Ознайомитись зі схемами керування, зображеними на рис.1.4 та рис. 1.5 і з’ясувати взаємодію і порядок роботи елементів схеми в усіх вивчаємих режимах.
Для заданого викладачем за таблицею 1.1 варіанта вихідних даних розрахувати:
– величину пускових опорів R1 та R2;
– величину опорів динамічного гальмування Rд.г.;
– величину опору ступеня противвімкнення Rг.п.;
– уставку спрацювання реле противвімкнення KV1;
– час спрацьовування реле KT1, KT2;
– постійний струм збудження Із, який подається в статор у режимі динамічного гальмування.
Для схеми, зображеній на рис.1.4, виставити у відповідності з розрахунками: витримки часу спрацювання реле часу КТ1 і КТ2, напругу спрацювання реле противвімкнення KV1. Спостерігати за роботою схеми у режимах пуску, гальмування та реверсу.
Налаштувати мікропроцесорне реле, що використовується в схемі керування, згідно розрахованих витримок часу для режимів пуску та динамічного гальмування.
Таблиця 1.1
№ варіанту
Вид пуску
Момент навантаження Мс* (в.о.)
Максимальний момент під час пуску М1* (в.о.)
Момент перемикання
М2* (в.о.)
Максимальний момент під час гальмування противовмиканням Мг.п. (в.о.)