Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методична система формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку

Основні поняття: методична система, структура методичної системи: цілі, зміст, методи і засоби навчання, форми організації навчаня дітей дошкільного віку.

Об’єктом МФЕМУ є навчально-пізнавальна діяльність дітей дошкільного віку та вивчення основних закономірностей процесу засвоєння математичних знань дошкільниками.

Предметом МФЕМУ є організаційно-методичне та процесуально-технологічне забезпечення процесу формування елементарних математичних уявлень дітей дошкільного віку.

Завдання курсу МФЕМУ:

· здійснити наукове обґрунтування програмних вимог щодо рівня математичних уявлень дітей різного віку на основі Базового компоненту дошкільної освіти;

· виконати порівняльний аналіз змісту логіко-математичної підготовки за програмами «Дитина», «Малятко», Базовою програмою „Я у Світі”, програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку „Впевнений старт”;

· подати сучасні досягнення педагогіки дошкільної освіти для використання у процесі навчання математики дітей дошкільного віку, ознайомити із технологіями навчання математики дошкільників;

· визначити зміст логіко-математичної підготовки дошкільнят, структуру готовності до вивчення математики у початкових класах та визначити шляхи вдосконалення логіко-математичної підготовки старших дошкільників;

· розробка та обґрунтування упровадження в практику роботи новітніх продуктивних методів та засобів навчання початкам математики, форм організації процесу формування елементарних математичних уявлень.

До методичної системи формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку належать: цілі, зміст, методи навчання, засоби наочності форми організації процесу навчання математики у дошкільних закладах.

Подамо графічну інтерпретацію методичної системи та характеристику кожного із компонентів. У процесі формування елементарних математичних уявлень вони знаходяться у взаємодії та взаємозв’язку, на що вказують двосторонні стрілочки між компонентами методичної системи.

 

Цілі навчання (освітні, розвивальні, практичні, виховні)

       
   
 

 


Зміст навчання (арифметичний, Методи навчання (словесні,

геометричний матеріал, величини) наочні, практичні, ігрові)

 
 

 

 


Засоби наочності Форми організації

(натуральні, образні, символічні, аудіовізуальні) пізнавальної діяльності

 

 

Цілі навчання математики у дошкільному віці полягають у:

· формуванні елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку;

· логіко-математичному розвитку дошкільників, що розуміється як зміни у пізнавальній сфері дитини;

· оволодінні дітьми дошкільного віку знаннями з математики відповідно до програмних вимог, викладених у Базовому компоненті дошкільної освіти;

· розвиток математичної мови у дітей дошкільного віку;

· формування первинних форм навчальної діяльності.

Зміст доматематичної підготовки полягає у формуванні уявлень про такі фундаментальні математичні об’єкти, як «множина», «число», «величина», «відношення» і на їх основі – із кількісним відношеннями, лічбою, усною та письмовою нумерацією чисел першого десятка, арифметичними діями додавання і віднімання, конкретними величинами (довжиною, масою, об’ємом, часом), геометричними фігурами, окремими видами простих задач.

Методи навчання – наочний, практичний, словесний, ігровий – використовуються комплексно, у різних сполученнях заради досягнення найкращих результатів навчальної діяльності.

Основною формою організації пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку виступає заняття. Серед інших форм можна назвати індивідуальні, парні, групові, фронтальні форми роботи.

 

 




Переглядів: 2647

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.