МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Тема 27. Формування історичних знань та умінь учнівФормування історичних знань.Структура історичних знань. Події і явища. Історичний процес. Історичні уявлення і поняття, їх зв'язок Системи понять. Методика вивчення понятійного матеріалу в шкільних курсах. Послідовність в засвоєнні понять, основні шляхи: дедуктивний і індуктивний. Наочні представлення ознак понять. Історичні терміни і визначення. Причинно-наслідкові зв'язки. Факти в навчанні історії і їх види. Угрупування фактів. Відмінності фактів за об'ємом, складності і значущості. Критерії відбору фактичного матеріалу для уроку. Залежність ступеня освітлення фактів від їх значущості. Типові факти і явища. Конкретність і образність фактів. Емоційна дія. Співвідношення фактів і узагальнень. Узагальнення на уроках історії. Емпіричний і теоретичний рівні пізнання історії. Структурно-функціональний аналіз змісту історичного матеріалу. Формування вмінь.Поняття про навчальне вміння, основні підходи до його визначення. Прийом навчальної діяльності, вміння і навичок - співвідношення понять. Вміння – показник оволодіння прийомом. Класифікація вмінь. Спеціальні вміння по історії: хронологічні, картографічні, інтелектуальні, оцінні. Операції з порівняння, аналізу, синтезу й узагальненню історичного матеріалу. Роль вмінь у розвитку уяви. Етапи формування вмінь. Вживання стереотипних дій (пам'яток, розпоряджень, інструкцій і ін.) при оволодінні вміннями.
Тема 28. Нові освітні технології на уроках історії Поняття моделі навчання. Інноваційні технології в навчанні історії. Вживання інтерактивних методів і технологій на уроках історії. Проектні технології. Робота в Інтернеті. Дослідницький підхід у навчанні. Навчальні проблеми і шляхи їх рішення при навчанні історії. Розвиток критичного і творчого мислення вчаться в дослідницькому навчанні. Роль вчителя в дослідницькому навчанні. Ігрова модель навчання історії. Характерні риси дидактичної гри. Класифікація ігор. Ролеві, імітаційно-моделюючі ігри. Вимоги до гри, підготовка до неї. Дискусійна модель навчання історії. Характерні риси навчальної дискусії. Типи і форми дискусій. Структуровані і проблемні дискусії. Роль вчителя в підготовці і проведенні дискусії.
Переглядів: 736 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|