Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема: Види зв'язків в ОВВ

Громадянам як підвладних об'єктам надається право вимагати від суб'єктів виконавчоі влади щодо реалізації прав і свобод громадян; 2) на зазначених суб'єктів громадянами покладаються чіткі обов'язки щодо неухильного виконання зазначених вимог; 3) забезпечується суворий режим дотримання суб'єктами виконавчоі влади обов'язків за допомогою механізму оскарженняакьів виконавчоі влади та судового захисту порушених цими актами або діями прав і свобод громадян.

Релрдинаційні відносини є такими що впливають на вищі. Реординаційні зв'язки не обов'язково мають бути реакцією на той чи інший Вплив,а можуть виникати окремо і мають не просто інформаційний, а управлінський характер. Відсутність організаційного підпорядкування між органами Не є перешкодою для всупуу відносини, що ініціюються нижче стоящим органом, реординаційні відносини існують у 2 проявах: 1) між ОВВ і громадянами; 2) між ОВВ.

Передумови існування реординаційних відносин - ст.40КУ - всі мають право направляти індивідуальні та колективні письмові звернення, які зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк

 

Кас - адмін договір - це дво чи багатосторонні угода зміст якої складають права та обов'язки сторін що випливають із владних управлінських функцій суб'єкта владних повноважень який є однією із сторін угоди.

Обов'язкові ознаки з визначення:

1. Однією із сторін завжди виступає суб'єкт владних повноважень

2. За своїм змістом адмін договір є угодою, а не адмін актом

3. Зміст даної угоди нарозривно пов'язаний з владно управлінськими функціями суб'єкта владних повноважень (мова йде про реалізацію адмін правосуб'єктності, а не цивільної і це є принциповим при віднесені договору до адмін).

 

Додаткові ознаки на думку науковців

1. Суб'єкти владних повноважень діють лише у публічних інтересах, а не своїх.

2. Суб'єкт владних повноважень , як правило, при укладеннітакого договору обмежений вимогами визначеними законодавством , як у частині вибору контр агента так і в частині становлення суттєвих умов договору.

3. Суб'єкт владних повноважень укладає договір найчастіше на підстав рішення прийнятого На виконання управлінського повноваження.

4. Договір може містити умови, які Не характерні для цивільних договорів, а спрямовані на задоволення пуьідного інтересу.

5. Для адмін договору не властиві засади повного вільного волевиявлення, Юр рівності, що характерно для цивіл договорів.

 

Види договорів залежно від суб'єкта

1. Договори між омс про перерозподіл повноважень і власних бюджетних коштів

2. Договри між місцевими ОВВ та омс та створення спільних органів і організацій

3. Договори між ЦОВВ що здійснюють управління державним резервам та центральними чи місцевими ОВВ або державним підприємством, установою, організацією про передачу функцій щодо розміщення замовлень на поставку матеріальних цінностей до державног резерву. Договори між територіальними громадами сіл, селищ, міст, районів у містах або відповідними омс щодо об'єднання на праві спілтної власності комунальних об'єктів а також коштів місцевих бюджеів.

4. Угоди на державному галузевому регіональному на підстав ЗУ про колективні договори та угоди.

 

Адмін договором є різновид публічного договору, який стосується добровільного волевиявлення сторін. Однією з яких є орган влади або суб'єкт, якому делеговані власні управлінські функціі та укладаються з метою реалізації цими суб'єктами владних управлінських функцій без застосування примусу до виконання зобов'язань іншою стороною.




Переглядів: 386

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.