Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






КОНТРОЛЬНІ ЗАВДАННЯ

Завдання 1.Хворий С., 35 р., з діагнозом «пептична виразка шлунка» в період загострення амбулаторно приймав альмагель, де-нол та фамотидин. Через 2 тижні від початку лікування у хворого з’явилося безсоння, для лікування якого лікар призначив фенобарбітал в дозі 0,05 г/добу, але снодійного ефекту не спостерігалося. Визначте види витрат на лікування цього хворого

Завдання 2.Хворий з гострим ринітом придбав в аптеці 5% розчин ефедрину гідрохлориду, який провізор порекомендував закапувати в ніс по 2-3 крапі тричі на добу. Проте хворий застосовував краплі що 20-30 хв. В результаті ефект препарату різко ослабився, що зумовлено розвитком тахіфілаксії. Визначте види витрат на лікування цього хворого

Завдання 3. Яка загальна вартість імунізації однієї людини проти дифтерії вакциною АДП (ф-ма випуску – сусп.д/ін. амп.1мл, 2 дози, №10), якщо вартість послуг мед. персоналу – 4,50 грн., вартість допоміжних матеріалів – 0,60 грн., ціна 1 упаковки вакцини – 43-20 грн., кратність вакцинації – 1?

Завдання 4.Яка загальна вартість імунізації однієї людини проти дифтерії вакциною АКДП-М (ф-ма випуску – сусп.д/ін.амп.1мл, 2 дози, №10), якщо вартість послуг мед.персоналу – 1,50 грн, вартість допом.мат. – 0,60 грн, ціна 1 упак.вакцини – 12-20 грн, кратність вакцинації – 2?

Завдання 5. Визначте показник «витрати - ефективність» для двох альтернативних схем лікування інфекційних захворювань шкіри препаратами Зиннат (цефуроксим, GSK) та Спарфлоксацин (Aristopharma). Зиннат призначали по 250 мг двічі на добу, Спарфлоксацин – по 200 мг один раз на добу. Курс лікування обома препаратами становив 7 днів. Клінічна ефективність Зиннату 91,6%, а Спарфлоксацину – 90% . Вартість однієї дози Зиннату – 5,80 грн; Спарфлоксацину – 3,95 грн.

Завдання 6. Визначте показник «витрати - ефективність» для двох альтернативних схем лікування позашпитальної пневмонії препаратами Клацид (Abbot) та Лекоклар (Lek).

Препарати призначали по 500 мг двічі на добу впродовж 7 днів. Кількість хворих з позитивним результатом при використанні Клациду становила 88%, а Лекоклару – 69%.

Вартість однієї дози Клациду - 14,89 грн, Лекоклару – 5,14 грн. Визначте вартість додаткової одиниці ефективності при використанні більш ефективного методу.

Завдання 7. Визначте показник «витрати - ефективність» для двох альтернативних схем лікування виразкової хвороби шлунка та дванадцятипалої кишки препаратами Гістак та Ранітидин-Дарниця. Препарати призначали по 150 мг двічі на день впродовж 28 днів. Ступінь усунення больового синдрому при використанні Гістаку становила 84%, а Ранітидину-Дарниця – 76%. Вартість однієї дози Гістаку - 0,16 грн., а Ранітидину-Дарниця – 0,14 грн. Визначте вартість додаткової одиниці ефективності при використанні більш ефективного методу.

Завдання 8. Визначте показник «витрати - ефективність» для двох альтернативних схем лікування позашпитальної пневмонії препаратами Лексин (Hikma) та Макропен (KRKA).

Лексин призначали по 500 мг двічі на добу впродовж 14 днів. Макропен призначали по 400 мг тричі на добу впродовж 14 днів. Кількість хворих з позитивним результатом при використанні Лексину становила 56%, а Макропену – 75%. Вартість однієї дози Лексину – 0,95 грн., а Макропену – 0,80 грн. Визначте вартість додаткової одиниці ефективності при використанні більш ефективного методу.

Завдання 9. Визначте показник «витрати - ефективність» для двох альтернативних схем лікування інфекційних захворювань шкіри препаратами Спарфлоксацин (Aristopharma) та Цефалексин+Флагіл (Метронідазол). Спарфлоксацин призначали по 200 мг один раз на добу, Цефалексин – по 500 мг тричі на добу, а Флагіл – по 400 мг тричі на добу. Курс лікування за двома схемами становив 7 днів. Бактеріологічна ефективність Спарфлоксацину – 95,3%, Цефалексину+(Флагіл) Метронідазол – 93,8%. Вартість однієї дози Спарфлоксацину – 3,95 грн; Цефалексину – 0,78 грн; Флагілу – 1,35 грн. Визначте домінуючу альтернативу.

