Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Контроль знань

Антрацитівське обласне медичне училище

Щоденник

Для практичних занять

з предмету „Основи медсестринства”

Студента І курсу _____ групи _________ бригади

Медсестринського відділення

Прізвище ___________________________________

Ім'я _______________________________________

По-батькові _______________________________

Прізвище, ім'я, по-батькові викладача

_____________________________________

Рік


Автор: Катроша О.М - викладач вищої категорії

з „ Основ медсестринства”

 


ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

№ з/п Тема Кількість годин
Загальний обсяг Лекції Навчальна практика під керівництвом викладача Самостійна робота
  Розділ 1. Вступ до предмета “Основи медсестринства”. Медсестринські теорії і процес
Система охорони здоров’я в Україні. Історія медсестринської справи. Охорона праці в галузі
Медсестринський теорії (моделі)
Медсестринський процес. Етапи медсестринського процесу
  Розділ 2. Основи практичної діяльності медичної сестри. Маніпуляційна техніка        
Санітарно-протиепідемічний режим лікувально-профілактичних закладів
Прийом пацієнтів
Типи лікувально-профілактичних закладів. Безпечне лікарняне середовище
Особиста гігієна пацієнта
Харчування та годування пацієнтів
Спостереження за пацієнтами. Оцінювання функціонального стану пацієнта
Втрата, смерть і горе
Найпростіші методи фізіотерапії. Гірудотерапія
Виписування, зберігання та застосування лікарських засобів
Участь медичної сестри в лабораторних та інструментальних дослідження
Зондові маніпуляції
  Розділ 3. Основи санології        
Здоров’я. Чинники ризику виникнення захворювань -
Формування здорового способу життя і профілактика захворювань -
Рух і здоров’я
Раціональне харчування
Загартовування організму. Психічна саморегуляція
Сім’я та здоров’я. Активне довголіття
  Розділ 4. Підсумкова практика        
Медсестринський процес. Медсестринська педагогіка
Профілактика внутрішньолікарняної інфекції
Прийом пацієнтів
Особиста гігієна пацієнтів. Харчування та годування пацієнтів
Спостереження за пацієнтами
Найпростіші методи фізіотерапії. Гірудотерапія
Виписування, зберігання та застосування лікарських засобів
Участь медичної сестри в лабораторних та інструментальних дослідженнях
Зондові маніпуляції
Основи санології
Усього

1

Дата____________ ІНСТРУКЦІЯ 1

(для студентів )

ПО ПРОВЕДЕННЮ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРЕДМЕТУ

“ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА”

ТЕМА:„Система охорони здоров'я в Україні. Історія мед . сестринської справи.”

 

ОСНАЩЕННЯ:

Інструкції.

ЗНАТИ:

Ø історію розвитку сестринської справи;

Ø етичний кодекс медичної сестри;

Ø сестринську етику та деонтологію;

Ø Можливі проблеми пацієнта, наприклад: дефіцит знань, зниження слуху, зору, порушення сну, рухової активності, відсутність апетиту тощо;

Практичні навички:

Ø оцінювати необхідність у навчанні;

Ø мотивувати навчання;

Ø скласти індивідуальний план навчання, реалізувати.

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ.

Контроль знань




Переглядів: 444

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.