Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗМІСТ ПРАКТИКИ Й ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ

Місяць Зміст практики Завдання студентам
Вересень   Вересень Вступний інструктаж. Загальна характеристика (фізико-географічна) місцевого краю. Особливості сезонних змін у природі.   Рання осінь. Осінні явища в житті рослин і тварин. Спостереження за погодою. Використання народних прикмет для визначення стану погоди. 1. Виконайте завдання № 1 (загальна характеристика місцевого краю) 2. Виконайте завдання № 2 (сезонні зміни в природі) 3. Виконайте завдання № 3( питання 1-5)  
Жовтень     Жовтень     Листопад     Листопад Екскурсія в парк. Штучні угрупування рослин. Розподіл садово-паркових композицій за характером проектування й розміщення рослин, споруд, майданчиків. Розпізнавання дерев, кущів за листям, кроною, розташуванням гілок, плодами.   Спостереження за птахами. Визначення птахів за голосом, зовнішнім виглядом.   Ознайомлення з походженням назви останнього осіннього місяця листопада. Визначення естетичного вигляду осінньої рослинності.   Спостереження за змінами в стані живої та неживої природи, листопадом. 1. Виконайте завдання № 3 (питання 6-8)   2. Виконайте завдання № 3 (питання 8-12)   3. Виконайте завдання № 3 (питання 12-19)  
Грудень-січень   Лютий Зимові явища в житті рослин і тварин. Ознайомлення з походженням назв зимових місяців. Спостереження за явищами живої й неживої природи. Визначення краси та своєрідності зимової рослинності.   Уроки милування зимовою природою. Спостереження за зимуючими птахами. Несприятливі метеорологічні явища. 1. Виконайте завдання № 4   2. Виконайте завдання № 4  
Березень     Березень     Квітень   Квітень Весняні явища в житті рослин і тварин. Ознайомлення з походженням назви першого весняного місяця. Спостереження за ознаками весняної природи.   Спостереження за мати-й-мачухою, просліками. Визначення особливостей будови рослини.   Визначення тривалості дня. Прогнозування погоди й використання її місцевих ознак.   Біоценоз водойму.Тваринний світ. 1. Описати характерні весняні особливості в житті рослин і тварин, складіть розповідь про рослину (Завдвння № 5)    
Травень   Травень Уроки милування весняною природою. Екскурсія на луки. Рослинні угрупування рідної місцевості, їхні біологічні особливості (степова рослинність)     Праця на ділянці педколеджу. Догляд за дерево-кущовою рослинністю, прополювання бур’яну. Визначення найважливіших морфологічних ознак ґрунтів: забарвлення, включення, механічний склад.   1. Сформулюйте завдання для дітей дошкільного віку під час естетичного сприйняття весняної природи.Описати 3 – 5 видів рослин луків та степу.   2. Описати особливості озеленення, догляд за дерево-кущовою рослинністю педколеджу.Описати різновиди ґрунтів.    
Червень   Червень   Червень     Липень Спостереження й визначення характерних ознак літа. Визначення краси та своєрідності літньої природи. Уроки милування.   Літні явища в житті рослин і тварин. Визначення розмаїття кольорів, форм, звуків, які пропонує літня природа. Милування зеленню дерев.   Звіт студентів про організацію й проведення навчальної практики з природознавства й краєзнавства. Заповнювання оцінювальних листів з навчальної (польової) практики.   Підготовка та проведення підсумкової конференції. 1. Опис характерних ознак літа. Визначте розмаїття кольорів, форм, звуків літньої природи.Скласти спостереження для дошкільників за рослиною, комахою. (Завдання № 6)   2. Підготовка звітної документації з навчальної (польової) практики.  

 

 

завдання до НАВЧАЛЬНОї практики




Переглядів: 204

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.