Імідж є багато в чому достатньо нечітким конструктом. З одного боку, стандартне визначення іміджу як зовнішнього .Я. людини фіксує статичний погляд на імідж. Одночасно в умовах соціальних ситуацій, які постійно змінюються, імідж набуває й деяких динамічних рис. У зв`язку з цим для більш чіткого визначення іміджу іноді використовують поняття формату. Формат - це найбільш адекватний каналу, очікуванням аудиторії тип комунікативної поведінки людини, тобто елемент моделі, квант комунікативної поведінки.
Отже, очевидно, що імідж повинен спроектувати те завдання, яке поставлене на цей момент. Сформулювавши чітко завдання, можна побачити ті повідомлення, які повинні бути вибудовані для того, щоб добитися потрібного іміджу. Але при цьому слід пам`ятати, що завдання ставиться, виходячи з вимог аудиторії. Внаслідок цього, як підкреслює Г.Почепцов, побудова іміджу іде таким шляхом:
. визначення вимог аудиторії (сегментів аудиторії);
. формулювання характеристик, які в сумі складають імідж;
. переведення обраних характеристик у різні контексти (візуальний, вербальний, контекстний, сімейний та ін.)
Переглядів: 349
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: