Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Відпрацювання практичних навичок та вмінь

1. Спілкування з пацієнтом і його родичами.

2.Спілкування з різними етичними та культурними групами, немічними і інвалідами.

3.Спілкування з колегами.

4. Вимірювання росту, зважування.

5. Підрахунок частоти дихальних рухів.

6.Досліджеянн пульсу.

7. Вимірювання АТ.

8. Вимірювання температури тіла.

6

9. Цифровий і графічний запис показників функціонального стану пацієнта, частоти дихальних рухів, пульсу, АТ, зросту, маси тіла, частоти стула, величини добового діурезу.

10. Документувати проблеми пацієнта в приблизній учбовій сестринській історії хвороби.

Домашнє завдання.

ЛІТЕРАТУРА:

Основна:

1. Н. М. Касевич „Основи медсестринства в модулях” Київ „Медицина”2009 стор. 333

2. Касевич Н.М. „Практикум із сестринської справи”, Київ „Здоров'я”, 2007 р. ст. 349-353

3. І.Я. Губенко, О.Т. Шевченко, Л.П. Бразалий, В.Г. Апшай „Мед сестринський процес” Київ, „Здоров'я” - 2001 р. ст. 20-62.

4. Журнал «Медсестринство України» №1 1998 р. Стор. 35-37.

5. Журнал «Лемон» Глава № 4 «Сестринскій процес і документація» Стор. 17-20, 41-75.

6. Н.В. Пасечко "Основи сестринської справи" м.Тернопіль, “Укрмедкнига", 1999 р., стор. 405-491.

Для нотатків:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7


№ п/п Найменування тем Кількість годин Мета Питання теми Вимоги до знань і умінь Форми контролю Питання самоконтролю Рекомендована література
«Медсестринські теорії (моделі)»   Закріплення знань до теми «Медсестринські теорії (моделі)»     1 .Поняття про «велику» та «малу» теорію.     2. Ранню теорію медсестринства   3. Сучасні теоріїмедсестринства     Знати: Поняття про «велику» та «малу» теорію Ранню теорію медсестринства Сучасні теорії медсестринства Уміти: · Визначити системуадаптації пацієнта · Визначити підхід домедсестринської діяльності · Порівняти концептуальні моделі Орем і Аллен     самоконт- роль 1 .3 чого скла- дається «велика» теорія.? 2. Що представляє собою«мала» теорія? 3. Модель Вір- джинії Хердерсон 4.Модель Дороті Орем. 5. Модель М. Аллен .Порівняння моделі Орем і Аленн   І .Я. Губенко О.Т. Шевченко Л.П. Бразалій, В.Г. Апшай «Месдсестрин- ський процес»   Київ, 2001р. стр24-50    
                ,
                ,
                 
              .  

 

8

 


Медсестринські теорії (моделі).

Фундаментальними людськими потребами є: нормально дихати, вживати їжу та рідину, здатність одягатись та роздягатись, спілкуватись та інше. Назвіть, скільки потреб людини лежить в основі додатково - доповнюючої моделі?

а) 5;

б) 6;

в) 8;

г)12;

д) 14.

 

2. Особиста зона комфорту при спілкуванні з п-том має такі розміри:

а) До 15 см;

б) 15-46см;

в) 0,46-1,2м;

г) 1,2-3,6м;

д) Понад 3,6 м.

 

3. До вербального спілкування відносяться:

а) Жести;

б) Міміка;

в) Письмове повідомлення;

г) Пози;

д) Усна мова.

4. Доглядаючи за п-том К., 30 років, м/с повинна враховувати, що інтимна зона комфорту має розмір:

а) 0,05-0,15 м;

б) 0,15-0,46 м;

в) 0,46-1,2м;

г) 1,2-3,6 м;

д) Більше 3,6 м.




Переглядів: 689

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.