МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||
Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)
Завдання для самостійної праці під час підготовки до заняття. 1. Знати топографічну анатомію людини відповідно до специфіки запроваджуваних методів променевої діагностики. 2. Знати методи променевої діагностики захворювань печінки та жовчовивідних шляхів. 3. Вміти схематично зобразити часткову будову печінки та жовчного міхура. 4. Вміти схематично зобразити вогнищеву патологію печінки та жовчного міхура. Причини, променева семіотична картина. 5. Вміти схематично зобразити дифузну патологію печінки та жовчного міхура. Причини, променева семіотична картина. 6. Знати алгоритми основних променевих досліджень. 7. Ультразвукова семіотика захворювань печінки та жовчного міхура. 8. Знати рентгенологічні та рентгенофункціональні методики дослідження печінки та жовчного міхура. 4.1. Перелік основних термінів, параметрів, характеристик, які повинен засвоїти студент при підготовці до заняття:
4.2. Теоретичні питання до заняття: 1. Які існують види клітин у печінковій тканині і їхня роль у життєдіяльності організму? 2. Опишіть нормальну променеву анатомію печінки. 3. Опишіть нормальну променеву фізіологію печінки. 4. Які променеві методики використовуються для дослідження печінки та жовчовивідних шляхів? 5. Які рентгенологічні методики використовуються для дослідження печінки та жовчовивідних шляхів? 6. Які контрастні препарати використовуються для проведення дослідження ГБС? 7. Які радіонуклідні методики використовуються для дослідження гепатобіліарної системи (ГБС)? 8. Які РФП використовуються для проведення дослідження ГБС? 9. Які показання і протипоказання для дослідження печінки та жовчовивідних шляхів? 10. Які основні ознаки дифузної патології печінки при проведенні УЗД? 11. Які основні ознаки вогнищевої патології печінки при проведенні УЗД? 12. Які основні ознаки патології жовчного міхура при проведенні УЗД? 13. Які основні ознаки дифузної патології печінки при проведенні КТ? 14. Які основні ознаки вогнищевої патології печінки при проведенні КТ? 15. Які основні ознаки патології жовчного міхура при проведенні КТ? 16. Які основні ознаки дифузної патології печінки при проведенні МРТ? 17. Які основні ознаки вогнищевої патології печінки при проведенні МРТ? 18. Які основні ознаки патології жовчного міхура при проведенні МРТ? 19. Які основні ознаки дифузної патології печінки при проведенні радіонуклідних методик? 20. Які основні ознаки вогнищевої патології печінки при проведенні радіонуклідних досліджень? 4.3. Практичні роботи (завдання), які виконуються на занятті: 1. Намалювати в робочому зошиті алгоритми променевої діагностики при дифузних захворюваннях печінки. Дати пояснення. 2. Намалювати в робочому зошиті алгоритми променевої діагностики при вогнищевій патології печінки. Дати пояснення. 3. Намалювати в робочому зошиті алгоритми променевої діагностики при патологіях жовчного міхура. Дати пояснення. 4. Навчитись відрізняти рентегнологічне зображення печінки та жовчного міхура в нормі і при патології. 5. Вміти оцінювати якість рентгенологічного знімку. 6. Навчитись відрізняти КТ зображення печінки та жовчного міхура в нормі і при патології. 7. Навчитись відрізняти сонографічне зображення печінки та жовчного міхура в нормі і при патології. 8. Навчитись відрізняти МРТ зображення печінки та жовчного міхура в нормі і при патології. 9. Навчитись відрізняти сцинтиграфічне зображення печінки та жовчного міхура в нормі і при патології. 10. Студенти на кожному занятті протігом 5 хвилин вирішують тестові завдання, описують променеві зображення та вирішують ситуаційні задачі. 11. Написання та розбор історії хвороби.
Зміст теми: Вступ.
Відомо, що печінка належить до самих складних, по своїй будові і функціям органів, є найбільш великою залозою в організмі, бере участь у процесах травлення, обміну речовин і кровообігу, здійснює специфічні ферментативні і екскреторні функції. За допомогою різноманітних методів дослідження лікарі навчилися об'єктивно оцінювати морфологію печінки і пізнавати її багатогранні функції. Серед цих методів гідне місце зайняли променеві, у цьому випадку променева діагностика зайняла лідируюче положення, але за умови, що вона розглядається як складова частина загальної діагностичної системи. Показання до променевого дослідження визначаються лікарем на підставі анамнезу і клінічної картини хвороби. Вибір методу променевого дослідження здійснюють спільно клініцист і променевий діагност. Останній складає план дослідження, аналізує його результати і формулює висновок.
Переглядів: 371 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|