МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Медсестра здійснює догляд за літньою пацієнткою. Визначити причини можливих непорозумінь.А Контроль прийому ліків В Нагадування про причину перебування в стаціонарі С Спілкування суворим тоном, посилання на недоліки віку ДСупроводження до маніпуляційної Е Роз'яснення доцільності прийому ліків
Для нотаток
________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ 247 Дата______________ ІНСТРУКЦІЯ 30 (для студентів) ПО ПРОВЕДЕННЮ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРЕДМЕТУ «ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА» Тема. «Медсестринський процес. Медсестринська педагогіка» Знати: ü Етапи медсестринського процесу, їх взаємозв’язок і зміст. ü Медсестринське обстеження, медсестринська діагностика, складання плану догляду та/або плану навчання, реалізація плану догляду. ü Оцінювання результатів догляду, його корекція в разі необхідності. ü Навчання в медсестринській справі. ü Сфери навчання. ü Умови ефективного навчання. ü Етапи навчального процесу. ü Робота у відділеннях лікувально-профілактичних закладів під контролем викладача, відпрацювання практичних умінь та навичок, виконання лікарських призначень, ведення щоденників, навчальної медсестринської історії хвороби. Практичні навички: Ø вміння проводити бесіду з пацієнтом для виявлення проблем; Ø оцінювання даних фізичного обстеження пацієнта; Ø визначення мети та обсягу медсестринських втручань; Ø оцінювання вихідного рівня знань, умінь пацієнта; Ø складання індивідуальних планів медсестринського догляду та навчання пацієнтів; Ø використання стандартних планів догляду при складанні індивідуального плану медсестринських втручань; Ø оцінювання якості та ефективності навчання; Ø документування етапів медсестринського процесу в навчальній медсестринській історії хвороби.
Дата______________ ІНСТРУКЦІЯ 31 Ø (для студентів) ПО ПРОВЕДЕННЮ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРЕДМЕТУ «ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА»
Тема: Профілактика внутрішньолікарняної інфекції Знати: ü Способи передачі внутрішньолікарняної інфекції. ü Групи ризику розвитку внутрішньолікарняної інфекції. ü Резервуари збудників внутрішньолікарняних інфекцій. ü Заходи профілактики і контролю внутрішньолікарняних інфекцій. ü Види, способи і режим дезінфекції в лікувально-профілактичних закладах. ü Мета, завдання і принципи роботи центрального стерилізаційного відділення. ü Способи контролю стерилізації. ü Чинні накази, інструкції і методичні вказівки МОЗ України, Головних управлінь охорони здоров’я облдержадміністрацій.
248 ü Робота у відділеннях лікувально-профілактичних закладів під контролем викладача, відпрацювання практичних умінь та навичок, виконання лікарських призначень, ведення щоденників, навчальної медсестринської історії хвороби.
Практичні навички: Ø проведення вологого прибирання в лікувально-профілактичних закладах із застосуванням дезінфекційних розчинів; Ø провітрювання і кварцування приміщень лікувально-профілактичних закладів; Ø дезінфекція і утилізація використаного одноразового медичного інструментарію; Ø обробляння рук до і після виконання будь-якої маніпуляції; Ø обробляння рук і слизових оболонок в разі контакту з біологічними рідинами; Ø використання захисного пристосування (маска, халат, окуляри, шапочка, фартух); Ø підготовка мийних і дезінфекційних розчинів різної концентрації; Ø дезінфекція предметів догляду; Ø проведення передстерилізаційного очищення виробів медичного призначення; Ø контроль якості передстерилізаційного очищення; Ø підготовка перев’язувального матеріалу, укладання в стерилізаційні коробки; Ø стерилізація інструментів у повітряному стерилізаторі; Ø контроль якості стерилізації; Ø миття рук (соціальний рівень); Ø надягання стерильного халата, шапочки, маски, гумових рукавичок; Ø знімання використаних рукавичок, халата, маски; Ø підготовка до роботи маніпуляційного кабінету.
Переглядів: 531 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|