МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Структура навчальної дисципліни«Історія зарубіжної літератури ХІХ ст. (ІІ половина)»
ЗМІСТОВІ МОДУЛІ НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ І семестр Змістовий модуль 1. Реалізм в західноєвропейській літературі 2 половини ХІХ ст. Лекційній модуль 1. Реалізм як художня система. Літературний процес у Франції 1830-1860-х рр. Фредерік Стендаль як засновник реалістичної соціально-психологічної прози (2 г.). 2. Проспер Меріме – майстер жанру новели у французькій літературі ХІХ ст. Оноре де Бальзак – «історик сучасності» (2 г.). 3. Гюстав Флобер як письменник нового етапу в розвитку реалізму. Група «Парнас» та школа «Чистого мистецтва». Шарль Бодлер як предтеча французького символізму (2 г.). 4. Специфіка англійського реалізму та її втілення у творчості Чарльза Діккенса (2 г.). 5. Місце Вільяма Теккерея в англійському реалізмі (2 г.).
Переглядів: 289 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|