.

4.Правила відбору матеріалів для індикації біологічної зброї.

5.Індикація біологічної зброї (специфічна та неспецифічна).

6.Індикація біологічної зброї у скороченому обсязі.

7.Індикація біологічної зброї у розширеному обсязі.

 

Студент повинен вміти:

- організувати і провести протиепідемічні заходи при виникненні надзвичайних ситуацій і бойових дій серед населення і військ план проведення бактеріологічної розвідки та оформити її результати

- провести забор матеріалу з об'єктів довкілля та скласти супровідну записку;

- готувати проби до дослідженнь;

- використовувати методи індикації , враховувати результати дослідженнь та правильно їх оцінювати.

 




Переглядів: 640

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.