Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Варіант 2

1-й рівень. Виконати тестові завдання:

1. Ідеалом краси для Ф. Стендаля є:

а) краса античної статуї;

б) краса Рафаелівських героїв;

в) людина, яка наділена яскравими почуттями, надмірною емоційністю;

г) людина, яка має живий розум, стрункий стан і по-юнацьки живий вираз обличчя.

2. Основою творчості будь-якого митця Г. Флобер вважав:

а) пристрасть та емоції; в) цікавий сюжет;

б) форму та стиль; г) уяву та думку.

3. Значну частину творчої спадщини В. Текеррея складають:

а) дидактичні повісті; в) романтичні новели;

б) літературно-критичні статті; г) пародії на відомі твори.

4. Основний естетичний принцип реалізму:

а) виключно висока експресивність та поєднання контрастних життєвих явищ;

б) принцип природності і розумності, досяжний через боротьбу ідей; в) проголошення творчої активності художника і права на перетворення реальності;

г) зображення типових характерів у типових обставинах

5. Для творів О. де Бальзака найбільш характерна тема:

а) розвінчання «наполеонівської ідеї»;

б) втрачених ілюзій;

в) дитинства та виховання;

г) подорожі з метою втечі від дійсності.

6. Прийоми зображення людини в реалізмі:

а) поетизація людини в її індивідуальності;

б) ідеалізація людини як носія розуму;

в) психологізм, соціальність, взаємозв’язок особистого та суспільного;

г) людина, як носій кращих моральних якостей.

7. Художня дійсність у реалістів:

а) умовно правдоподібна ситуація;

б) типові повсякденні обставини;

в) прикрашена, ідеалізована;

г) вільне царювання природи.

8. Виникнення реалізму як художнього методу припадає:

а) на кінець XVIII ст., в) початок ХІХ ст.,

б) 50-ті роки ХІХ ст., г) 30-ті роки ХІХ ст.

9. Ф. Достоєвський був творцем роману:

а) утопічного; в) любовно-психологічного;

б) соціального; г) поліфонічного.

10. В памфлеті «Расін і Шекспір» Ф. Стендаль стверджує, що:

а) літературні твори повинні бути зорієнтовані на зразкові твори Расіна та Шекспіра та наслідувати їх;

б) літературні твори мають виражати піднесенні почуття, як у Расіна;

в) літературні твори повинні зображувати найгостріші конфлікти головний героїв, як в трагедіях Шекспіра;

г) літературні твори повинні бути зорієнтовані на сучасні потреби читача.

11. В романах Ч. Діккенса актуальною є тема;

а) руйнівної дії суспільства на людину;

б) дитинства та виховання;

в) філософського пошуку смислу життя;

г) боротьби людини із зовнішнім ворогом.

12. Основний напрямок в російському реалістичному романі є:

а) соціальний; в) філософський;

б) історичний; г) політичний.

13. Визначте позицію автора-реаліста:

а) автор намагається бути «невидимим» у творі, об’єктивно висвітлювати перебіг подій;

б) автор втручається у перебіг подій, відкрито висловлює свої оцінки;

в) автор бере на себе роль коментатора;

г) автор постійно присутній в творі, його точка зору досить відчутна.

14. Виникнення трансценденталізму в Америці пов’язують з ім’ям:

а) Н. Готорна; в) Г. Мелвілла;

б) Р. Емерсона; г) В. Вітмена.

15. Характери персонажів у реалізмі:

а) статичні та однозначні;

б) показані в момент їх найвищої напруги;

в) історично конкретно зображені у взаємообумовленості із обставинами;

г) універсальні та масштабні.

 

2-й рівень. Дати відповідь на питання за текстом художнього твору, назвіть твір та автора:

  1. Кому вперше і за яких обставин Раскольніков зізнався про вбивство?
  2. Як Олівер потрапив до зграї злочинців?
  3. Як тітка Родона Кроулі відреагувала на його одруження з Ребеккою?
  4. Як П’єр Безухов потрапляє на Бородінське поле і що він там робить?
  5. Чому Жульєн відмовився від пропозиції Елізи?



Переглядів: 982

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.