Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Процедура повторного складання державного іспиту

 

1. Студент, який при складанні державного іспиту отримав незадовільну оцінку, відраховується з вищого навчального закладу і йому видається академічна довідка.

2. Студент, який не склав державного іспиту, допускається до повторного складання державних іспитів протягом трьох років після закінчення вищого навчального закладу. Перелік дисциплін, що виносяться на державні іспити, для осіб, котрі не склали ці іспити, визначається навчальним планом, який діяв в рік закінчення студентом теоретичного курсу.

3. Студентам, які не складали комплексного державного іспиту з поважної причини (документально підтвердженої), ректором вищого навчального закладу може бути продовжений строк навчання до наступного терміну роботи державної комісії із складанням державних іспитів чи захисту дипломних проектів (робіт) відповідно, але не більше, ніж на один рік.

 


ДОДАТКИ

ТЕОРЕТИЧНИЙ БЛОК ЗАВДАНЬ

Додаток А

Питання до іспиту

1. Архівна евристика: визначення та призначення

2. Архівна україніка: визначення та загальна характеристика

3. Архівне описування: поняття та види

4. Бібліографічна діяльність: визначення поняття, основні процеси, їх сутність

5. Бібліографічні ресурси: визначене поняття, класифікація, загальна характеристика

6. Бібліографія бібліографії: визначене поняття, зміст , види, система посібників

7. Видавничо - книготорговельна бібліографія: визначення поняття, зміст, види, система посібників

8. Види комунікацій

9. Види договорів, їх особливості укладання

10. Види систем органів державної влади

11. Використання інформаційних технологій в бібліотечно-бібліографічній діяльності

12. Властивості, ознаки, функції документа як системного об’єкта

13. Державний архів: визначення, основні завдання. Правова база діяльності архівів України

14. Довідково – інформаційні фонди, їх видові та структурні ознаки

15. Довідково-бібліографічне обслуговування: загальне поняття, головні складові, види бібліографічних довідок

16. Довідково-бібліографічний фонд: його призначення та структура

17. Документ як матеріальний об’єкт. Поняття "управлінський документ", "організаційно-розпорядчий документ", “службовий документ”.

18. Документально-інформаційні комунікації, їх види та класифікаційні ознаки

19. Документи з захисту інтелектуальної власності

20. Документні ресурси, їх функції. Види документних ресурсів.

21. Документні потоки та масиви в системі документальних комунікацій

22. Документознавство як наукова та навчальна дисципліна

23. Документування розпорядчої діяльності установ. Види та призначення розпорядчих документів

24. Експертиза цінності службових документів

25. Загальна характеристика нормативних документів та правил складання бібліографічного опису, що застосовуються в Україні.

26. Зони та елементи бібліографічного опису документів.

27. Класифікаційні ознаки текстових видань

28. Класифікація бібліографії: основні ознаки, види бібліографії, їх характеристика

29. Класифікація документів: загальна характеристика

30. Класифікація службових документів

31. Конфіденційні документи: складання, виконання і зберігання

32. Концепції документознавства з точки зору С. Кулешова, Н. Кушнаренко

33. Методологічні проблеми теорії комунікації

34. Методологічні, методичні засади документознавства

35. Науково-допоміжна бібліографія: визначення поняття, призначення, установи, що створюють науково-допоміжні бібліографічні посібники

36. Національна бібліографія: визначене поняття, сутність, зміст, завдання, види

37. Нормативний документ: визначення та загальна характеристика

38. Ознаки видання та його загальна характеристика

39. Організація архівних документів на рівні архівного фонду

40. Основні складові комунікаційного процесу

41. Патентний документ та патентна система в Україні

42. Податкова документація

43. Поняття документних комунікацій: загальна характеристика

44. Поняття „електронний документ", його основні ознаки та переваги. Реквізити електронного документа. Електронний цифровий підпис як обов'язковий реквізит електронного документа

45. Поняття комунікаційних бар’єрів та їх види

46. Поняття про реферати та реферування.

47. Поточна державна бібліографія: визначення сутності, змісту і завдання

48. Правила скорочення слів у бібліографічному описі документів.

49. Призначення анотації та її функції. Види анотації

50. Принципи функціонування державної служби

51. Рекомендаційна бібліографія: визначення поняття, суспільне призначення, завдання, види рекомендаційних бібліографічних посібників

52. Ретроспективна бібліографія: визначення, зміст, завдання, функції

53. Система архівних установ України

54. Склад і структура Національного архівного фонду

55. Склад уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації. Регламентація процесів уніфікації, стандартизації управлінської документації в установах

56. Сутність аналітико-синтетичної переробки документної інформації та її види.

57. Сутність комунікації як об’єкта наукового вивчення

58. Сутність принципу управління в державі

59. Функціональна ознака як основа класифікації управлінської документації. Державний класифікатор управлінської документації

60. Характеристика реферативних видань, їх інституалізація в Україні





Переглядів: 448

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.