МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
Самостійна робота № 1передбачає визначення особливостей художнього методу Г. Філдінга на основі критичного матеріалу та художнього тексту. Результати опрацювання теми необхідно відобразити в опорній схемі. Форма – довільна. Зразок виконання – додаток 1.
Самостійна робота № 2передбачає розробку тестових завдань для перевірки знань про образну систему в цілому чи якогось конкретного героя роману Ж.-Ж. Руссо «Юлія, або Нова Елоіза». Тестові завдання можуть бути як відкритої, так і закритої форми, але з обов’язковою вказівкою правильного варіанту відповіді. Кількість завдань – 10. Зразок оформлення – додаток 2.
Самостійна робота № 3передбачає складання плану характеристики героя, в якому обов’язково має бути відображено наступне: · інформація про героя (хто він, звідки, його соціальний статус та рід діяльності); · риси вдачі героя; · його ставлення до інших героїв (дійових осіб); · ставлення героїв (дійових осіб) до нього; · ставлення автора до героя. План може бути простим або складним. До кожного пункту плану необхідно дібрати та виписати цитати. Самостійна робота № 4передбачає заповнення таблиці «Ідеї французького Просвітництва». У першій частині таблиці необхідно перерахувати основні ідеї французького Просвітництва, які знайшли відображення в художніх творах. У другій частині – навести конкретні приклади з твору Вольтера «Кандід», щоб дані цитати ілюстрували визначені положення. Зразок таблиці – додаток 3.
Самостійна робота № 5передбачає аналіз твору К. Гольдоні «Слуга двох панів», у ході якого визначаються тематика та проблематика твору, ідейне спрямування, композиція, жанрово-стилістичні особливості, образна система (і дається коротка характеристика головних героїв), особливості художньої мови.
Самостійна робота № 6передбачає знаходження додаткового критичного матеріалу з теми та укладання з дібраних джерел (не менше 10) списка літератури – бібліографії. Тези статті про творчість К. Гоцці (за вибором студента) мають відображати основні її положення. При їх оформленні обов’язково вказати автора (авторів) статті, її назву та джерело (книга, газета, журнал). Зразок оформлення бібліографії – додаток 4.
Самостійна робота № 7виконується за рекомендаціями до самостійних робіт №1 або №4 в залежності від вибору студентом варіанту завдання. *** За кожну самостійну роботу студент може отримати від 1 до 5 балів, виходячи з таких критеріїв:
Вивчення напам’ятьяк один із видів самостійної роботи передбачає не тільки знання тексту поезії (монологу, уривка з твору), а й уміння виразного читання твору певного жанру. За читання твору напам’ять студент також може отримати від 1 до 5 балів залежно від рівня знання тексту та читацької майстерності. Список текстів для вивчення напам’ять: · Поезія англійських сентименталістів (1 вірш за вибором студента). · Поезія Р. Бернса (1 вірш за вибором студента). · Ф.Шиллер. «Рукавичка». · Й.-В. Гете. Монолог Фауста. · Г. Державін. «Пам’ятник». Індивідуальна робота студентівє формою організації навчального процесу, яка передбачає створення умов для якнайповнішої реалізації творчих можливостей студентів через індивідуально-спрямований розвиток їх здібностей, науково-дослідну роботу і творчу діяльність. Викладач надає індивідуальну допомогу студентам у формі консультацій, пояснюючи складні моменти теми, спрямовуючи діяльність студентів, допомагаючи їм правильно організувати свою роботу. Форми індивідуальної роботи студентів у процесі вивчення курсу «Історія зарубіжної літератури XVIII століття»: - індивідуальна робота студентів при підготовці до практичних занять (пошукова роботу в мережі Інтернет, анотація прочитаної додаткової літератури, читання додаткових художніх текстів та ін.); - консультації (вид навчальних занять, що проводяться з окремими студентами з метою підвищення рівня їхньої підготовки та розкриття індивідуальних творчих здібностей); - індивідуальне навчально-дослідне завдання: написаня реферату. Індивідуальне навчально-дослідне завдання (ІНДЗ)–вид позааудиторної індивідуальної роботи студента начального чи навчально-дослідницького характеру, яке використовується в процесі вивчення програмового матеріалу дисципліни і завершується контролем. Переглядів: 481 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|