Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕСТИ ДЛЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ

1. Інклюзія – це

а) процес збільшення ступеня участі всіх громадян в соціумі, і насамперед, що мають труднощі у фізичному розвитку;

б) процес зменшення ступеня участі всіх громадян в соціумі;

в) свій варіант відповіді.

 

2. Метою інклюзивної освіти є

а) збільшення ступеня участі всіх громадян в соціумі, і насамперед, що мають труднощі у фізичному розвитку;

б) розбудова інклюзивного суспільства, що дозволяє кожному, незалежно від віку й статі, етнічної належності, здібностей, наявності або відсутності особливостей у розвитку, брати участь у житті суспільства й робити свій внесок в його розвиток;

в) свій варіант відповіді.

 

3. В межах якої декларації вперше інклюзивну освіту визначено як реформаційні освітні зміни на підтримку особливостей й відмінностей кожного?

а) в межах декларації прав людини;

б) свій варіант відповіді;

в) в межах Саламанської декларації.

 

4. Хто обґрунтовуючи теорію надкомпенсації?

а) М.Є.Хватцев;

б) Л.Виготський;

в) свій варіант відповіді.

 

5. В чому полягає теорія над компенсації?

а) відмовитися і від поняття, і від терміну «дефективні діти»;

б) ввести поняття «діти з особливими потребами»;

в) свій варіант відповіді.

 

6. Основним принципом інклюзивного навчання відповідно до Саламанської декларації є

а) всі діти мають навчатися разом у всіх випадках, коли це можливо, незважаючи на жодні труднощі чи відмінності між ними;

б) діти з особливими потребами повинні навчатися в спеціально відведених для них закладах ;

в) свій варіант відповіді.

 

7. Міжнародним визначенням терміну «інвалід» є

а) особа, яка не може самостійно забезпечити повністю або частково потреби нормального особистого або соціального життя через порушення вроджене або набуте фізичних або розумових здібностей;

б) людина, що частково або повністю втратила працездатність унаслідок поранення, хвороби, каліцтва чи старості.;

в) свій варіант відповіді.

 

8. В якому році було прийняття Генеральною Асамблеєю ООН Декларації про права розумово відсталих осіб?

а) 1971 року;

б) 2009 року;

в) свій варіант відповіді.

 

9. Нормативно-правовим документом, який засвідчує розпочату в Україні модернізацію освітньої галузі у напрямі інклюзивної освіти шляхом стандартизації на основі мультидисциплінарного підходу є проект?

а) свій варіант відповіді ;

б) „Про реабілітацію інвалідів в Україні»;

в) Стандарту соціальних послуг.

 

10. Яка країна однією з перших серед європейських країн визнала інтегративне та інклюзивне навчання для дітей з особливими потребами найприйнятнішою формою здобуття ними освіти?

а) Австрії;

б) свій варіант відповіді;

в) Італія.

 

11. Розроблена експериментальна програма урядом Австрії передбачала апробацію яких чотирьох моделей інтегрованого навчання?

а) інтегровані класи, взаємодіючі класи, малокомплектні класи , звичайні класи;

б) заняття, що становлять основу загальної середньої освіти і містять компенсаторно-корекційний блок; індивідуальні та групові корекційні заняття; заняття за вибором учнів;

в) свій варіант відповіді.

 

12. Допомога школам спеціалістів ПМС-центрів полягає у

а) переведення дитини з особливими потребами з одного закладу до іншого, з нижчого освітнього рівня на вищий; у складанні індивідуальних планів навчання, у проведенні корекційної роботи;

б) інформують щодо надання освітніх, медичних та соціальних послуг дітям з особливостями розвитку в системі спеціальної та загальної освіти;

в) свій варіант відповіді.

 

13. Основними у Бельгії службами підтримки дітей з особливими потребами в умовах сумісного навчання є

а) система психолого – медико – педагогічних консультацій;

б) психолого-медико-соціальні центри;

в) свій варіант відповіді.

 

14. У сучасній світовій освітній політиці визначаються кілька підходів до надання освіти дітям з обмеженими можливостями здоров'я, це

а) інклюзія й мейнстримінг;

б) мейнстримінг, інклюзія, інтеграція;

в) свій варіант відповіді.

 

15. Основними формами інтеграції є :

а) інклюзія й мейнстримінг;

б) інтернальна, екстернальна;

в) свій варіант відповіді.

