Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ УСІХ ФОРМ НАВЧАННЯ

Методичні РЕКОМЕНДАЦІЇ ТА завдання до виконання РОЗРАХУНКОВО-ГРАФІЧНОЇ робОТИ

З ДИСЦИПЛІНИ «МІКРОЕКОНОМІКА»

ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ УСІХ ФОРМ НАВЧАННЯ

 

 

 

Полтава 2015

 

Методичні рекомендації та завдання до виконання розрахунково-графічної роботи з дисципліни «Мікроекономіка» для студентів економічних спеціальностей усіх форм навчання. – Полтава: ПолтНТУ, 2015. – 24 с.

 

Укладач: О.М. Шевченко, к.е.н., доцент кафедри економічної теорії та регіональної економіки.

 

 

Відповідальний за випуск: В.П. Дубіщев, завідувач кафедри економічної теорії та регіональної економіки, доктор економічних наук, професор.

 

 

Рецензенти:

Крекотень І.М. к.е.н., доцент кафедри фінансів і банківської справи Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка;

Биба В.В. к.т.н., доцент кафедри економіки підприємства та управління персоналомПолтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка

 

Затверджено науково-методичною

радою університету

від_______2015 р., протокол № __

У авторській редакції

 

77.16.05.02

ЗМІСТ
  Вступ…………………………………………………………………………….
  Методичні рекомендації до виконання розрахунково-графічної роботи з дисципліни «Мікроекономіка»……………………………………...  
  Варіанти завдань розрахунково-графічної роботи з дисципліни «Мікроекономіка» і методичні вказівки до їх виконання ….………………  
  Список рекомендованої літератури…………………………………………
  Додатки…………………………………………………………………………

 


ВСТУП

Самостійна робота є однією з форм організації навчального процесу, яка передбачає створення умов для як найповнішої реалізації творчих можливостей студентів і має на меті поглиблення, узагальнення та закріплення знань, які студенти одержують в процесі навчання, а також застосування цих знань на практиці.

Важливим видом самостійної роботи студентів є виконання індивідуальних розрахунково-графічних завдань, які спрямовані на набуття навичок застосування економіко-математичного апарату при виконанні розрахункової частини завдання, використання методів та інструментарію мікроекономічного аналізу при обґрунтуванні економічних рішень.

Розрахунково-графічна робота (РГР) з «Мікроекономіки» є індивідуальним навчально-дослідним завданням студента, виконання якого передбачене навчальним планом підготовки бакалаврів з економіки і підприємництва.

Виконання РГР дозволяє студентам краще опанувати матеріал основних змістових модулів навчальної дисципліни, набути навичок практичного виконання економічних розрахунків, застосування принципів і методів мікроекономічного аналізу для обґрунтування оптимальних рішень основних мікроекономічних суб’єктів (споживачів і фірм),поведінку яких у різних ринкових структурах вивчає мікроекономіка.

РГР складається з трьох частин:

1. Моделювання поведінки споживача.

2. Моделювання поведінки споживача і виробника на ринку товарів і послуг.

3. Моделювання поведінки фірми в умовах ринку недосконалої конкуренції.

Кожна частина передбачає виконання розрахунків, побудову відповідних графіків та надання короткої пояснювальної записки з описанням економічного змісту реакцій споживача чи фірми.

Розрахункова робота складена таким чином, щоб студенти за допомогою теоретичних та практичних завдань краще засвоїли курс «Мікроекономіка». Структура роботи дозволяє студентам оволодіти теорією, навчитись розв’язувати задачі, будувати різні економічні моделі.

Розрахункова робота охоплює фактично всі розділи курсу, тому для виконання завдань рекомендується систематичне вивчення конспекту лекцій та конспекту практичних занять з «Мікроекономіки», а також використання додаткової літератури.





Переглядів: 631

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.