Завдання 10. Визначте показник «витрати - ефективність» для двох альтернативних схем лікування позашпитальної пневмонії препаратами Оспамокс (Biochemie) та Амоксиклав (Lek). Оспамокс призначали по 500 мг тричі на добу, Амоксиклав – по 500мг/125мг тричі на добу. Курс лікування обома ЛЗ становив 14 днів. Кількість хворих з позитивним результатом при використанні Оспамоксу становила 77%, а Амоксиклаву – 95%. Вартість однієї дози Осамоксу – 0,58 грн., а Амоксиклаву – 2,49 грн.

Завдання 11. Використовуючи метод побудови «дерева рішень», розрахуйте затрати на лікування хворого з гострим панкреатитом за двома схемами лікування. При побудові «дерева рішень» врахуйте можливість розвитку загострення захворювання та госпіталізації в стаціонар. При цьому використайте такі дані: ймовірність розвитку загострення при лікуванні за схемою 1 – 0,25; відсутність розвитку загострення – 0,75; ймовірність розвитку загострення при лікуванні за схемою 2 – 0,65; відсутність розвитку загострення – 0,35; ймовірність госпіталізації при лікуванні загострення за схемою 1 – 0,30; відсутність госпіталізації – 0,70; ймовірність госпіталізації при лікуванні загострення за схемою 2 – 0,7; відсутність госпіталізації – 0,3. Вартість курсу лікування одного хворого за схемою 1 – 650 грн; вартість курсу лікування одного хворого за схемою 2 – 280 грн; вартість стаціонарного курсу лікування хворого із загостренням – 3700 грн; вартість амбулаторного курсу лікування хворого із загостренням – 800 грн.

Завдання 12.Використовуючи метод побудови «дерева рішень», розрахуйте затрати на лікування хворого з хронічним колітом у стадії загострення за двома схемами лікування. При побудові «дерева рішень» врахуйте можливість розвитку побічних реакцій та госпіталізації в стаціонар. При цьому використайте такі дані: ймовірність розвитку побічних реакцій при лікуванні за схемою 1 – 0,26; відсутність розвитку побічних реакцій – 0,74; ймовірність розвитку побічних реакцій при лікуванні за схемою 2 – 0,66; відсутність розвитку побічних реакцій – 0,34; ймовірність госпіталізації при лікуванні побічних реакцій за схемою 1 – 0,30; відсутність госпіталізації – 0,70; ймовірність госпіталізації при лікуванні побічних реакцій за схемою 2 – 0,7; відсутність госпіталізації – 0,3. Вартість курсу лікування одного хворого за схемою 1 – 650 грн.; вартість курсу лікування одного хворого за схемою 2 – 380 грн; вартість стаціонарного курсу лікування хворого – 3400 грн.; вартість амбулаторного курсу лікування хворого – 720 грн.

Завдання 13.Використовуючи метод побудови «дерева рішень», розрахуйте затрати на лікування хворого з гострим пієлонефритом за двома схемами лікування. При побудові «дерева рішень» врахуйте можливість рецидиву захворювання та госпіталізації в стаціонар. При цьому використайте такі дані: ймовірність рецидиву захворювання при лікуванні за схемою 1 – 0,24; відсутність рецидиву – 0,76; ймовірність рецидиву захворювання при лікуванні за схемою 2 – 0,63; відсутність рецидиву – 0,37; ймовірність госпіталізації при лікуванні рецидиву за схемою 1 – 0,37; відсутність госпіталізації – 0,63; ймовірність госпіталізації при лікуванні рецидиву за схемою 2 – 0,88; відсутність госпіталізації – 0,12. Вартість курсу лікування одного хворого за схемою 1 –870 грн.; вартість курсу лікування одного хворого за схемою 2 – 350 грн.; вартість стаціонарного курсу лікування хворого із рецидивом – 5200 грн.; вартість амбулаторного курсу лікування хворого із рецидивом – 760 грн.

