Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методи контролю знань, умінь та навичок.

Методи контролю навчально-пізнавальної діяльності – це способи одержання зворотної інформації про зміст та характер навчально-пізнавальної діяльності учнів, про рівень ефективності діяльності вчителя.

В практиці роботи школи застосовуються такі методи контролю знань, умінь та навичок.

I. Усне опитування учнів.

Усне опитування – виявлення рівня знань учнів шляхом прямого контакту з ними під час бесіди.

Етапи усного опитування:

1. Постановка вчителем питань (усних завдань).

Види питань (завдань):

- репродуктивні (“розповісти про ...”, “пояснити ...”, “охарактеризувати ...”);

- реконструктивні (“знайти спільні властивості ...”, “чому ...”);

- творчі (“скласти комплексну характеристику ...”, “скласти розповідь на тему: ... , використовуючи іншомовні слова”);

- проблемні (Що могло б сказати кожне слово про себе, якби йому запропонували заповнити кунецьку анкету? 1) звідки походить; 2) вік; 3) сфера застосування).

Різновид – відповіді на поставлені раніше запитання.

2. Підготовка учня до відповіді, виклад знань.

3. Корекція і самоконтроль викладених знань по ходу відповіді.

4. Аналіз та оцінювання відповіді.

Форми усного опитування:

- індивідуальне;

- фронтальне.

II. Письмове опитування – виявлення знань, умінь, навичок учнів шляхом самостійних письмових та графічних робіт.

Види:

- письмові завдання (з поданого тексту виписати погрупно слова, які належать до самостійних частин мови; відтворити основні етапи життя та діяльності Т.Г.Шевченка);

- словникові диктанти;

- вибіркові диктанти;

- контрольні диктанти;

- перекази;

- твори;

- графічні завдання: наприклад,

1) скласти зведену таблицю аналізу слів тексту за формою: слово, запитання, лексичне значення, граматичне значення, роль у реченні;

2) скласти схему ... .

- текстова перевірка знань (газета).

Види письмових робіт:

- короткочасні (10-15 хвилин);

- тривалі (1-2 уроки).

III. Комбіноване опитування – одночасне поєднання різних форм та видів усного і письмового опитування: письмові завдання 4 учні, тексти – 2 учні, фронтальне опитування за опорним плакатом, робота з дидактичними картками. Ущільнене опитування.

IV. Програмоване опитування. Суть полягає у пред’явленні учнів однакових вимог у процесі перевірки знань, що забезпечується застосуванням однакових по кількості і складності контрольних завдань. Аналіз відповідей та оцінювання знань здійснюється за допомогою перфокарт та контролюючих машин. Диференціювати завдання.

V. Екзамени, заліки.

Дидактичні вимоги до проведення екзаменів у школі:

- організація передекзаменаційного повторення матеріалу (навчити систематизувати, узагальнювати матеріал, ознайомити з прийомами);

- попереднє ознайомлення з переліком питань до екзамену; з вимогами до відповідей на екзамені; з наочністю, яку можна буде використовувати;

- з метою психологічної адаптації необхідно показати, а не тільки розповісти як буде проходити екзамен (опитати по білетах кілька учнів, детально проаналізувати їх відповіді, навчаючи на кращих прикладах);

- ознайомити з приміщенням, де буде проходити екзамен.

Методика проведення екзаменів:

- гігієнічні вимоги (чисте повітря, світло);вступне слово екзаменатора, директора, завуча (порядок проведення екзамену, правила поведінки, побажання успіху);порядок здачі екзамену (хто хвилюється - перший);

- уважно слухати відповіді, не перебивати, не нав’язувати своєї логіки відповіді;

- тривалість усної відповіді 10 хвилин (6 клас) – 20 хвилин (11 клас);

- на письмових екзаменах дозволити користуватися текстами (без критичних матеріалів);

- оцінювання (проблемне запитання: Яка оцінка є вирішальною – річна чи екзаменаційна?).

 




Переглядів: 3057

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.