МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Сучасна класифікація методів навчання за Ю.К.БабанськимНайпоширенішою в дидактиці останніх десятиліть XX століття стала класифікація методів навчання, запропонована Ю.К.Бабанським. В ній виділяється три великі групи методів навчання: - методи організації і здійснення навчально-пізнавальної діяльності; - методи стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності; - методи контролю і самоконтролю за ефективністю Основою даної класифікації є цілісний підхід до діяльності вчителя і учня в навчально-виховному процесі. I. Методи організації і здійснення навчально-пізнавальної діяльності. Перша підгрупа (за джерелом передачі і сприймання навчальної інформації): Словесні (розповідь, бесіда, лекція); Наочні (ілюстрація, демонстрація); Практичні (досліди, вправи, навчально-продуктивна праця). Друга підгрупа (за логікою передачі і сприймання інформації): Індуктивні; Дедуктивні; Аналітичні, синтетичні аналітико-синтетичні. Третя підгрупа (за ступенем самостійності мислення учнів у процесі оволодіння знаннями): Репродуктивні; Проблемно-пошукові. Четверта підгрупа (за ступенем управління навчальною діяльністю. Навчальна робота під керівництвом учителя. Самостійна робота учнів): Робота з книгою, письмова робота, лабораторна робота: Робота під керівництвом учителя, включаючи й роботу на навчальних машинах; Самостійна робота учнів (з книгою, письмова, лабораторна, виконання трудових завдань). II. Методи стимулювання і мотивації навчання. Методи стимулювання інтересу до навчання; Пізнавальні ігри; Навчальні дискусії. Створення ситуацій емоційно-моральни.х переживань; Створення ситуацій зайнятості, аперцепції, пізнавальної новизни. Друга підгрупа: Методи стимулювання почуття обов’язку і відповідальності; Переконання в значущості навчання; Пред'явлення вимог, вправи, спрямовані на виконання вимог; Заохочення в навчанні. Засудження недоліків у навчанні. Переглядів: 8753 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|