Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Європейська хартія місцевого самоврядування

Місцеве самоврядування - право і спроможність органів місцевого самоврядування в межах закону здійснювати регулювання та управління суттєвою часткою суспільних прав які належать до її компетенції в інтересах місцевого населення. Місцеві власті в межах закону мають повне право вільно вирішувати будь-яке питання яке Невилучено із сфери її компетенції і вирішення якого нею доручено жодному іншому органу.

Муніципальні функціі здійснюються переважно тими областями що мають най тісніших контакт з громадянином. Повноваження, що наділяются місцеві власті, як правило, мають бути повними і виключними. Вони Не можуть скасовуватися чи обмежуватися іншим центральним чи регіональним органом, якщо це не передбачено законом. Якою повноваження делегуєть як місцевим власті центральним органом, місцеві властімають право пристосовувати свою діяльність до місцевих умов. У процесі планування і прийняття рішення щодо всіх питань, які безпосередньо стосуються місцевих власт еш з останніми мають проводитися консультації своєчасно і належним чином. Без шкоди для більш законодавчих.. Місцеві власті мають можливість визначати свої власні внутрішні адміністративні структури з урахуванням місцевих потреб і необхідності забезпечення ефективного управління. Будь-який адміністратвиного нагляд за місцевими областями може здійснюватися лише згідно процедурами і у випадках передбачених конституцією чи законами. У міру можливості дотації місцевим властям не призначаються для фінансування конктрних проектів надання дотацій не Скасовує свободу місцевих вда той провадити свою політику в межах їхньої власної компетенції.

 

 

Концепція реформування місцевого самоврядування та територіальної вдали України схвалена розпорядженням КМУ від 1 квітня 2014 року #333

Основні проьлеми за концепцією:

1. Погіршення якості та доступності публічних послуг

2. Підвищення ризику виникнення техногенних катастроф в умовах обмеженості фінансових ресурсів органів місцевого самоврядування

3. Складна демографічна ситуація

4. Нерозвиненість форм прямого народовладдя.

5. Зниження рівня професіоналізму посадових осіб омс.

6. Корпоратизація омс та високий рівень іх корупції.

7. Надмірна централізація ОВВ та фінансово-матеріальних ресурсів

8. Відсторонення місцевого самоврядування від вирішення питань у сфері земельних відносин.

9. Інші.

Дані проьлеми передбачається розв'язати наступним шляхом:

1. Визначення обгрунтованої територіальної основи для діяльності місц самовряд та ОВВ здатних забезпечити належну якість публічних послуг.

2. Створення належних матеріалів фінансових та оранізаційних умов для забзепечення здійснення омс власних і делегованих повноважень.

3. Розмежування повноважень між органами виконавчої влади і органами ВВ на засадх децентралізації.

4. Максимальне залучення населення до прийняття управлінських рішень.

Адмінітсратвино територіальний устрій держави:

1. Базовий (адміністративної-територіальні одиниці,громади)

2. Районного адміністративної-територіальні одиниці, райони

3. Регіональногоадміністративної-територіальні одиниці - АРК, області, м. Києва та Севастополя

На кожному рівні функціонують омс і ОВВ. На 1 рівні - сільська, селищна, містка рада та їх виконавчі органи та представництва окремих ОВВ. На район ньому рівні - районні ради та їх виконавчі орагни, райдержадміністрації та територіальні органи ЦОВВ. На 3 рівні - рада міністрів АРК, обласні ради та іх виконавчі органи, Облдержадміністрації, Київська та Севастопільска міські ради та іх виконавчі органи, Київська та Севастопільска міські держадміністрації та територіальні органи ЦОВВ.

В концепції зазначено про декілька етапів:

1. Підготовчий - 2014 рік. у першочерговому порядку внести зміни до КУ щодо утворення виконавчих орагів обласних і районних рад та розподілу повноважень між ними. Розробити проекти та акти законодавства щодо прямого народовладдя та створити сприятливі умови для широкого залучення населення до прийняття управлінських рішень омс. Створити законодавчу основу для реалізації права територіальних громад на добровільне об'єднання. Створити законодавчу основу для реалізації права територіальних громад на співробітництво на засадх ресурсно-організаційної кооперації. Законодавчо врегулювати Нову систему адміністративно-територіального устрою. Визначити Міністретворегіон - головним ЦОВВ з питання проведення реформування місцевого самоврядування.

2. 2 етап 2015-2017 роки. Уніфікувати та стандартизувати публічні послуги що надаються омс. Провести інституційну реорганізацію омс та ОВВ на новій територіальній основі. Провести місцеві вибори з урахуванням реформованої системи омс. Удосконалити систему планування територій громад.

Фінансування: Держ бюджет, міжнародні інституції.

Зазначене сприятиме посиленню правовоі організаційної та матеріальної громадян та омс відповідно до положень Європейської хартії місцевого самовряд, доступності публічних послуг та запровадження якості таких послуг, впровадження механізму здійснення ... ,

Формування ефективної територіальної системи омс та місцевих ОВВ для забезпечення сталого соціал-економічного розвитку відповідних адмін-територіальних одиниць, визначення чітких меж кожної адмін-територіалтної одиниці, забезпечення повсюдності юрисдикції омс на території відповідної адмін-територіалтної одиниці, утворення виконавчих органів обласних та Районрих рад, зміна стусу облдержадміністрації з органів на контрольно-наглядові органи у системі виконавчоівлади з функцією ... діяльності ЦОВВ на відповідній територі... , забезпечення розподілу повноважень між омс базового Та регіонального рівня місцевими держадміністраціями та територіальними органами ЦОВВ.

 

 




Переглядів: 388

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.