Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Семінарський модуль

1. «Червоне та чорне » Ф.Стендаля як соціально-психологічний роман (2 г.).

2. Проблематика та поетика роману Г. Флобера «Пані Боварі» (2 г.).

3. Роман Ч. Діккенса «Пригоди Олівера Твіста» як. соціально-психологічний роман-виховання (2 г.).

4. Художня своєрідність роману В. Теккерея «Ярмарок марнославства» (2 г.).

Модуль самостійної роботи

Завдання І. Прочитати художні тексти і підготуватися до тестової контрольної роботи.

Завдання іі.Підготувати (усно та письмово) наступні теми:

1. Ідейно-художня своєрідність роману О.де Бальзака «Батько Горіо» та повісті «Гобсек»

2. П. Меріме – засновник реалістичної новели во французькій літературі XIX ст.

3. Інтелектуальна поезія Ш. Бодлера.

Завдання іІі.Законспектувати літературно-критичні статті.

Завдання іV.Вивчити напам’ять вірші поетів, творчість яких вивчається.

 

Змістовий модуль 2. Реалізм в американській та російській літературах 2 половини ХІХ ст.

Лекційній модуль

1. Особливості американської літератури другої половини ХІХ ст. Місце Волта Вітмена в літературному процесі (2 г.).

2. Загальна характеристика російської літератури другої половини ХІХ ст. Філософський характер реалістичних творів Федора Достоєвського (2 г.).

3. Філософсько-етичні й творчі шукання Лева Толстого (2 г.).

4. Творчість Антона Чехова як новий етап у розвитку реалізму (2 г.).

 

Семінарській модуль

1. Проблематика і поетика роману Ф. Достоєвського «Злочин і кара» (2 г.).

2. «Війна і мир» Л. Толстого як національно-героїчний, філософсько-історичний, психологічний і сімейно-побутовий роман-епопея (2 г.).

3. П’єси А. Чехова як явище «нової драми» в російській літературі («Чайка», «Вишневий сад») (2 г.).

 

Модуль самостійної роботи

Завдання І. Прочитати художні тексти і підготуватися до тестової контрольної роботи.

Завдання іі.Підготувати (усно та письмово) наступні теми:

1. Трансцендентальна поезія В.Вітмена. Збірка «Листя трави».

2. Основні напрямки в розвитку російської поезії. другої половини ХІХ ст.

3. Поетика чеховської прози.

Завдання іІі.Законспектувати літературно-критичні статті.

Завдання іV.Вивчити напам’ять вірші поетів, творчість яких вивчається

Список рекомендованих джерел




Переглядів: 287

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.