МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||
Опис експериментального обладнанняЛабораторне обладнання складається зі стенду, на якому розташована релейно-контакторна апаратура, мікропроцесорне реле та вимірювальні прилади, і підключеного до стенду асинхронного двигуна з фазним ротором типу АХ51/6, параметри якого подані на в таблиці 1.2. Таблиця 1.2 – Паспортні дані асинхронного двигуна з фазним ротором.
Обладнання дозволяє налагодити і випробувати слідуючи режими: пуску двигуна в функції часу, динамічного гальмування, гальмування противовмиканням та реверс за допомогою класичної релейно-контакторної схеми та режим пуску і динамічного гальмування з використанням сучасного мікропроцесорного реле. Силова частина схеми зібрана за стендом. На передній панелі знаходяться контактори КМ1-КМ6, реле KТ1, KТ2, KV1, KV2, кнопки і тумблери керування та інтелектуальне реле EASY-512. Реле напруги - KV1 - реле типу РН-53, уставлення спрацювання якого виставляється за допомогою повзуна на передній панелі реле. Реле КТ1, КТ2 здійснюють витримку часу при закороченні ступенів прискорення R1 i R2 контакторами КМ3 і КМ4. Контактор КМ5 закорочує ступінь противовмикання Rг.п. при пуску двигуна; контактор КМ6 підмикає випрямувач UZ в режимі динамічного гальмування до статора двигуна; контактори КМ1 і КМ2 здійснюють реверс двигуна; реле з витримкою часу KV2 здійснює блокування роботи контакторів КМ1 і КМ2 до тих пір, доки не закінчиться режим динамічного гальмування. Час роботи двигуна в режимі динамічного гальмування задається часом витримки реле KV2. На лицевій панелі стенду знаходиться електросекундомір типу ПВ-53Щ для налагоджнення часу спрацювання реле КТ1 і КТ2. Налагодження здійснюється за допомогою тумблерів S1, S2, S3. Схема комутацій при налагодженні зображена на рис.1.5. Автоматичне керування процесами пуску і гальмування двигуна за допомогою програмовного реле здійснюється таким чином. До входів реле EASY підмикаються кнопки керування пуском SB1 і гальмуванням SB2, а до виходів – котушки контакторів КМ1-КМ4. Перелік операндів реле EASY. Входи: I1- контроль стану кнопки пуску двигуна; I2 - контроль стану кнопки гальмування двигуна. Виходи: Q1 - Q4 - вмикання і відмикання контакторів КМ1 - КМ4. Реле часу: Т01, Т02 визначають витримки часу при роботі двигуна з введеними в коло обмотки ротора ступенів пускового реостата; Т03 - формує витримку часу при гальмуванні двигуна. Програма роботи інтелектуального реле написана на мові релейно-контакторних сем (РКС) наведена на рисунку 1.6.
Рисунок 1.6 - Розроблена програма для пуску АД у дві ступені в функції часу та динамічного гальмування.
Переглядів: 355 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|