Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






I. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

 

Курс „Логіка” розрахований на студентів першого курсу факультету правничих наук НаУКМА за напрямом підготовки „Правознавство”.

Метою курсу „Логіка” є комплексне вивчення основних законів формальної, діалектичної логіки, логічних операцій, логічних відносин між судженнями, модальності суджень тощо, що спрямовано на формування самостійного логічного мислення студента-правника.

До основних завдань вивчення курсу „Логіка” можна віднести: вивчення теоретичних та історичних засад формування логіки як самостійної науки; засвоєння основних законів мислення, законів формальної, діалектичної логіки, прикладів їх застосування в юриспруденції; формування практичних вмінь та навичок з вирішення логічних задач з визначення обсягу поняття, його поділу, проведення операцій з класами, встановлення відносин між поняттями; обґрунтування істинності, хибності суджень, логічних відносин між ними тощо.

Значення курсу „Логіка” полягає у розвитку аналітичних здібностей студентів-правників, мистецтва аргументації, доказування, спростування юридичних фактів з урахуванням законів логіки.

Успішне оволодіння курсом „Логіка” дозволяє студентам-правникам правильно застосовувати закони логіки, проводити логічні операції з поняттями, надавати коректну оцінку їх змісту, значенню, правильності застосування для вирішення конкретної юридичної справи.

 

 

У результаті вивчення курсу студент повинен:

- засвоїти основні закони мислення, закони формальної, діалектичної логіки та приклади їх застосування в юриспруденції;

- ефективно застосовувати практичні вміння та навички з вирішення логічних задач, зокрема, вміти визначати обсяг поняття, його складові, проводити операції з класами, встановлювати відносини між поняттями;

- навчитися обґрунтовувати з використання законів логіки істинність, хибність суджень, логічні відносини між судженнями, надавати коректну оцінку їх змісту, значення, правильності застосування для вирішення конкретної юридичної справи;

- знати позитивні та негативні приклади застосування у юридичній практиці правил аргументації, доказування, спростування юридичних фактів з урахуванням законів логіки.

 




Переглядів: 278

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.