Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Формат як засіб іміджелогіі.

Імідж є багато в чому достатньо нечітким конструктом. З одного боку, стандартне визначення іміджу як зовнішнього .Я. людини фіксує статичний погляд на імідж. Одночасно в умовах соціальних ситуацій, які постійно змінюються, імідж набуває й деяких динамічних рис. У зв`язку з цим для більш чіткого визначення іміджу іноді використовують поняття формату. Формат - це найбільш адекватний каналу, очікуванням аудиторії тип комунікативної поведінки людини, тобто елемент моделі, квант комунікативної поведінки.

Отже, очевидно, що імідж повинен спроектувати те завдання, яке поставлене на цей момент. Сформулювавши чітко завдання, можна побачити ті повідомлення, які повинні бути вибудовані для того, щоб добитися потрібного іміджу. Але при цьому слід пам`ятати, що завдання ставиться, виходячи з вимог аудиторії. Внаслідок цього, як підкреслює Г.Почепцов, побудова іміджу іде таким шляхом:

. визначення вимог аудиторії (сегментів аудиторії);

. формулювання характеристик, які в сумі складають імідж;

. переведення обраних характеристик у різні контексти (візуальний, вербальний, контекстний, сімейний та ін.)

 




Переглядів: 349

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.