Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V ТЕОРЕТИЧНІ ЗАНЯТТЯ ТА ЕКСКУРСІЇ

 

Навчальні заняття в період переддипломної практики складаються із самостійного пророблення матеріалу-завдання на дипломне проектування, прослуховування лекцій по актуальній тематиці науки і виробництва, участі в екскурсіях по цехах і підрозділам базового заводу або передового підприємства міста.

Видаються індивідуальні завдання на переддипломну практику відповідно до теми та спеціальної частині дипломного проекту, включаючи розробку техніко-економічних показників (за завданням кафедри економіки). Результати виконання індивідуальних завдань повинні бути використані при розробці дипломного проекту.

Тематика індивідуальних завдань:

- аналіз маршрутної технології з метою оптимізації процесу обробки;

- патентний пошук при розробці конструкцій верстатів, їх вузлів і елементів;

- розробка вдосконалених конструкцій пристосувань, різальних, вимірювальних і допоміжних інструментів;

- дослідження працездатності нових інструментальних матеріалів і режимів роботи з ними;

- розробка засобів механізації та автоматизації технологічних процесів;

- аналіз кінематичних ланцюгів верстатів, їх оптимізація, розрахунок ланок кінематичних ланцюгів;

- аналіз розмірних ланцюгів і технологічності об'єктів виробництва;

- аналіз варіантів базування при механічній обробці;

- аналіз варіантів техпроцесу виготовлення деталей оснащення, збірних інструментів і інших об'єктів виробництва на автоматичних лініях, на верстатах з ЧПУ та багатопозиційних верстатах;

- дослідження з метою модернізації металорізальних верстатів;

- дослідження технологічних можливостей верстатів з ЧПУ;

- аналіз параметрів якості об'єктів виробництва;

- дослідження можливості використання ЕОМ для оптимізації технологічних процесів розрахункових параметрів і конструктивних елементів верстатів, пристосувань, інструментів.

У випадку позитивних результатів виконання індивідуального завдання розробки можуть бути представлені підприємству як раціоналізаторська пропозиція. Деякі розробки можуть бути рекомендовані для опублікування в пресі, заслухані на семінарах і конференціях в академії та на підприємстві.

У період практики студенти повинні прослухати лекції з передового виробничого досвіду, досягнень в області науково-технічного прогресу, організації виробництва, а також з урахуванням особливостей завдань на дипломне проектування.

Наприклад:

- прогресивні методи одержання заготовок на підприємстві;

- нові технологічні процеси в машинобудуванні та на підприємствах;

- прогресивні засоби механізації та автоматизації виробничих процесів;

- АСУ, ЕОМ, системи ЧПУ для металорізальних верстатів і робототехніка на підприємстві та перспективи їх використання;

- автоматизація інженерної праці на підприємстві;

- техніко-економічні показники цеху.

З урахуванням тематики лекцій проводиться 2...3 екскурсії в заготівельні і основні цехи, лабораторії та виробничі підрозділи базового заводу та на передові підприємства міста.




Переглядів: 304

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.