Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






КУРСОВОЇ РОБОТИ (ПРОЕКТУ)

Методичні вказівки

З написання курсової роботи (проекту)

за дисципліною “Економіка підприємства”

 

Луганськ — 2010


УДК 658 (076)

 

Рецензент:Кукса І.М., к.е.н., доцент, завідувач кафедрою

економічної кібернетики ЛНАУ

Шевцова О.В., к.е.н., доцент кафедри економіко- правових дисциплін ЛДУВС ім. Е.О. Дідоренка

Гончаров В.М., Бондарчук А.В., Гордієнко Т.М., Ружинська І.В., Хуторськой П.О., Дубравіна Л.І., Столяров В.В., Дмитриєвська І.А., Родіонов О.В., Коваленко К.В.Економіка підприємств. Методичні вказівки з написання курсової роботи (проекту). – Луганськ: ЛНАУ, 2010. – с.

 

 

Освітлені загальні методичні вказівки з написання курсової роботи (проекту) за дисципліною “Економіка підприємства”

 

 

Розглянуто і схвалено Методичною комісією економічного факультету Луганського національного аграрного університету, протокол №7 від 25.03.2010 р.

 

Зміст

Вступ ____________________________________________________________4

1. Загальні вимоги до змісту курсової роботи __________________________ 5

2. Вимоги до оформлення курсової роботи (проекту) ____________________7

3. Тематика курсових робіт _________________________________________ 8

4. Зразки змістів курсових робіт ____________________________________ 10

5. Перелік завдань для обов'язкового виконання в другому розділі

курсової роботи _________________________________________________ 30

6. Перелік питань для захисту курсової роботи ________________________68

Література ______________________________________________________69

 

 

 

ВСТУП

 

 

Високоефективну і конкурентноздатну економіку можуть формувати і розвивати лише професійно компетентні і досвідчені управлінські кадри всіх рівнів, перш за все господарські керівники і фахівці з базовою економічною освітою. Саме це служить основним спонукальним мотивом видання відповідних методичних вказівок, орієнтованих на придбання фахівцями достатніх практичних навиків при вирішенні виробничо-господарських завдань економічного управління підприємствами і організаціями в ринкових умовах.

Мета написання студентами курсової роботи за дисципліною «Економіка підприємства» – глибоко засвоїти теорію питання вибраної теми, навчитися самостійно використовувати і аналізувати літературні джерела, фактичну і планову інформацію, виробити вміння висловлювати власні думки і робити узагальнюючи висновки, набути навичок всебічного аналізу економіки підприємств в сучасних умовах економіки.

 

 

Увага: Тема курсової роботи визначається кожному студентові викладачем.

Другий розділ курсової роботи по своїй структурі є однаковим для всіх тем курсової роботи, але кожен студент виконує індивідуально, вибравши, вихідну інформацію 2-х підприємств. Річні звіти для написання другого розділу знаходяться на кафедрі.

 

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ЗМІСТУ

КУРСОВОЇ РОБОТИ (ПРОЕКТУ)

Структура курсової роботи (проекту): вступ, основна частина роботи, висновки і пропозиції, список використаної літератури, додатки.

У вступі потрібно освітити такі питання:

1. Актуальність теми дослідження. Тут приводяться аргументи, положення, факти на користь обраної теми курсової роботи. Обов'язково робляться посилання на рішення вищестоящих органів законодавчої і виконавчої влади про важливість і необхідність вирішення (удосконалення) проблеми, яка розглядається в курсовій роботі.

2. Мета і завдання дослідження (курсової роботи). Як правило, мета курсової роботи формулюється одним реченням і повинна відображати головний її напрям. Відповідно структурі основного змісту роботи в ній виділяється декілька завдань дослідження, виконання яких може забезпечити досягнення поставленої мети.

3. Інформаційна база дослідження. Дається перелік матеріалів, які використовувалися для написання курсової роботи (проекту), – річні і квартальні звіти підприємства, первинна документація господарства, матеріали органів Держкомстату України, економічна, наукова, періодична, учбова література.

4. Перелік дослідницьких прийомів, які використовувалися при аналізі і обробці фактичних даних і формулюванні виводів і узагальнень.

Обсяг вступу – до 4 сторінок.

Для написання основної частини роботи потрібно розробити план (програму). У нім доцільно виділити три розділи. Перший присвячується теорії питання, другій – економічній оцінці і аналізу явища, яке досліджується, третій – повинен мати конструктивний характер і освітлювати шляхи вирішення проблеми.

