Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Місце для тренувань.

 

Існує незліченна кількість тренувальних залів для занять бойовими мистецтвами. Справжній тренувальний зал, місце, де людина осягає Шлях бойового мистецтва - це те місце, де людина осягає глибини не тільки того мистецтва, яке вона вивчає, але також вивчає самого себе, свою глибинну природу, своє єство. Однак лише деякі з так званих «тренувальних залів» підходять під це визначення. Більш вживаний термін «спортивний зал» підходить їм більше. В цих закладах (спортивних залах) навчають лише зовнішній стороні бойових мистецтв, не розуміючи та не намагаючись передати їх глибинну філософську суть. В цих місцях учень звичайно цікавиться тільки розвитком свого тіла, в той час як змінити свою особистість у нього немає ніякого бажання.

В ідеалі ж тренувальний зал - це місце особистісної трансформації, місце, де людина намагається осягти кінцеву реальність людської істоти, духовну реальність самої себе. Як й у будь-якому спортивному залі, в тренувальному залі або іншому місці, де проходять тренування Бойового Спасу, також навчають зовнішніх технік. Але техніки, які вивчаються в Бойовому Спасі, розглядаються тільки як засіб усвідомлення реальності Всесвіту. Техніками необхідно опановувати. Але не варто бачити в них кінцеву мету Бойового Спасу. Саме тому, що зовнішнім технікам бойових мистецтв стали приділяти занадто багато уваги, відбувається профанація цих мистецтв. Істинна мета Бойового Спасу - це трансформація людини в нову якість. Представник Бойового Спасу не шукає двобою, як не шукає й способів уникнути двобою. Справжній представник Бойового Спасу намагається через техніки бою, техніки медитації та вогненної трансмутації вийти на новий рівень існування, рівень, який ставить людину вище будь-якого конфлікту і який дозволяє зрозуміти саму суть конфлікту.

Хоч початкові тренування як в спортивних залах сучасних бойових мистецтв, так й в тренувальному залі Бойового Спасу ідентичні, мета та методи їх різні. В спортивних залах учень відвідує заняття для реалізації своїх егоїстичних цілей: зайняти призове місце, виграти медаль або поліпшити своє здоров'я. В тренувальному залі Бойового Спасу людина відвідує заняття для того, щоб піддатися духовній трансформації, придбати ті навички, які вона зможе застосувати для надання допомоги іншим людям. Ймовірний спасовець, перш ніж він буде прийнятий в учні, повинен продемонструвати належне ставлення до Бойового Спасу як до мистецтва, і до тренера як до Вчителя.

Тут слід зазначити особливе розуміння ролі тренера в Бойовому Спасі. У спортивних залах учень підкоряє свою волю та своє его волі тренера. Метою цього кроку є, як я говорив, отримання певних особистих дивідендів на спортивних аренах. Але бажання ці обмежені тільки своїм внутрішніми «его». В результаті спортсмен, який опановує більшістю необхідних навичок, а іноді й малим їхнім числом, вважає процес навчання достатнім для досягнення своїх егоїстичних цілей. Він втрачає інтерес до вивчення бойового мистецтва, іде зі спортивного залу та намагається вивчати техніки вже іншого тренера, а іноді взагалі йде з бойових мистецтв.

В справжньому тренувальному залі інша справа. В такому залі вчитель – це навіть не вчитель. Наприклад, саме слово «учитель» японською звучить як «сенсей», що буквально перекладається як «раніше народжений», а слово «додзьо» (місце для тренувань) перекладається як «місце збагнення Шляху». Це означає, що вчитель вже пройшов те місце, куди його учні тільки намагаються добратися. І завдання вчителя як глави тренувального залу – простежити за тим, щоб його послідовники просувалися в правильному напрямку. Вчитель тільки вказує правильний шлях, а саму подорож учень робить сам. Справжній вчитель справляє враження не тим, що він робить, а тим, як він це робить. Він, перебуваючи серед учнів, цілеспрямовано демонструє волю, знання, силу, не допускаючи при цьому недбалого або фамільярного відношення до себе. І хоча вчитель словесно не буде вимагати до себе шанобливого ставлення, його послідовники самі будуть дотримуватися такого типу взаємовідносин. Роблячи уклін своєму вчителеві, вони, насамперед, роблять духовну вправу для свого ж блага, підсилюючи цим свою внутрішню дисципліну.

І коли ми об'єднаємо дисципліновану поведінку учня та вчителя, ми отримаємо досить особливе місце, де люди вивчають Бойовий Спас. Воно може виявитися незрозумілим для неофітів, але для старших учнів це місце стає найпривабливішим найдужчого наркотику. Для таких учнів тренувальний зал стає місцем великої чистоти та великої сили. Під час занять Бойовим Спасом в залі повітря начебто заряджене електрикою, сила витає і трансформується в різні техніки, а дух Вчителів Людства незримо веде до вершин всесвітньої Любові. Справжній спасовець так глибоко поринає у своє мистецтво, що його его розчиняється, віддаючи своє вміння, любов і силу оточуючим, поки не залишиться нічого, крім порожньої оболонки. На цій стадії сходження учень уже не бачить різниці бореться він чи не бореться. Потім, поглиблюючи та зміцнюючи трансформацію свого внутрішнього «я», він стає Майстром Бойового Спасу, а Майстер стає Вчителем вже свого тренувального залу.




Переглядів: 171

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.