МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
ТЕСТИ ДЛЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ1. Інклюзія – це а) процес збільшення ступеня участі всіх громадян в соціумі, і насамперед, що мають труднощі у фізичному розвитку; б) процес зменшення ступеня участі всіх громадян в соціумі; в) свій варіант відповіді.
2. Метою інклюзивної освіти є а) збільшення ступеня участі всіх громадян в соціумі, і насамперед, що мають труднощі у фізичному розвитку; б) розбудова інклюзивного суспільства, що дозволяє кожному, незалежно від віку й статі, етнічної належності, здібностей, наявності або відсутності особливостей у розвитку, брати участь у житті суспільства й робити свій внесок в його розвиток; в) свій варіант відповіді.
3. В межах якої декларації вперше інклюзивну освіту визначено як реформаційні освітні зміни на підтримку особливостей й відмінностей кожного? а) в межах декларації прав людини; б) свій варіант відповіді; в) в межах Саламанської декларації.
4. Хто обґрунтовуючи теорію надкомпенсації? а) М.Є.Хватцев; б) Л.Виготський; в) свій варіант відповіді.
5. В чому полягає теорія над компенсації? а) відмовитися і від поняття, і від терміну «дефективні діти»; б) ввести поняття «діти з особливими потребами»; в) свій варіант відповіді.
6. Основним принципом інклюзивного навчання відповідно до Саламанської декларації є а) всі діти мають навчатися разом у всіх випадках, коли це можливо, незважаючи на жодні труднощі чи відмінності між ними; б) діти з особливими потребами повинні навчатися в спеціально відведених для них закладах ; в) свій варіант відповіді.
7. Міжнародним визначенням терміну «інвалід» є а) особа, яка не може самостійно забезпечити повністю або частково потреби нормального особистого або соціального життя через порушення вроджене або набуте фізичних або розумових здібностей; б) людина, що частково або повністю втратила працездатність унаслідок поранення, хвороби, каліцтва чи старості.; в) свій варіант відповіді.
8. В якому році було прийняття Генеральною Асамблеєю ООН Декларації про права розумово відсталих осіб? а) 1971 року; б) 2009 року; в) свій варіант відповіді.
9. Нормативно-правовим документом, який засвідчує розпочату в Україні модернізацію освітньої галузі у напрямі інклюзивної освіти шляхом стандартизації на основі мультидисциплінарного підходу є проект? а) свій варіант відповіді ; б) „Про реабілітацію інвалідів в Україні»; в) Стандарту соціальних послуг.
10. Яка країна однією з перших серед європейських країн визнала інтегративне та інклюзивне навчання для дітей з особливими потребами найприйнятнішою формою здобуття ними освіти? а) Австрії; б) свій варіант відповіді; в) Італія.
11. Розроблена експериментальна програма урядом Австрії передбачала апробацію яких чотирьох моделей інтегрованого навчання? а) інтегровані класи, взаємодіючі класи, малокомплектні класи , звичайні класи; б) заняття, що становлять основу загальної середньої освіти і містять компенсаторно-корекційний блок; індивідуальні та групові корекційні заняття; заняття за вибором учнів; в) свій варіант відповіді.
12. Допомога школам спеціалістів ПМС-центрів полягає у а) переведення дитини з особливими потребами з одного закладу до іншого, з нижчого освітнього рівня на вищий; у складанні індивідуальних планів навчання, у проведенні корекційної роботи; б) інформують щодо надання освітніх, медичних та соціальних послуг дітям з особливостями розвитку в системі спеціальної та загальної освіти; в) свій варіант відповіді.
13. Основними у Бельгії службами підтримки дітей з особливими потребами в умовах сумісного навчання є а) система психолого – медико – педагогічних консультацій; б) психолого-медико-соціальні центри; в) свій варіант відповіді.
14. У сучасній світовій освітній політиці визначаються кілька підходів до надання освіти дітям з обмеженими можливостями здоров'я, це а) інклюзія й мейнстримінг; б) мейнстримінг, інклюзія, інтеграція; в) свій варіант відповіді.
15. Основними формами інтеграції є : а) інклюзія й мейнстримінг; б) інтернальна, екстернальна; в) свій варіант відповіді.
