Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Дата____________ ІНСТРУКЦІЯ №11

(для студентів ) ,

ПО ПРОВЕДЕННЮ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРЕДМЕТУ

«ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА»

ТЕМА: «Безпечне лікарняне середовище.»

ОСНАЩЕННЯ:

ü Функціональне ліжко.

ü Каталка.

ü Крісло-каталка.

ü Ноші.

ü Подушечки.

ü Валики.

ü Напівм'ячі.

ü Ватно-марлеві кола.

ü Вода, мило, рушник.

ü Торбочки з піском.

 

 

ЗНАТИ:

ü Поняття про лікувально-охоронний режим, його елементи та значення для пацієнта.

ü Види режимів рухової активності: суворий ліжковий, ліжковий, палатний, загальний.

ü Безпечне транспортування та перекладання тяжкохворих: на каталці, кріслі-каталці, на ношах, на руках.

ü Положення пацієнтів у ліжку: активне, пасивне, вимушене.

ü Поняття про біомеханіку тіла та правильне положення тіла.

ü Створення пацієнту вигідного положення в ліжку.

ü Використання функціонального ліжка.

ü Правила переміщення та зміни положення пацієнта в ліжку (на спині, животі, в положенні Фаулера і Сімпса).

ü Запобігання травматизму в пацієнтів.

ü Медсестринські втручання для зниження ризику падіння, опіків, отруєнь, ураження електричним струмом.

ü Фактори ризику нещасних випадків у пацієнтів: малюковий і старечий вік, порушення свідомості, зору, слуху, ходи, побічні ефекти лікувальної терапії.

ü Організація роботи медичної сестри для забезпечення правильної біомеханіки тіла з метою запобігання травмам хребта та суглобів.

ü Можливі проблеми пацієнтів: високий ризик падіння, пов’язаний з порушенням зору чи ходи.

ü Медсестринські втручання з розв’язання проблем, що виникли.

Практичні навички:

— транспортування та перекладання пацієнтів;

— приготування ліжка для пацієнта;

— надання пацієнтові зручного положення в ліжку.

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ.

Контроль знань.

77

Відпрацювання практичних навичок та вмінь.

ü Укладання пацієнта у положення Симса, Фаулера, на боку, на спині, на животі.

ü Підняття пацієнта двома або більше особами; захоплення через руку;

Утримання пацієнта.

ü Пересування пацієнта в ліжку.

ü Підняття пацієнта через руку, за допомогою простирадла, плечима.




Переглядів: 596

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.026 сек.