МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Виховна робота зі студентами ВНЗ.Виховання в ВНЗ має поєднувати виховання потреб нації, держави, людської цивілізації і особистості. Має забезпечувати прилучення молоді до світової культури й загальнолюдських цінностей. Спирається на народні традиції, кращі надбання національної та світової педагогіки. Ідеалом виховання є гармонійно розвинена, високоосвічена, соц активна й нац свідома людина, наділена глибокою громадянською відповідальністю, здоровими інтелектуально-творчими, фіз і дух якостями, родинними й патріотичними почуттями, працьовитістю, господарською кмітливістю, підприємливістю й ініціативою. Не може бути стихійним, він передбачає співробітництво, співдіяльність, співтворчість педагога і студента. Кожен педагог, який би предмет він не викладав, завжди є перш за все вихователем. У ВНЗ має здійснюватися з урахуванням фіз, псих зрілості особистості + її інтелект і дух розвитку. Домінантою всієї системи виховання у вищій школі має бути його національний характер як форма самовизначення українського народу й особистості українця. Головна мета національного виховання— набуття молодим поколінням соціального досвіду, успадкування дух надбань укр народу, досягнення високої культури міжнац відносин, формування у молоді незалежно від нац належності особистісних рис громадянина Української держави, розвиненої духовності, моральної, художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культури. Мета національного виховання конкретизується через систему виховних завдань: формування національної свідомості, любові до рідної землі, родини, свого народу, бажання працювати задля розквіту держави, готовності її захищати; вих поваги до Конституції, законодавства України, держ символіки, формування правової культури; забезпечення дух єдності поколінь, вих поваги до батьків, жінки-матері, культ та історії рідного народу; формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою; вих дух культури особистості та створення умов для вільного формуван нею своєї світоглядної позиції; утвердження принципів загальнолюдської моралі: правди" справедливості, патріотизму, доброти, толерантності, працелюбності та інших доброчинностей; забезпечення повноцінного розвитку дітей та молоді, охорони й зміцнення їх фіз, псих та дух здоров'я; формування соціальної активності особистості через включення вихованців у процес державотворення, реформування суспільних відносин; розвиток індив здібностей і талантів молоді, забезп умов їх самореалізації, форм наукового світогляду. Принципи національного виховання: Принцип народності — єдність національного і загальнолюдського. Принцип природовідповідності — врахування багатогранної і цілісної природи людини, вікових та індив особливостей студентської молоді, їх психологічних, національних і релігійних особливостей. Принцип активності, самодіяльності та творчої ініціативи студентської молоді Принцип гуманізації і демократизації вих – утвердження людини як найвищої соц. цінності. Принцип гуманітаризації освіти покликаний формувати цілісну картину світу, духовність, культуру особистості і планетарне мислення. Принцип безперервності і наступності вих — досягнення цілісності та наступності у вихованні, нероздільність навчання і виховання. Принцип диференціації та індивідуалізації — врахування у виховній роботі рівнів фіз, псих, соц, дух, інтелект розвитку вихованців, стимулювання активності, розкриття творчої індивідуальності кожного. Принцип культуpoвідповідності вих — зв'язок з історією народу, мовою, традиціями, нар м-вом. Принцип гармонізації родинно-шкільного вих. Створюється інфраструктура, готується спільний план, до якого доцільно ввести такі розділи: 1. Організаційно-методичне забезпечення виховного процесу (формування плану) 2. Видання метод л-ри для наставників, кураторів, студ груп, органів студентського самоврядування. 3. Тематика засідань студентських рад з питань виховної роботи серед студентів. 4. Основні напрями виховання (національне, громадянсько-патріотичне, правове, трудове, морально-етичне, фізичне, статеве, екологічне). 5. Робота з іноземними студентами. 6. Матеріально-технічне та фінансове забезпечення виховного процесу.
Переглядів: 742 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|