Завдання 14.Використовуючи метод побудови «дерева рішень», розрахуйте затрати на лікування хворого з гострим гломерулонефритом за двома схемами лікування. При побудові «дерева рішень» врахуйте можливість розвитку загострення захворювання та госпіталізації в стаціонар. При цьому використайте такі дані: ймовірність розвитку загострення при лікуванні за схемою 1 – 0,34; відсутність розвитку загострення – 0,66; ймовірність розвитку загострення при лікуванні за схемою 2 – 0,71; відсутність розвитку загострення – 0,29; ймовірність госпіталізації при лікуванні загострення за схемою 1 – 0,33; відсутність госпіталізації – 0,67; ймовірність госпіталізації при лікуванні загострення за схемою 2 – 0,75; відсутність госпіталізації – 0,25. Вартість курсу лікування одного хворого за схемою 1 – 880 грн.; вартість курсу лікування одного хворого за схемою 2 – 420 грн.; вартість стаціонарного курсу лікування хворого із загостренням – 4700 грн.; вартість амбулаторного курсу лікування хворого із загостренням – 860 грн.

Завдання 15.Використовуючи метод побудови «дерева рішень», розрахуйте затрати на лікування хворого з гострим циститом за двома схемами лікування. При побудові «дерева рішень» врахуйте можливість рецидиву захворювання та госпіталізації в стаціонар. При цьому використайте такі дані: ймовірність рецидиву захворювання при лікуванні за схемою 1 – 0,28; відсутність рецидиву захворювання – 0,72; ймовірність рецидиву захворювання при лікуванні за схемою 2 – 0,69; відсутність рецидиву захворювання – 0,31; ймовірність госпіталізації при лікуванні рецидиву за схемою 1 – 0,25; відсутність госпіталізації – 0,75; ймовірність госпіталізації при лікуванні рецидиву за схемою 2 – 0,82; відсутність госпіталізації – 0,18. Вартість курсу лікування одного хворого за схемою 1 – 530 грн.; вартість курсу лікування одного хворого за схемою 2 – 220 грн.; вартість стаціонарного курсу лікування хворого із рецидивом – 1800 грн.; вартість амбулаторного курсу лікування хворого із рецидивом – 460 грн.

Завдання 16.Використовуючи метод побудови «дерева рішень», розрахуйте затрати на лікування хворого з гострим панкреатитом за двома схемами лікування. При побудові «дерева рішень» врахуйте можливість розвитку загострення захворювання та госпіталізації в стаціонар. При цьому використайте такі дані: ймовірність розвитку загострення при лікуванні за схемою 1 – 0,25; відсутність розвитку загострення – 0,75; ймовірність розвитку загострення при лікуванні за схемою 2 – 0,65; відсутність розвитку загострення – 0,35; ймовірність госпіталізації при лікуванні загострення за схемою 1 – 0,30; відсутність госпіталізації – 0,70; ймовірність госпіталізації при лікуванні загострення за схемою 2 – 0,7; відсутність госпіталізації – 0,3. Вартість курсу лікування одного хворого за схемою 1 – 650 грн.; вартість курсу лікування одного хворого за схемою 2 – 280 грн.; вартість стаціонарного курсу лікування хворого із загостренням – 3700 грн.; вартість амбулаторного курсу лікування хворого із загостренням – 800 грн.

Завдання 17.Дайте оцінку використаних лікарських засобів у популяції за минулий рік (встановіть кількість DDD, що припадають на одного жителя популяції в рік), користуючись методологією АТС/DDD. За цей рік було використано:

Берліприлу, табл. 5 мг, №30 – 458 упак.

Берліприлу, табл. 10 мг, №30 – 642 упак. (DDD – 10 мг). Кількість населення в популяції – 13 000 осіб.

Завдання 18.Дайте оцінку використаних лікарських засобів у популяції за минулий рік (встановіть кількість DDD, що припадають на одного жителя популяції в рік), користуючись методологією АТС/DDD. За цей рік було використано:

Клексану, р-н д/ін. 4000 анти-ХА МО/0,4 мл шприц-доза, №10 - 1080 шприц-доз (DDD – 2 тис. МО).

Дигоксину,р-н д/ін. 0,025% 1 мл, №10 – 131 упак. (DDD – 0,25 мг).

Кількість населення в популяції – 12 000 осіб.

