МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
ДОДАТОКРекомендації з методики самостійної підготовки Студентів до занять Особливості навчання на кафедрі нормальної анатомії обумовлені значним обсягом фактичного матеріалу і великою кількістю латинських термінів на кожне заняття, які повинен опанувати студент. У зв’язку з цим доцільно починати готуватися до заняття за кілька днів. Методика підготовки до заняття: n Спочатку прочитати тему заняття за підручником в цілому, щоб мати загальне уявлення про матеріал теми; n Під час другого, більш поглибленого читання, зробити стислий конспект, який відзеркалює основний фактичний матеріал теми; n Виписати в словник і вивчити усі латинські терміни і їх еквіваленти українською мовою за темою заняття; n Розглянути в атласі і в підручнику на малюнках усі анатомічні структури, які описані в матеріалі теми заняття; n Доцільно сформулювати відповіді на питання з теми заняття, які зазначені в методичних розробках; n Доцільно зробити малюнки або схеми, які допомогають опанувати фактичний матеріал; n Намалювати схеми і малюнки будови різних анатомічних структур, які передбачені в методичних розробках під час самостійної роботи студента; n В переддень до заняття доцільно в секційному залі розглянути і вивчити на анатомічних препаратах анатомічні структури відповідно до питань, які зазначені в методичних рекомендаціях (практичні навички); n На консультаціях, які проводять викладачі кафедри за графіком, студент може отримати відповіді на складні питання теми; n Позитивно, якщо студент окремі питання з теми або тему в цілому поглиблено вивчає за різними підручниками, посібниками, використовує ком’ютерні технології; n Окремі, найбільш складні і незрозумілі для студента питання можна задати викладачу на початку заняття; n Під час лекції студент обов’язково повинен вести конспект лекцій, на підставі якого в подальшому готується до питань з лекційного матеріалу.
На кожне практичне заняття студент повинен мати: -словник латинських термінів і їх українські еквіваленти за темою заняття; -конспект лекцій; -схеми, малюнки, які передбачені в процесі самостійної роботи студента. Студент, який має пропуски практичних занять, повинен відпрацювати їх в конкретні терміни за графіком, який затверджений кафедрою. Студент, який пропустив лекцію, повинен написати реферат за темою лекції. Переглядів: 276 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|