МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Етап закріплення уміння розв’язувати задачу певного типу– розв’язування задач певного типу – творча робота над задачею (складання за числовими даними, пере формулювання запитання, внесення змін в умову задачі – порівняння розв’язування задач різних типів
Задачі виконують допоміжну функцію, оскільки у практиці роботи дошкільних закладів ознайомлення із змістом арифметичних дій здійснюється на простих задачах, сюжет яких побудований на реальних ігрових та побутових ситуаціях. Моделювання ситуацій здійснюється на операціях над множинами у кілька етапів: життєва, ігрова ситуація на основі сюжету задачі – побудова аналога на множинах – виконання операцій об’єднання чи перерізу множин – обґрунтування вибору арифметичної операції – складання математичної моделі задачі у вигляді прикладу на додавання чи віднімання – знаходження відповіді до задачі – формулювання відповіді до задачі. Програмою з математики з математики для дошкільного етапу навчання передбачено вивчення таких типів задач: І класифікація –задачі, що розкривають зміст арифметичних дій додавання і віднімання (задачі на знаходження суми і різниці); ІІ класифікація – задачі, що розкривають зв’язок між компонентами та результатами арифметичних дій першого ступеня (на знаходження невідомого доданка, на знаходження невідомого зменшуваного, від’ємника); ІІІ класифікація – задачі, що розкривають новий зміст арифметичних дій (на зменшення на кілька одиниць у прямій формі, на зменшення на кілька одиниць у прямій формі. У методиці розв’язування простих задач визначено етапи: підготовчий, основна мета якого полягає в організації системи завдань по виконанню операцій над множинами, у яких розкривається зв’язок «ціле – частини». На основному етапі, етапі ознайомлення із задачею певного типу, передбачається виконання таких завдань: 1) Складання прикладів за малюнком, на конкретних прикладах, на завданнях-драматизаціях; 2) Ознайомлення із поняттям «задача» та складовими задачі – умовою та запитанням; 3) Визначення відмінності задачі від розповіді, загадки; 4) На аналіз числових даний (не менше двох), встановлення зв’язку між даними та шуканими величинами; 5) На обґрунтування вибору арифметичної дії з використанням опорних слів (Було, стало, принесли, поставили, поклали, прилетіли, прибігли; Було, залишилося, забрали, віддали, відлетіли, відрізали) та аналізу задачної ситуації (стало об’єктів більше чи менше). На етапі закріплення уміння розв’язувати арифметичні дії пропонуються завдання: а) з використанням прийомів прилічування одиниці, перелічування предметів; самостійного складання дітьми задачі за числовими даними, за сюжетом задачі.
Переглядів: 728 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|