Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Формування та затвердження індивідуального завдання на підготовку дипломної роботи

 

Після затвердження теми науковий керівник разом зі студентом формують план проведення дослідження та індивідуальне завдання на підготовку дипломної роботи.

План роботи повинен відповідати темі дослідження, мати чітку логіку поєднання теоретико-методичної, аналітичної та конструктивної частин. Зразки орієнтовних планів дипломних робіт спеціалістів представлені в додатку В. Розроблений та обговорений з науковим керівником план дослідження ув’язується із затверджуваним на кафедрі календарним графіком підготовки і захисту дипломних робіт на відповідний навчальний рік, який розробляється диференційовано для студентів денної і заочної форм навчання. Форма такого графіка подана у додатку Г.

За результатами обговорення плану проведення дослідження заповнюється індивідуальне завдання на виконання дипломної роботи, в якому наводяться терміни виконання її окремих етапів, назви розділів, мета, об’єкт, предмет і завдання дослідження тощо.

Виконання студентами різноманітних науково-методичних і прикладних досліджень потребує глибокого розуміння принципів їх організації. Задля полегшення виконання такого роду робіт і формування комплексу практичних навичок організації самостійних досліджень, перш за все в індивідуальному завданні слід визначитися з розумінням об’єкту, предмету, мети та завдань дипломної роботи.

Об’єкт дослідження – це процес або явище, що породжують проблемну ситуацію й обрані для вивчення, а предмет дослідження – те, що міститься в межах об’єкта. Об’єкт і предмет дослідження як категорії наукового процесу співвідносяться між собою як загальне та часткове; в об’єкті дослідження виділяється та його частка, яка є предметом дослідження. На нього й спрямовується основна увага студента, оскільки саме предмет дослідження і визначає тему дипломної роботи.

Мета дослідження(дипломної роботи) – це очікуваний кінцевий результат, який зумовлює загальну спрямованість і логіку дослідження. У завданнях дослідження формулюються запитання, на які студенту слід дати відповідь для реалізації мети дослідження. Вони розкривають зміст предмета дослідження і узгоджуються з гіпотезами (виявити …, проаналізувати …, визначити …, одержати …, запропонувати …).

Індивідуальне завдання підписується науковим керівником і студентом та в призначений термін подається на затвердження завідувачу кафедри. Воно оформлюється у двох примірниках: один зберігається на кафедрі, другий – у студента. Свій примірник студент розміщує у готовій роботі після титульного аркуша. Індивідуальне завдання є нормативним документом і суттєвих відступів у дипломній роботі від зафіксованої в ньому структури не допускається. Форму індивідуального завдання наведено у додатку Д.

Невиконання індивідуального завдання або ж систематичне відхилення від календарного регламенту є підставою для недопущення студента до захисту дипломної роботи. Контроль за дотриманням календарного графіка та основних положень індивідуального завдання на підготовку дипломної роботи покладається на наукового керівника. Кафедра періодично розглядає на своїх засіданнях хід підготовки студентами дипломних робіт за інформацією, поданою науковими керівниками або за матеріалами перевірки завідувачем кафедри.

 




Переглядів: 303

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.