Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Структура навчальної дисципліни

«Історія зарубіжної літератури ХІХ ст. (ІІ половина)»

Назви змістових модулів і тем Кількість годин
денна форма заочна форма
усього у тому числі усього у тому числі
лек. сем. с.р. лек. сем с.р.
Змістовий модуль 1. Реалізм в західноєвропейській літературі ІІ половини ХІХ ст.
Тема 1. Реалізм як художня система. Фредерік Стендаль як засновник реалістичної соціально-психологічної прози.          
Тема 2. Оноре де Бальзак – «історик сучасності». Гюстав Флобер як письменник нового етапу в розвитку реалізму        
Тема 3. Специфіка англійського реалізму та її втілення у творчості Чарльза Діккенса        
Тема 4. Місце Вільяма Теккерея в англійському реалізмі        
Разом за змістовим модулем 1        
Змістовий модуль 2. Реалізм в американській та російській літературах 2 половини ХІХ ст.
Тема 1. Особливості американської літератури другої половини ХІХ ст. Місце Волта Вітмена в літературному процесі  
Тема 2. Загальна характеристика російської літератури другої половини ХІХ ст. Філософський характер реалістичних творів Федора Достоєвського  
Тема 3. Філософсько-етичні й творчі шукання Лева Толстого  
Тема 4. Творчість Антона Чехова як новий етап у розвитку реалізму    
Разом за змістовим модулем 2
Усього годин
                       

 


ЗМІСТОВІ МОДУЛІ НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ

І семестр

Змістовий модуль 1. Реалізм в західноєвропейській літературі 2 половини ХІХ ст.

Лекційній модуль

1. Реалізм як художня система. Літературний процес у Франції 1830-1860-х рр. Фредерік Стендаль як засновник реалістичної соціально-психологічної прози (2 г.).

2. Проспер Меріме – майстер жанру новели у французькій літературі ХІХ ст. Оноре де Бальзак – «історик сучасності» (2 г.).

3. Гюстав Флобер як письменник нового етапу в розвитку реалізму. Група «Парнас» та школа «Чистого мистецтва». Шарль Бодлер як предтеча французького символізму (2 г.).

4. Специфіка англійського реалізму та її втілення у творчості Чарльза Діккенса (2 г.).

5. Місце Вільяма Теккерея в англійському реалізмі (2 г.).

 




Переглядів: 289

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.