Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Домашнє завдання.

ЛІТЕРАТУРА:

Основна:

1. Н. М. Касевич „Основи медсестринства в модулях” Київ „Медицина”2009 стор. 348

2. Касевич Н.М. „Практикум із сестринської справи”, Київ „Здоров'я”, 2007 р. ст. 349-366

3. Журнал «Медсестринство України» №1 1998 р. Стор. 35-37.

4. Журнал «Лемон» Глава № 4 «Сестринскій процес і документація» Стор. 17-20, 41-75.

5. Н.В. Пасечко "Основи сестринської справи" м.Тернопіль, “Укрмедкнига", 1999 р., стор. 405-491.

 

Для нотатків:

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

15


№ п/п Найменування тем Кількість годин Мета Питання теми Вимоги до знань і умінь Форми контролю Питання самоконтролю Рекомендована література
«Медсестринський процес. Етапи медсестринського процесу» Закріплення знань до теми: «Медсестринський процес. Етапи медсестринського процесу»   1 .Що таке сестринський процес. Його сутність. 2.Назвіть етапи сестринського процесу. 3Назвіть основниі потреби людини. 4.Що таке проблема пацієнта. 5.Назвіть що таке проблеми: а) наявні б) потенційні в) пріоритетні г) проміжні д) вторинні. 6. Мета сестринського догляду. 7. Що таке сестринське втручання. 8. Що таке дії медсестри: а) залежні б)взаємозалежні в) незалежні. 9Що таке сестринське обстеження. 10. Що таке об’єктивний метод обстеження. 11.Що таке суб’єктивний метод обстеження. 12. Що таке сестринський діагноз. Знати: Ø сутність сестринського процесу; Ø етапи сестринського процесу; Ø джерела інформації; Ø особливості спілкування під час оцінювання стану пацієнта; Ø потреби людини види і методи сестринських втручань; Ø критерії оцінювання; Уміти: Ø провести розпитування пацієнта та його рідних; Ø оцінити отримані дані; Ø документувати сестринську діяльність; Ø оцінити стан пацієнтів; Ø визначити формувати проблеми пацієнта; Ø планувати догляд, визначити мету, сестринських втручань для вирішення проблем; Ø оцінити ефективність сестринського догляду. самоконтроль 1 . Відповісти на тестовий контроль. 2. Заповнити листок «Сестринської оцінки пацієнта»     Пасечко Н.В. «Основи сесринськоої справи» 1999 с. 405-491 З.М. Смирнова «Посібник з медсестринського процесу»с. 228- 272  

 

 

16

 


Медсестринський процес. Етапи медсестринського процесу

1. Перший етап сестринського процесу – це:

а) Визначення потреб людини;

б) Збір необхідної інформації;

в) Інтерпретація зібраної інформації;

г) Перевірка правил визначених м/с потреб;

д) Розробка першочергових завдань догляду.

 

2. Третій етап сестринського процесу – це:

а) Медсестринська діагностика;

б) Оцінка потреб людини;

в) Оцінка результатів;

г) Планування роботи;

д) Реалізація сестринського догляду.

 




Переглядів: 589

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.