Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лекція 6. Диференційоване навчання С.П.Логачевської. «Крок за кроком», «Перші кроки»

План:

1. Способи диференціації. Їх характеристика та рівні.

2. Диференціація навчання на всіх етапах уроку С.П.Логачевської.

3. Використання диференційованого навчання під час формування обчислювальних навичок учнів початкових класів.

Література:

1. Інноваційні педагогічні технології в практиці роботи загальноосвітніх навчальних закладі України. Інформац.-аналіт. довідник /М-во освіти і науки України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти; за заг. ред. Ю.І.Завалевського.– Суми: Антей,2007.– 199с.

2. Нісімчук А.С., Падалка О.С., Шпак О.Т. Сучасні педагогічні технології: Навчальний посібник. К.: «Просвіта», 2000. – 368 с.

3. Освітні технології : Навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2001. – 255 с.

4. Освітні технології / За ред. О.Пометун. – К., 2001.

5. Педагогічні технології: теорія та практика. Навч.-метод. посіб./М-во освіти і науки України, Полтавський держ.пед.ун-т ім.В.Г.Короленка; за ред.М.В.Гриньової.–Полтава: АСМІ, 2006.–230 с.

6. Підласий І. П. Практична педагогіка або три технології : Інтерактивний підруч. для педагогів ринкової системи освіти / І. П. Підласий ; М-во освіти і науки України. – К. : Слово, 2004. – 616 с.

7. Прокопенко І.Ф., Євдокімов В.І. Педагогічні технології. Харків: Колегіум.–2005.– 225с.

8. Сучасні шкільні технології. Ч.2 / Упоряд.: І.Рожнятовська, В.Зоц. – К. : Ред. загальнопед. газет, 2004. – 128 с.

Посібники С.П.Логачевської

9. Логачевська С.П. Дійти до кожного учня: Методичний посібник (за ред. Савченко О.Я. К, Радянська школа, 1990 р.).

10. Логачевська С.П. Диференціація у звичайному класі. Посібник для вчителя(за ред. О.Я.Савченко- „Центр підготовки абітурієнтів" Донецьк,1998р).

11. Логачевська С.П. Диференціація у звичайному класі. Посібник для вчителя. Видання друге, доповнене. К. „Заповіт", 1998 р.

12. Світлана Логачевська, Тетяна Каганець. Практичний посібник для 1 класу. Мій помічник з математики. Донецьк „ЦПА", 1998 р.

13. Світлана Логачевська, Тетяна Каганець. Практичний посібник для 2 класу. Мій помічник з математики. Донецьк „ЦПА", 1999 р.

14. Світлана Логачевська, Тетяна Каганець. Практичний посібник для 3 кл. Донецьк.1999.– „ЦПА".

15. С.Логачевська, Т. Каганець. Практичний посібник для 2 (1) класу. Вчись розв'язувати задачі. - Київ. Початкова школа, 2000 р.

16. С.Логачевська, Т. Каганець. Практичний посібник для 3 (2) класу. Вчись розв'язувати задачі. - Київ. Початкова школа, 2000 р.

17. Світлана Логачевська, Тетяна Каганець. Практичний посібник для 4 (3) класу. Вчись розв'язувати задачі. - Київ. Початкова школа, 2001 р.

18. Світлана Логачевська, Тетяна Каганець. Практичний посібник для 1 класу. „Мій посібник математики". Друге видання, доповнене і перероблене.- Київ. „А.С.К.", 2001 р.

19. С.Логачевська, Т.Каганець. Практичний посібник для 2 класу. „Мій посібник математики". Друге вид., доповн. і переробл. Київ „А.С.К.", 2001р.

20. С.Логачевська, Т.Каганець. Практичний посібник для 3 кл. Частина 1. „Мій посібник з математики", Друге вид., доповн. і переробл. Київ„А.С.К.", 2001р.

21. С.Логачевська , Т.Каганець. Практичний посібник для 3 кл. Частина 2. ..Мій посібник з математики". Друге вид., доповн. і переробл. Київ „А.С.К.", 2001р.

22. С.Логачевська, Т.Каганець. Практичний посібник для 4 кл. Частина 1. “Мій помічник з математики". Друге вид., доповн. і переробл. Київ „А.С.К.", 2003р.

23. С.Логачевська, Т.Каганець. Практичний посібник для 4 класу. Частина 2. “Мій помічник з математики". Друге вид., доповн. і переробл. Київ „А.С.К.", 2003 р.




Переглядів: 728

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.