Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Висновки

У висновках коротко формулюється відповідь на наступні питання:

- чим відрізняється проектований верстат від існуючих конструкцій;

- який економічний ефект може бути отриманий при впровадженні верстата;

- як відіб'ється впровадження верстата на якості продукції, культурі виробництва, поліпшення умов праці;

- які оригінальні рішення, прийняті студентом при проектуванні верстата;

- як відобразити в проекті дослідження, розробки, розрахунки по спеціальній частині;

- чи можливо використати розроблений дипломний проект на підприємстві (що може бути використано, де, коли?).

Література

Додаток

Типовий план звіту з переддипломної практики.
Професійне спрямування «Інструментальне виробництво»

Титульний аркуш

Анотація

Зміст

Вступ

Стисла характеристика продукції, що випускається цехом

Аналіз конструктивних варіантів заданого інструменту, їх оцінка за критерієм міцності, твердості, ремонтопридатності, універсальності та технологічності. Техніко-економічне обґрунтування вибору базової конструкції інструменту.

Технологічна частина

Опис і аналіз прогресивних технологій виготовлення деталей різальних інструментів на базовому підприємстві. Обґрунтування можливості та доцільності їх використання в розроблюваному техпроцесі.

Опис прогресивних методів і засобів контролю параметрів різальних інструментів, використовуваних на базовому підприємстві. Обґрунтування можливості та доцільності їх використання в розроблюваному техпроцесі.

Організація виробництва в цехах, що випускають продукцію, вказану в темі дипломного проекту:

- номенклатура випуску;

- характеристика продукції;

- характеристика обладнання та оснащення;

- ступінь безперервності технологічного процесу;

- коефіцієнт змінності обладнання та використання верстатів з ЧПУ та АСУ;

- рівень механізації та автоматизації в цеху, особливо на заготівельних і транспортних операціях;

- шляхи підвищення якості, економії основних і допоміжних матеріалів;

- використання інструментальних матеріалів і режими різання;

- висновки за технологією виготовлення виробів, вказаних у темі дипломного проекту.




Переглядів: 257

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.