 

16. Інклюзивна освіта – це

а) свій варіант відповіді;

б) форма навчання, рекомендована тим дітям, які за рівнем психофізичного розвитку відповідають віковій нормі і психологічно готові до спільного навчання зі здоровими однолітками;

в) це гнучка, індивідуалізована система навчання з психолого-педагогічною підтримкою дітей і молоді з особливостями психофізичного розвитку в умовах масової загальноосвітньої школи, яка знаходиться поблизу місця проживання.

 

17. Розширенням соціальних контактів між дітьми з обмеженими можливостями здоров'я та їхніми однолітками називається

а) інклюзія;

б) мейнстримінг;

в) свій варіант відповіді.

 

18. Формуванням у дітей з обмеженими можливостями здоров'я здібностей до засвоєння навчального матеріалу, передбаченого загальноосвітньою програмою, тобто загальним навчальним планом називається

а) педагогічна інтеграція;

б) мейнстримінг;

в) свій варіант відповіді.

 

19. Одним із важливих напрямів підготовки осіб з обмеженими можливостями до самостійного життя є

а) інклюзія;

б) інтеграція;

в) свій варіант відповіді.

 

20. Інтегроване навчання – це

а) це навчання і виховання дітей з відхиленнями розвитку в установах загальної системи освіти разом із дітьми, які розвиваються нормально;

б) багатоаспектна проблема, яка відображає синтез соціальних, правових, економічних, психологічних, педагогічних проблем;

в) свій варіант відповіді.

 

21. Технологією, яка базується на принципах відкритого навчання, широко використовує комп’ютерні навчальні програми різного призначення та сучасні телекомунікації з метою доставки навчального матеріалу та спілкування, у тому числі, в реальному часі являється

а) дистанційне навчання;

б) інтегроване навчання;

в) свій варіант відповіді.

 

22. Інклюзивне навчання може здійснюватись за однією з форм:

а) повна інтеграція, тимчасова інтеграція, часткова і комбінована форми інтеграції;

б) свій варіант відповіді;

в) повна інтеграція, часткова інтеграція, тимчасова інтеграція, повна і комбінована форми інтеграції

 

23. Корекційно-розвивальні заняття проводяться

а) вчителями-дефектологами ,практичними психологами;

б) вчителями - логопедами;

в) свій варіант відповіді.

 

24. Що означає Синдром Дауна?

а) порушення хромосомного коду, пов’язане з розладами у розвитку, коли у клітині з’являється 47 хромосома;

б) неврологічні порушення і біохімічний дисбаланс;

в) свій варіант відповіді.

 

25. Згідно з критеріями Міністерства освіти і науки виокремлюють такі категорії дітей:

а) з порушеннями слуху; з порушеннями зору; з порушеннями інтелекту; з мовленнєвими порушеннями; з порушеннями опорно-рухового апарату; зі складною структурою порушень; з емоційно-вольовими порушеннями та дітей з аутизмом.

б) з порушеннями інтелекту; з мовленнєвими порушеннями; з порушеннями опорно-рухового апарату; зі складною структурою порушень; з емоційно-вольовими порушеннями та дітей з аутизмом.

в) свій варіант відповіді.

 

26. Яка хвороба виникає внаслідок порушення у тій частині мозку, яка відповідає за контроль і координацію роботи м’язів?

а) Хвороба Паркінсона;

б) ДЦП;

в) свій варіант відповіді.

 

27. Психологічний супровід дітей з особливими потребами передбачає:

а) створення соціально-психологічних умов для розвитку особистості учнів та їхнього успішного навчання;

б) психологічну діагностику дітей , надання психологічної підтримки педагогам, психологічну підтримку батьків;

в) свій варіант відповіді.

 

28. Який термін був вперше введений як науковий зворот німецьким психологом Г. Аубертом (1885 р.) для характеристики пристосування органів чуття до адекватних подразників?

а) інтеграція;

б) адаптація;

в) свій варіант відповіді.

 

29. Відповідно до мети і завдань освітньої галузі у структурі

Державного стандарту визначено основні змістові лінії:

а) корекційно-розвивальна, мовно-теоретична, інтеграційна,

б) свій варіант відповіді.;

в) комунікативна, мовно-теоретична, лінгвокраїнознавча, діяльнісна, корекційно-розвивальна.

 

30. З урахуванням структури і складності психофізичного порушення та можливостей учнів початкової школи виділяють чотири варіанти навчання:

а) загальноосвітня підготовка, корекційно-розвивальне навчання, компенсаторно-адаптаційне навчання, абілітаційне навчання;

б) ) загальноосвітня підготовка, корекційне навчання, адаптаційне навчання, абілітаційне навчання;

в) свій варіант відповіді.

 

 


РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА




Переглядів: 8400

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.