МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Семінарський модуль1. «Червоне та чорне » Ф.Стендаля як соціально-психологічний роман (2 г.). 2. Проблематика та поетика роману Г. Флобера «Пані Боварі» (2 г.). 3. Роман Ч. Діккенса «Пригоди Олівера Твіста» як. соціально-психологічний роман-виховання (2 г.). 4. Художня своєрідність роману В. Теккерея «Ярмарок марнославства» (2 г.). Модуль самостійної роботи Завдання І. Прочитати художні тексти і підготуватися до тестової контрольної роботи. Завдання іі.Підготувати (усно та письмово) наступні теми: 1. Ідейно-художня своєрідність роману О.де Бальзака «Батько Горіо» та повісті «Гобсек» 2. П. Меріме – засновник реалістичної новели во французькій літературі XIX ст. 3. Інтелектуальна поезія Ш. Бодлера. Завдання іІі.Законспектувати літературно-критичні статті. Завдання іV.Вивчити напам’ять вірші поетів, творчість яких вивчається.
Змістовий модуль 2. Реалізм в американській та російській літературах 2 половини ХІХ ст. Лекційній модуль 1. Особливості американської літератури другої половини ХІХ ст. Місце Волта Вітмена в літературному процесі (2 г.). 2. Загальна характеристика російської літератури другої половини ХІХ ст. Філософський характер реалістичних творів Федора Достоєвського (2 г.). 3. Філософсько-етичні й творчі шукання Лева Толстого (2 г.). 4. Творчість Антона Чехова як новий етап у розвитку реалізму (2 г.).
Семінарській модуль 1. Проблематика і поетика роману Ф. Достоєвського «Злочин і кара» (2 г.). 2. «Війна і мир» Л. Толстого як національно-героїчний, філософсько-історичний, психологічний і сімейно-побутовий роман-епопея (2 г.). 3. П’єси А. Чехова як явище «нової драми» в російській літературі («Чайка», «Вишневий сад») (2 г.).
Модуль самостійної роботи Завдання І. Прочитати художні тексти і підготуватися до тестової контрольної роботи. Завдання іі.Підготувати (усно та письмово) наступні теми: 1. Трансцендентальна поезія В.Вітмена. Збірка «Листя трави». 2. Основні напрямки в розвитку російської поезії. другої половини ХІХ ст. 3. Поетика чеховської прози. Завдання іІі.Законспектувати літературно-критичні статті. Завдання іV.Вивчити напам’ять вірші поетів, творчість яких вивчається Список рекомендованих джерел Переглядів: 287 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|