МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
V ТЕОРЕТИЧНІ ЗАНЯТТЯ ТА ЕКСКУРСІЇ
Навчальні заняття в період переддипломної практики складаються із самостійного пророблення матеріалу-завдання на дипломне проектування, прослуховування лекцій по актуальній тематиці науки і виробництва, участі в екскурсіях по цехах і підрозділам базового заводу або передового підприємства міста. Видаються індивідуальні завдання на переддипломну практику відповідно до теми та спеціальної частині дипломного проекту, включаючи розробку техніко-економічних показників (за завданням кафедри економіки). Результати виконання індивідуальних завдань повинні бути використані при розробці дипломного проекту. Тематика індивідуальних завдань: - аналіз маршрутної технології з метою оптимізації процесу обробки; - патентний пошук при розробці конструкцій верстатів, їх вузлів і елементів; - розробка вдосконалених конструкцій пристосувань, різальних, вимірювальних і допоміжних інструментів; - дослідження працездатності нових інструментальних матеріалів і режимів роботи з ними; - розробка засобів механізації та автоматизації технологічних процесів; - аналіз кінематичних ланцюгів верстатів, їх оптимізація, розрахунок ланок кінематичних ланцюгів; - аналіз розмірних ланцюгів і технологічності об'єктів виробництва; - аналіз варіантів базування при механічній обробці; - аналіз варіантів техпроцесу виготовлення деталей оснащення, збірних інструментів і інших об'єктів виробництва на автоматичних лініях, на верстатах з ЧПУ та багатопозиційних верстатах; - дослідження з метою модернізації металорізальних верстатів; - дослідження технологічних можливостей верстатів з ЧПУ; - аналіз параметрів якості об'єктів виробництва; - дослідження можливості використання ЕОМ для оптимізації технологічних процесів розрахункових параметрів і конструктивних елементів верстатів, пристосувань, інструментів. У випадку позитивних результатів виконання індивідуального завдання розробки можуть бути представлені підприємству як раціоналізаторська пропозиція. Деякі розробки можуть бути рекомендовані для опублікування в пресі, заслухані на семінарах і конференціях в академії та на підприємстві. У період практики студенти повинні прослухати лекції з передового виробничого досвіду, досягнень в області науково-технічного прогресу, організації виробництва, а також з урахуванням особливостей завдань на дипломне проектування. Наприклад: - прогресивні методи одержання заготовок на підприємстві; - нові технологічні процеси в машинобудуванні та на підприємствах; - прогресивні засоби механізації та автоматизації виробничих процесів; - АСУ, ЕОМ, системи ЧПУ для металорізальних верстатів і робототехніка на підприємстві та перспективи їх використання; - автоматизація інженерної праці на підприємстві; - техніко-економічні показники цеху. З урахуванням тематики лекцій проводиться 2...3 екскурсії в заготівельні і основні цехи, лабораторії та виробничі підрозділи базового заводу та на передові підприємства міста. Переглядів: 304 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|