Завдання 19.Дайте оцінку використаних лікарських засобів у популяції за минулий рік (встановіть кількість DDD, що припадають на одного жителя популяції в рік), користуючись методологією АТС/DDD. За цей рік було використано:

Дигоксину,р-н д/ін. 0,025% 1 мл, №10 – 131 упак. (DDD – 0,25 мг)

Гістаку, р-н д/ін. 50 мг №20 – 486 упак (DDD – 0,15 г)

Кількість населення в популяції – 7 000 осіб

Завдання 20.Дайте оцінку використаних лікарських засобів у популяції за минулий рік (встановіть кількість DDD, що припадають на одного жителя популяції в рік), користуючись методологією АТС/DDD. За цей рік було використано:

Панкреатину, табл. в/о №50 (1 табл. містить 0,24 г панкреатину (8 000 ОД)) – 388 упак (DDD – 8 000 ОД)

Фуросемід, амп. 1% - 2,0 №10 – 758 упак. (DDD – 40 мг)

Кількість населення в популяції – 8 000 осіб

Завдання 21.Дайте оцінку використаних лікарських засобів у популяції за минулий рік (встановіть кількість DDD, що припадають на одного жителя популяції в рік), користуючись методологією АТС/DDD. За цей рік було використано:

Лазикс, р-н д/ін. 10 мг/мл амп. 2 мл, №10 - 274 упак. (DDD – 40 мг)

Дротаверину, табл 0,04 г №20 – 719 упак (DDD – 0,06 г)

Кількість населення в популяції – 6 500 осіб

Завдання 22.Дайте оцінку використаних лікарських засобів у популяції за минулий рік (встановіть кількість DDD, що припадають на одного жителя популяції в рік), користуючись методологією АТС/DDD. За цей рік було використано:

Пірацетам, р-н д/ін. 20% - 10,0 №10 – 425 упак. (DDD – 6 г Р)

Луцетам, р-н д/ін. 1 г амп. 5 мл №10 – 310 упак.

Кількість населення в популяції – 10300 осіб

Завдання 23.Дайте оцінку використаних лікарських засобів у популяції за минулий рік (встановіть кількість DDD, що припадають на одного жителя популяції в рік), користуючись методологією АТС/DDD. За цей рік було використано:

Метформіну, табл. 0,5 г №30 – 573 упак (DDD – 0.65 г)

Пентоксифіліну, р-н д/ін. 2 % - 5,0 № 5 – 677 упак. (DDD - 0,3 g P)

Кількість населення в популяції – 8500 осіб

Завдання 24.Дайте оцінку використаних лікарських засобів у популяції за минулий рік (встановіть кількість DDD, що припадають на одного жителя популяції в рік), користуючись методологією АТС/DDD. За цей рік було використано:

Тренталу, р-н д/ін. 100 мг амп, 5 мл № 5 – 1200 упак.

Діабетону (гліклазиду), табл. 80 мг № 60 – 478 упак (DDD – 0,1 г)

Кількість населення в популяції – 13400 осіб

Завдання 25.Встановіть загальну кількість курсів лікування препаратами А і В та кількість курсів лікування, що припадають на одну людину в регіоні С, якщо відомо наступні дані:

Річний обсяг продажу препарату А – 0,8 млн. DDD, а тривалість курсу лікування – 3 дні.

Річний обсяг продажу препарату В – 27,8 млн. DDD, а тривалість курсу лікування –6 днів.

Загальна кількість населення в регіоні С – 6,6 млн. чол.

Завдання 26.Який робочий обсяг продажу в DDD лікарського засобу А, якщо в регіоні проживає 3 млн. населення і середня тривалість курсу лікування 7 днів, а на 1 особу припадає 3 DDD.

Завдання 27.Який робочий обсяг продажу в DDD лікарського засобу А, якщо в регіоні проживає 3 млн. населення і середня тривалість курсу лікування 7 днів, а на 1 особу припадає 3 DDD.

Завдання 28.Встановіть загальну кількість курсів лікування препаратами А і В та кількість курсів лікування, що припадають на одну людину в регіоні С, якщо відомо наступні дані:

Річний обсяг продажу препарату А – 1,3 млн. DDD, а тривалість курсу лікування – 5 днів.

Річний обсяг продажу препарату В – 25,8 млн. DDD, а тривалість курсу лікування – 6 днів.

Загальна кількість населення в регіоні С – 4,8 млн. чол.

Завдання 29.Який робочий обсяг продажу в DDD лікарського засобу А, якщо в регіоні проживає 3 млн. населення і середня тривалість курсу лікування 7 днів, а на 1 особу припадає 3 DDD.

