МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Контроль знаньАнтрацитівське обласне медичне училище Щоденник Для практичних занять з предмету „Основи медсестринства” Студента І курсу _____ групи _________ бригади Медсестринського відділення Прізвище ___________________________________ Ім'я _______________________________________ По-батькові _______________________________ Прізвище, ім'я, по-батькові викладача _____________________________________ Рік Автор: Катроша О.М - викладач вищої категорії з „ Основ медсестринства”
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
1 Дата____________ ІНСТРУКЦІЯ 1 (для студентів ) ПО ПРОВЕДЕННЮ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРЕДМЕТУ “ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА” ТЕМА:„Система охорони здоров'я в Україні. Історія мед . сестринської справи.”
ОСНАЩЕННЯ: Інструкції. ЗНАТИ: Ø історію розвитку сестринської справи; Ø етичний кодекс медичної сестри; Ø сестринську етику та деонтологію; Ø Можливі проблеми пацієнта, наприклад: дефіцит знань, зниження слуху, зору, порушення сну, рухової активності, відсутність апетиту тощо; Практичні навички: Ø оцінювати необхідність у навчанні; Ø мотивувати навчання; Ø скласти індивідуальний план навчання, реалізувати. ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ. Контроль знань Переглядів: 444 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|