Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 27. Формування історичних знань та умінь учнів

Формування історичних знань.Структура історичних знань. Події і явища. Історичний процес. Історичні уявлення і поняття, їх зв'язок Системи понять. Методика вивчення понятійного матеріалу в шкільних курсах. Послідовність в засвоєнні понять, основні шляхи: дедуктивний і індуктивний. Наочні представлення ознак понять. Історичні терміни і визначення. Причинно-наслідкові зв'язки. Факти в навчанні історії і їх види. Угрупування фактів. Відмінності фактів за об'ємом, складності і значущості. Критерії відбору фактичного матеріалу для уроку. Залежність ступеня освітлення фактів від їх значущості. Типові факти і явища. Конкретність і образність фактів. Емоційна дія. Співвідношення фактів і узагальнень. Узагальнення на уроках історії. Емпіричний і теоретичний рівні пізнання історії. Структурно-функціональний аналіз змісту історичного матеріалу.

Формування вмінь.Поняття про навчальне вміння, основні підходи до його визначення. Прийом навчальної діяльності, вміння і навичок - співвідношення понять. Вміння – показник оволодіння прийомом. Класифікація вмінь. Спеціальні вміння по історії: хронологічні, картографічні, інтелектуальні, оцінні. Операції з порівняння, аналізу, синтезу й узагальненню історичного матеріалу. Роль вмінь у розвитку уяви. Етапи формування вмінь. Вживання стереотипних дій (пам'яток, розпоряджень, інструкцій і ін.) при оволодінні вміннями.

 

Тема 28. Нові освітні технології на уроках історії

Поняття моделі навчання. Інноваційні технології в навчанні історії. Вживання інтерактивних методів і технологій на уроках історії. Проектні технології. Робота в Інтернеті. Дослідницький підхід у навчанні. Навчальні проблеми і шляхи їх рішення при навчанні історії. Розвиток критичного і творчого мислення вчаться в дослідницькому навчанні. Роль вчителя в дослідницькому навчанні. Ігрова модель навчання історії. Характерні риси дидактичної гри. Класифікація ігор. Ролеві, імітаційно-моделюючі ігри. Вимоги до гри, підготовка до неї. Дискусійна модель навчання історії. Характерні риси навчальної дискусії. Типи і форми дискусій. Структуровані і проблемні дискусії. Роль вчителя в підготовці і проведенні дискусії.

 




Переглядів: 736

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.