Завдання 30.Розрахуйте PDD для Оксазепаму, якщо його призначали 10 днів по 30 мг на добу, а потім – по 90 мг на добу. Тривалість курсу лікування – 1 місяць.

Завдання 31.Розрахуйте PDD для галоперидолу, якщо його призначали 7 днів по 3 мг на добу, потім 7 днів по 4 мг на добу і ще 46 днів по 6 мг на добу.

Завдання 32.Розрахуйте PDD для доксицикліну, якщо його призначали в перший день лікування в дозі 200 мг на добу, потім по 100 мг на добу. загальна тривалість курсу лікування – 14 днів.

Завдання 33.Розрахуйте PDD для дигоксину, якщо для швидкої дигіталізації його призначали 3 дні по 0,75 мг на добу, потім – по 0,125 мг на добу. Тривалість курсу лікування – 30 днів.

Завдання 34.Розрахуйте PDD для клоназепаму, якщо його призначали 3 дні по 1,5 мг на добу. Поступово (що 3 дні) дозу підвищували на 1 мг на добу. Максимальна добова доза не перевищувала 6,5 мг. Тривалість курсу лікування – 30 днів.

Завдання 35.Хворий з важким перебігом бронхіальної астми приймає Фліксотид по 750 мкг на добу. Показник якості життя (ЯЖ) при цьому – 0,8. Яка величина коефіцієнта «витрати-користь» для курсу лікування тривалістю 30 днів, якщо форма випуску Фліксотиду – аер.д/інг. дозов. 125 мкг/доза, фл, 60 доз; вартість упак. – 96 грн.

Завдання 36.Показник якості життя гематологічного хворого до початку лікування становив 0,6. Впродовж 8 років цей хворий отримував лікування, яке покращило якість його життя з 0,6 до 0,75. Скільки додаткових років якісного життя отримав цей хворий в результаті лікування ?

Завдання 37.Стандартний метод ФТ захворювання при загальних витратах 2200 грн. знижує впродовж року смертність з 30 до 20%, а новий - при загальних витратах 3400 грн. – з 30% до 15%. Який приріст ефективності витрат спостерігається при використанні більш ефективного методу?

Завдання 38.Проведіть розрахунок років якісного життя (QALY) для 2 хворих з однією нозологією, якщо відомо наступні дані:

Хворий А має шанс прожити 15 років, з них 10 – благополучного, якісного життя (показник якості життя 1,0); 3 роки з показником якості життя 0,5 і 2 роки з показником якості життя 0,25.

Хворий В має шанс прожити 22 роки, з них 15 – благополучного, якісного життя; 5 років з показником якості життя 0,75 і 2 роки з показником якості життя 0,5.

Завдання 39.Проведіть розрахунок років якісного життя (QALY) для 2 хворих з однією нозологією, якщо відомо наступні дані:

Хворий С має шанс прожити 28 років, з них 15 – благополучного, якісного життя; 5 років з показником якості життя 0,75; 5 років з показником якості життя 0,5 і 3 роки з показником якості життя 0,25.

Хворий Д має шанс прожити 20 років, з них 15 – благополучного, якісного життя; 3 роки з показником якості життя 0,5; 2 років з показником якості життя 0,25.

Завдання 40.Проведіть оцінку двох альтернативних методів лікування ревматоїдного артриту за допомогою методу «витрати - користь». Визначте вартість додаткової одиниці ефективності.

І метод.Прямі витрати на лікування одного пацієнта з ревматоїдним артритом становлять 390 грн, показник QALY – 3.

ІІ метод.Прямі витрати на лікування одного пацієнта з ревматоїдним артритом становлять 830 грн, показник QALY – 6.

Завдання 41.Проведіть фармакоекономічний аналіз за методом «витрати - користь» річної базисної терапії ( з використанням інгаляційних глюкокортикостероїдів та β2 – агоністів) двох схем лікування хворих з важким перебігом бронхіальної астми.

І схема: Будесонід форте 1600 мкг + Серевент 100 мкг + Вентолін 800 мкг на добу. Показник якості життя, визначений за допомогою опитувальників, становить 0,7. Шанс прожити з таким показником якості життя 3 роки.

ІІ схема: Фліксотид 750 мкг + Серевент 100 мкг + Вентолін 800 мкг на добу. Показник якості життя, визначений за допомогою опитувальників, становить 0,75. Шанс прожити з таким показником якості життя 5 років.

Визначте показник QALY, а також вартість одного року якісного життя для обох схем лікування.