16. Інклюзивна освіта – це а) свій варіант відповіді; б) форма навчання, рекомендована тим дітям, які за рівнем психофізичного розвитку відповідають віковій нормі і психологічно готові до спільного навчання зі здоровими однолітками; в) це гнучка, індивідуалізована система навчання з психолого-педагогічною підтримкою дітей і молоді з особливостями психофізичного розвитку в умовах масової загальноосвітньої школи, яка знаходиться поблизу місця проживання.
17. Розширенням соціальних контактів між дітьми з обмеженими можливостями здоров'я та їхніми однолітками називається а) інклюзія; б) мейнстримінг; в) свій варіант відповіді.
18. Формуванням у дітей з обмеженими можливостями здоров'я здібностей до засвоєння навчального матеріалу, передбаченого загальноосвітньою програмою, тобто загальним навчальним планом називається а) педагогічна інтеграція; б) мейнстримінг; в) свій варіант відповіді.
19. Одним із важливих напрямів підготовки осіб з обмеженими можливостями до самостійного життя є а) інклюзія; б) інтеграція; в) свій варіант відповіді.
20. Інтегроване навчання – це а) це навчання і виховання дітей з відхиленнями розвитку в установах загальної системи освіти разом із дітьми, які розвиваються нормально; б) багатоаспектна проблема, яка відображає синтез соціальних, правових, економічних, психологічних, педагогічних проблем; в) свій варіант відповіді.
21. Технологією, яка базується на принципах відкритого навчання, широко використовує комп’ютерні навчальні програми різного призначення та сучасні телекомунікації з метою доставки навчального матеріалу та спілкування, у тому числі, в реальному часі являється а) дистанційне навчання; б) інтегроване навчання; в) свій варіант відповіді.
22. Інклюзивне навчання може здійснюватись за однією з форм: а) повна інтеграція, тимчасова інтеграція, часткова і комбінована форми інтеграції; б) свій варіант відповіді; в) повна інтеграція, часткова інтеграція, тимчасова інтеграція, повна і комбінована форми інтеграції
23. Корекційно-розвивальні заняття проводяться а) вчителями-дефектологами ,практичними психологами; б) вчителями - логопедами; в) свій варіант відповіді.
24. Що означає Синдром Дауна? а) порушення хромосомного коду, пов’язане з розладами у розвитку, коли у клітині з’являється 47 хромосома; б) неврологічні порушення і біохімічний дисбаланс; в) свій варіант відповіді.
25. Згідно з критеріями Міністерства освіти і науки виокремлюють такі категорії дітей: а) з порушеннями слуху; з порушеннями зору; з порушеннями інтелекту; з мовленнєвими порушеннями; з порушеннями опорно-рухового апарату; зі складною структурою порушень; з емоційно-вольовими порушеннями та дітей з аутизмом. б) з порушеннями інтелекту; з мовленнєвими порушеннями; з порушеннями опорно-рухового апарату; зі складною структурою порушень; з емоційно-вольовими порушеннями та дітей з аутизмом. в) свій варіант відповіді.
26. Яка хвороба виникає внаслідок порушення у тій частині мозку, яка відповідає за контроль і координацію роботи м’язів? а) Хвороба Паркінсона; б) ДЦП; в) свій варіант відповіді.
27. Психологічний супровід дітей з особливими потребами передбачає: а) створення соціально-психологічних умов для розвитку особистості учнів та їхнього успішного навчання; б) психологічну діагностику дітей , надання психологічної підтримки педагогам, психологічну підтримку батьків; в) свій варіант відповіді.
28. Який термін був вперше введений як науковий зворот німецьким психологом Г. Аубертом (1885 р.) для характеристики пристосування органів чуття до адекватних подразників? а) інтеграція; б) адаптація; в) свій варіант відповіді.
29. Відповідно до мети і завдань освітньої галузі у структурі Державного стандарту визначено основні змістові лінії: а) корекційно-розвивальна, мовно-теоретична, інтеграційна, б) свій варіант відповіді.; в) комунікативна, мовно-теоретична, лінгвокраїнознавча, діяльнісна, корекційно-розвивальна.
30. З урахуванням структури і складності психофізичного порушення та можливостей учнів початкової школи виділяють чотири варіанти навчання: а) загальноосвітня підготовка, корекційно-розвивальне навчання, компенсаторно-адаптаційне навчання, абілітаційне навчання; б) ) загальноосвітня підготовка, корекційне навчання, адаптаційне навчання, абілітаційне навчання; в) свій варіант відповіді.
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА Переглядів: 8400 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|