Зокрема, в першому, теоретико-методологічному, розділі на основі огляду літературних джерел розкриваються суть економічних категорій (понять), їх взаємозв'язок з іншими категоріями (поняттями), досліджуються методологічні підходи до вирішення економічної проблеми, за якою пишеться курсова робота, виявляються спірні (нерозв'язні) питання і приводяться можливі напрями їх рішення. Значна увага в даному розділі відводиться розкриттю методики визначення економічних параметрів і вирішення прикладних завдань економічного характеру, завдяки яким досягається поставлена в роботі мета. Залежно від специфіки вибраної теми, її складності, ступеня розробленості теоретичних основ, проблеми питання, методики можуть бути викладені і в наступному розділі роботи.

У другому, аналітичному, розділі здійснюється економічна характеристика об'єкту дослідження: розміри підприємства (площа сільськогосподарських угідь, величина авансованого капіталу, об'єм виробництва валової продукції, об'єм продажів і ін.), розмір вкладень авансованих і спожитих ресурсів на одиницю земельної площі, інтенсивність використання ресурсів, технологічні і економічні результати діяльності підприємства.

На основі обґрунтованої в роботі методики визначається в динаміці система техніко-економічних показників, які характеризують досягнутий рівень розвитку досліджуваного процесу (явища), певної сфери господарської діяльності, виявляються тенденції зміни цих показників і здійснюються відповідні узагальнення. Значне місце в розділі приділяється якісному і кількісному аналізу чинників, які впливають на дослідні результати господарської діяльності. Такий аналіз здійснюється за допомогою широкого використання і дослідницьких прийомів і, перш за все, таких, як аналітичне групування, індексного і графічного прийомів дослідження, кореляційно-регресивного методу і ін.

При виконанні другого розділу студент, окрім обов'язкових розрахунків може використовувати інші розрахунки як конструктивний матеріал.

Вивчення причинно-наслідкових зв'язків в даному розділі може бути направлене на розкриття основних причин, які зумовили відповідний фактичний стан дослідної сфери господарської діяльності, а так само на обґрунтоване виділення пріоритетних напрямів вирішення вибраної економічної проблеми.

У третьому, конструктивному, розділі визначені вище пріоритетні напрями вирішення проблеми повинні придбати подальший розвиток. Залежно від теми дослідження і поставленої мети тут можуть обґрунтовуватися пропозиції щодо подальшого удосконалення методології і методики вирішення тієї або іншої проблеми щодо створення сприятливого економічного середовища, досконалішої правової і нормативної бази і тому подібне.

Значна увага, мабуть, зосереджена на обґрунтуванні саме тих конкретних шляхів вирішення поставленої проблеми, які мають найбільш актуальне значення для вибраного об'єкту дослідження, а також на повному використанні резервів, які не були повністю задіяні в процесі господарської діяльності. При цьому необхідно викласти механізм реалізації зроблених пропозицій (розрахунок ресурсного забезпечення, конкретні пропозиції щодо економії витрат і тому подібне).

У кожному розділі виділяються як мінімум два параграфи (підрозділі), зміст яких має відносно самостійний характер. Другий і третій розділи роботи пишуться на розрахункових матеріалах вибраного об'єкту дослідження. При недотриманні цієї вимоги курсова робота до захисту не допускається. Обсяг розділів у відсотках до загального обсягу основного змісту роботи рекомендується витримувати в таких межах: перший розділ – до 30%, другий – 35-40 і третій – 30-35%.

Обсяг висновків і пропозицій – до 4 сторінок. У них в короткій концентрованій формі формулюються основні результати дослідження. Головна увага акцентується на тих рекомендаціях виробництву, які обосновані автором в основному змісті роботи.

У додатках розміщують допоміжну або проміжну інформацію, яка не несе основного смислового навантаження або приводиться з метою ілюстрації певного явища. Кількість додатків не обмежується. Кожен дослідник самостійно вирішує, чи доцільно той або інший матеріал виносити в додатки. Адже вони не є обов'язковим атрибутом курсової роботи.

У списку використаної літератури включаються ті літературні джерела, які вивчені студентом і на яких є посилання в тексті роботи. Порядок розміщення джерел в списку літератури такий: Конституція України, Закони України, Укази Президента України, рішення Верховної Ради України, ухвали Кабінету Міністрів України, нормативні акти міністерств і відомств, офіційні доповіді і виступи Президента, голови Верховної Ради і Прем'єр-Міністра України. Спеціальну літературу розміщують в алфавітному порядку. Обов'язково слід зазначити прізвище і ініціали автора, назву джерела, місто, де опубліковано джерело, назву видавництва, рік видання і кількість сторінок.

Літературні джерела повинні бути не пізніше 2006 року видання.

 




Переглядів: 369

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.