Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПРИЗНАЧЕННЯ І ТТД КШМ Р-142Н.

 

Командно штабна машина Р-142Н призначена для організації безперервного управління і забезпечення зв’язку по КХ і УКХ радіоканалах, утворених власними засобами та окремою радіостанцією середньої потужності (РСП) у тактичній ланці управління. КШМ забезпечує засекречування каналів зв’язку за допомогою власної спецапаратури (режим Б).

 

 

 

Рисунок 1.1 – КШМ Р-142Н.

 

КШМ Р-142 дозволяє ведення радіозв’язку в одній КВ (Р-130М) та трьох УКВ (Р-111, Р-123) радіомережах (радіонапрямках). Радіозасоби КШМ обслуговують радіозв’язок у КВ діапазоні 1, 5–10,99 МГц та УКВ діапазоні 20–52 МГц.

 

 

 

Рисунок 1.2 – КШМ Р-142Д “Деймос”.

 

 

В КШМ забезпечено керування і радіозв’язок по всіх радіостанціях з робочих місць – ПК, ПР, ПО; з винесеного телефонного апарату (ВТА) двох проводною лінією довжиною до 500 м. Всього в КШМ передбачено 5 робочих місць: два робочих місця для командира (ПК-1, ПК-2) і по одному робочому місцю для офіцера, начальника КШМ і радіотелеграфіста (ПО, ПР1 і ПР2).

КШМ забезпечує стійке управління і зв’язок із однотипними КШМ на стоянці та в русі; автономно і в складі вузла зв’язку, на середньопересеченій місцевості на відстані, що зазначена у таблиці 1.

 

Таблиця 1.1 Вибір антен в залежності від відстані до кореспондента та умов роботи.

 

Тип радіостанції Тип антени Вид зв’язку Дальність зв’язку (км) Діапазон частот (МГц) Умови роботи
На стоянці В русі
Р-130М АШ-4 ТФ, ТГ 1,5-10,99 + + + + +  
АЗВ
Диполь
Р-111 АШ-3,4 ТФ, ТГ 20-52 + + +
КША
Р-123МТ АШ-4 ТФ, ТГ 20-51,5 + + +
КША
Р-809М2 АШ ТФ 100-149,975 +  
ДКА

 

Засоби зв’язку КШМ забезпечують:

- симплексний телефонний радіозв’язок у режимі А з усіх робочих місць та із ВТА двох проводною лінією довжиною до 500 м по лінії Л2;

- симплексний телефонний радіозв’язок у режимі Б за допомогою СА Т-219 із робочих місць ПК1, ПК2, ПР1 та із ВТА по лінії Л1;

- слуховий телеграфний зв’язок по КХ радіостанції Р-130М із робочого місця ПР2;

- слуховий телеграфний зв’язок по УКХ радіостанціях Р-111 і Р-123 з допомогою телекодової приставки;

- симплексний телефонний радіозв’язок у режимах А і Б каналами зовнішньої радіостанції середньої потужності;

- слуховий телеграфний радіозв’язок каналами зовнішньої радіостанції середньої потужності (РСП) з робочого місця ПР2;

- роботу у режимі швидкодія (ШД);

- кодування телеграфної інформації;

- автоматичну ретрансляцію сигналів по НЧ;

- прийом та передачу циркулярного та вибіркового виклику кореспондентів;

- запис та відтворення інформації;

- внутрішній зв’язок та службовий зв’язок з зовнішніми абонентами.

У КШМ передбачена можливість забезпечення:

- передачі інформації радіостанцією Р-130М в режимі швидкодії при установці датчика Р-014Д;

- передачі інформації в телеграфному режимі датчиком П-590А по радіостанціях Р-111, Р-123МТ і Р-130М при установці, апаратури М-125м і датчика П-590А;

- безпошукового та безпідстроєчного симплексного радіозв'язку в діапазоні 100 - 149,975 МГц при установці радіостанції Р-809М2.

Джерелами живлення апаратури КШМ, є:

- при русі автомобіля - генератор Г-290;

- на стоянці автомобіля - електроагрегат АБ-1-П/30-М1-V, винесений з відсіку.

При живленні КШМ від електроагрегату необхідно стежити, щоб споживачі електричної енергії, які не використовуються, були відключені (потужність, що віддається генератором електроагрегату, становить 1 кВт).

Генератор Г-290 і генератор електроагрегату працюють в буферному режимі з акумуляторними батареями 4 х 5НКТБ-80 (4 х 5НКЛБ-70, 4 х 5НКЛБ-70С).

Номінальна напруга бортмережі - 26 В.

КШМ може транспортуватися по залізниці і військово-транспортною авіацією в літаку АН-12Б.

Автомобіль ГАЗ-66 з нормальним навантаженням має витрату палива 24 л на 100 км при русі зі швидкістю 30 - 40 км / год. по шосе в літню пору року.

Двигуну автомобіля для нормальної роботи потрібно бензин А-76 ГОСТ 2084-67. Автомобіль має два паливних баки місткістю по 105 л.

Допустима глибина подоланого броду автомобілем на твердому дну не більше 0,8 м.

Для нормальної роботи електроагрегату потрібно бензин А-72, ГОСТ 2084-67.

Мастило двигуна електроагрегату проводиться маслом АКП-10, АСП-10, змішаним з бензином у співвідношенні 1: 25.

Витрата палива при нормальній потужності - 0,86 кг / ч. Ємність паливного бака - 7 л.

Кузов КШМ опалюється нагрівником ОВ-65. Дизельне паливо надходить із спеціального бака, встановленого зовні кузова. Витрата палива не більше 1,2 л/г.

Фільтровентиляційною установкою ФВУ-100Н забезпечується всередині кузова обмін повітря і надлишковий тиск.

Габаритні розміри КШМ відповідають ГОСТ 9238-83 при розміщенні на залізничній платформі:

- довжина - 6060 мм;

- ширина - 2400 мм;

- висота - 3300 мм.

Ширина ходу передніх коліс складає 1800 мм, а задніх коліс - 1750 мм.

Вага укомплектованої КШМ з екіпажем не більше 5970 кг.

Навантаження на передню вісь складає 2880 кг, а на задню - 3090 кг.

Радіус повороту автомобіля (по передньому буферу) складає 9,5 м.

 

 




Переглядів: 4564

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.