Завдання 42. Показник якості життя гематологічного хворого до початку лікування становив 0,6. Впродовж 10 років цей хворий отримував лікування, яке покращило якість його життя з 0,6 до 0,8. Скільки років якісного життя (QALY) та додаткових років якісного життя він отримав у результаті лікування ?

Завдання 43.Обґрунтуйте економічну доцільність використання більш вартісного препарату Квамател порівняно з Ранітидином для профілактики гострих ерозивно-виразкових уражень при поєднаній травмі за даними, наведеними в таблиці.

  Квамател Ранітидин
Кількість хворих, які приймали ЛЗ
Частота кровотеч (К) (кількість хворих)
Відносна кількість хворих з К, %    
Ефективність ЛЗ, %    
Середня тривалість курсу лікування, дні 5,8 7,1
Вартість курсу лікування одного хворого без кровотечі, грн.    
Додаткові витрати на переливання крові і її замінників при кровотечі, грн.    
Загальна вартість лікування одного хворого, грн.    
Показник СЕА    
Показник якості життя хворого через 24 тижні 0,9 0.7
Показник СUА    

Ранітидин у таблетках призначали по 600 мг 4 рази на добу. Квамател - внутрішньовенно крапельно по 20 мг в 200 мл фізіологічного розчину двічі на добу.

Завдання 44.Проведіть аналіз споживання ЛЗ в одному із відділень міської лікарні.

№ з.п. Міжнародна непатентована або торгова назва ЛЗ ATC-код Кількість використаного у стаціонарі ЛЗ Споживання ЛЗ
      амп., табл., фл. г, мг DDD DDDs
Дексаметазон, р-н д/ін 0,4 % амп 1 мл № 5, 10   866 амп. 3464 мг 1,5 mg O,P  
Ціанокобаламін   51 амп. 25,5 мг 0,02mg P  
Нервіплекс, р-н д/ін амп. 2 мл. № 10, Jayson Pharmaceutikals   528 амп 1056 мг 1UD- 1ml  
Кислота ацетилсаліцилова   955 табл - 1 tablet  
Еналаприл, табл 5 мг № 20, KRKА   834 табл 16 амп 7625 мг 20 мг 10 mg O,P    
               

 

Завдання 45.Проведіть аналіз споживання ЛЗ в одному із відділень міської лікарні.

№ з.п. Міжнародна непатентована або торгова назва ЛЗ ATC-код Кількість використаного у стаціонарі ЛЗ Споживання ЛЗ
      амп., табл., фл. г, мг DDD DDDs
Еноксапарин натрій (Клексан, 4000анти-Ха МО 0,4мл шпр-доза №10, Sanofi-Aventis, Aventis Pharma Specialite)   321 амп 2 тис. од. P  
Фуросемід, р-н д/ін 1 % амп 2мл № 10   663 амп 6 табл 13260 мг 240 мг 40 mg    
Аторвастатин (Туліп, табл. в/о 20 мг №10, 30, Sandoz)   209 табл 5690 мг 20 mg O  
4 Агренокс   254 табл. - 2 UD (=2 tab)  
Аміодарон (Кордарон, р-н д/ін 150мг/3мл амп 3 мл № 6, Sanofi-Aventis)   57 амп. 166 табл 8,56 г 33,2 г 0,2 g O,P    
               

 

Завдання 46.Проведіть аналіз споживання ЛЗ в одному із відділень міської лікарні.

№ з.п. Міжнародна непатентована або торгова назва ЛЗ ATC-код Кількість використаного у стаціонарі ЛЗ Споживання ЛЗ
      амп., табл., фл. г, мг DDD DDDs
Тіамін, р-н д/ін 5% амп. 1мл. №10, Дарниця   200 амп. 10 г 50 mg O,P  
Нандролон (Ретаболіл, р-н масл.д/ін. 50 мг амп. 1мл, №1, Gedeon Richter)   8 амп. 400 мг 2 mg P  
Цефтріаксон, пор. д/п. р-ну д/ін. 1 г фл, №1, 10   361 амп. 361 г 2 g P  
Амоксицилін+ Клавуланат (Аугментин, пор д/пр р-ну д/ін. 1,2 г фл №5, GSK)   54 амп 54 г 0,3 g P  
5 Кардіомагніл   170 табл. - 1 табл  
               

Завдання 47.Розрахуйте вартість одиниці ефективності при використанні різних торгових назв азитроміцину.




Переглядів: 534

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.