Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підведення підсумків практики

У папці зшитій або скріпленій скобами звіт та щоденник про практику (з відгуком керівника практики від організації) здають керівникові практики від кафедри, який перевіряє правильність їхнього оформлення, підписує і передає на кафедру.

Підведення підсумків практики здійснюється шляхом індивідуального захисту практики кожним студентом. Під час захисту студент розповідає комісії про проходження практики, формулює завдання практики і пояснює їхнє виконання; інтерпретує отримані результати, відстоює обрану ним методику виконання завдань.

За результатами захисту виставляють диференційовану оцінку, яку заносять у залікову книжку. Критерії оцінювання такі:

- вичерпність і правильність виконання завдань практики,

- якість оформлення звіту, переконливість відповідей студента під час захисту,

- відгук керівника практики від організації.

Студент, який не здав звіт про практику або отримав на захисті незадовільну оцінку, направляється на практику повторно, він здійснює перездачу практики за встановленою процедурою або ж його відраховують.

При остаточному оцінюванні студента і підведенні підсумків керівником практики беруться зазначені критерії в сукупності із: вмінням підпорядковувати свої потреби загальній меті, дотримання правил і норм поведінки у колективі, сумлінність виконання обов’язків, спостережливість, уміння використовувати теоретичні знання на практиці в стандартних і змінених умовах, старанність, вправність, зовнішнє оформлення звіту, культура мови та ін.

Студенту, який не виконав програму практики без поважних причин, може бути надано право проходження практики повторно при виконанні умов, визнаних вузом. Студент, який востаннє отримав негативну оцінку по практиці відраховується з університету.

Педагогічна практика. На цій практиці студенти набувають реальних практичних навичок навчання та виховання школярів на уроках географії і позакласній роботі. Це вид науково-педагогічної діяльності і він, відповідно, має певну вагу в зв’язку із організацією в університетах педагогічних факультетів.

Важливим принципом організації НДРС виступає строга послідовність в ускладненні та взаємозв’язку всіх її форм і методів, тобто реальна її системність.

Загалом, планування НДРС в географії включає чотири головних розділів:

1. Теоретико-методологічний;

2. Методичний;

3. Експериментально-аналітичний;

4. Синтетичний

Теоретико-методологічний розділ включає всі види робіт по вивченню та засвоєнню основ теорії географічної науки та її основних частин. Іншими словами, вивчаються географічні об’єкти, зв’язки, процеси та явища природи на суспільства.

Методичний розділ забезпечує практичне застосування міждисциплінарних та спеціальних методів наукового дослідження (традиційних і нових).

Експериментально-аналітичний розділ створює умови для використання практичних прийомів географічних досліджень у процесі нагромадження та аналізу зібраної інформації.

Синтетичний (заключний) розділ базується на глибокому синтезі інформації по темі дослідження в комплексі з елементами практичного використання одержаних результатів географічного дослідження

На підставі такого загально кафедрального плану НДР кожен студент на початку 5 семестру складає свій індивідуальний план. Звіт по всіх формах і видах виконаної НДР складається за певною формою Х семестру. Захист цього звіту на засіданні кафедри за часом співпадає із попереднім захистом дипломної роботи. На завершення зазначимо, що вся система НДРС кафедри є складовою частиною роботи географічного факультету.




Переглядів: 495

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.