Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тести до лекції 4

1. Інформація – це:

а) – певний блок видань, у якому висвітлені сучасні процеси та явища життя та діяльності людини;

б) – емпіричні засади наукового пізнання.

в) – вихідні дані про навколишнє природне середовище та ті процеси, що в ньому відбуваються.

2. Метою науково-інформаційної діяльності є:

а) – багатоаспектні пошуки, збір джерел, аналіз та синтез даних, їх опрацювання та збереження, відновлення та використання. Іншими словами – перетворення пасивної інформації у активну;

б) – аналіз існуючого стану окремої території з метою її раціонального природокористування;

в) – створення банку даних про стан навколишнього природного середовища.

3. Географічна інформація висвітлює:

а) – стан вивчення окремого питання;

б) – природний, технічний і управлінський блоки географічного середовища;

в) – питання охорони природи та покращення стану навколишнього природного середовища.

4. Науковий колектив – це:

а) – колектив науковців, що вирішує конструктивні питання у сучасній географічній науці;

б) – первинна фундаментальна команда, що займається пошуком нових творчих науково-методологічних поглядів та ідей в певній галузі наукового пізнання;

в) – колектив науковців і студентів, які займаються вирішенням актуального питання.

5. Організація наукових досліджень – це:

а) – створення групи дослідників, які займаються польовими дослідженнями;

б) – система правил та установ, які використовуються у наукових закладах;

в) – система взаємопов’язаних структур і функцій, що забезпечують оптимальний режим і безперервну досконалість наукової праці з метою отримання найефективніших результатів.

 

 

 

Лекція 5. Географічна інформація на сучасному етапі розвитку науки

Географічна інформація у періодичних виданнях

З’їзди географічного товариства України

Географічний науково-дослідний інститут

Географічні стаціонари

Перспективи розвитку географічної інформації

 




Переглядів: 364

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.