Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Що на Вашу думку більш точно відповідає меті сестринського втручання у вирішення проблем недостатності знань про дієтичне харчування?

а) Дружина п-та буде орієнтуватись у вимогах дієти;

б) П-т буде знати перелік страв призначеної дієти;

в) П-т буде розуміти принципи дієти і дотримуватись їх;

г) П-ту будуть передавати тільки продукти, дозволені дієтою;

д) П-т у стаціонарі буде їсти згідно з дієтою.

4. Проблема п-та формується при здійсненні:

а) I етапу сестринського процесу;

б) II етапу сестринського процесу;

в) III етапу сестринського процесу;

г) IV етапу сестринського процесу;

д) V етапу сестринського процесу.

 

5. Метою V етапу сестринського процесу є:

а) Виявлення незадоволених потреб;

б) Оцінка отриманих результатів;

в) Реалізація плану сестринських втручань;

г) Розробка результатів сестринських втручань;

д) Розробка сестринських втручань.

 

6. На якому етапі мед сестринського процесу м\с визначає мету сестринського догляду:

а) I;

б) II;

в) III;

г) IV;

д) V.

 

7. Метою IV етапу сестринського процесу є:

а) Визначення потреб п-та;

б) Виконання плану сестринського догляду;

в) Планування обсягу сестринських втручань;

г) Формування бази даних про п-та;

д) Формування мед сестринського діагнозу.

17

8. Мета І етапу сестринського процесу:

а) Встановлення проблем п-та;

б) Збір бази про п-та;

в) Здійснення плану сестринських втручань;

г) Планування сестринської допомоги;

д) Формування сестринського діагнозу.

9. На якому етапі сестринського процесу виявляють проблеми п-та:

а) I;

б) II;

в) III;

г) IV;

д) V.

 

10. Першочерговість вирішення проблем п-та визначається:

а) Консультантом;

б) Медичною сестрою;

в) Пацієнтом;

г) Родинами п-та;

д) Черговим лікарем.

 

11. Застосовуючи мед сестринський процес, м/с на ІV етапі:

а) Вивчає звички та стиль життя п-та;

б) Виконує заплановані м/с дії;

в) Виносить судження про ефективність дії м/с;

г) Встановлює пріоритети надання сестринської допомоги;

д) Інтерпретує отримані дані.

 

12. Складаючи план сестринського догляду за п-том зі стенокардією, пріоритетною проблемою м/с вважатиме:

а) Біль за грудиною;

б) Головний біль;

в) Набряки;

г) Приступ ядухи;

д) Серцебиття.

 

13. М/с вивчає ефективність навчання п-та навичкам самодогляду на слідуючому етапі мед сестринського процесу:

а) Інтерпретація отриманих даних;

б) Первинна оцінка стану п-та;

в) Підсумкова оцінка результатів догляду;

г) Планування догляду;

д) Реалізація плану догляду.

 

14. При здійсненні мед сестринського процесу у важкохворої п-тки, м/с заплановані заходи з профілактики пролежнів. Який повинен бути найменший інтервал між змінами положення п-та у ліжку?

а) 2 години;

б) 4 години;

в) 6 годин;

г) 8 годин;

д) 12 годин.

18

15. М/с, здійснивши первинну оцінку стану п-та, переходить до наступного етапу сестринського процесу. Що є його метою:

а) Виявлення потреб п-та;

б) Корекція сестринського догляду4

в) Планування сестринських втручань;

г) Реалізація сестринських втручань

д) Формулювання сестринського діагнозу.

 

16. Ви здійснюєте мед сестринський процес у хворого з гарячкою. ІІІ етап сестринського процесу м/с документує у:

а) Історії хвороби;

б) Карті спостереження за хворим;

в) Листку медсестринського обстеження п-та;

г) Листку оцінки якості догляду;

д) Плані догляду за п-том.

 




Переглядів: 614

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.