Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ДОДАТКИ

Додаток 1.

 

 

 


Додаток 2.

 

Лаврова Вікторія

(група Ін-25)

 

Самостійна робота № 2

 

ТВОРЧІСТЬ Ж.-Б. МОЛЬЄРА

Тестові завдання

 

1. Яке справжнє ім’я Ж.-Б. Мольєра?

а) Жан Батист Ростан;

б) Жан Батист Поклен;

в) Жан Батист Рабле.

 

2. Характерною особливістю п’єси “Міщанин-шляхтич” є те, що це:

а) комедія-балет;

б) опера;

в) оперета.

 

3. Хто з героїв комедії “Міщанин-шляхтич” здивувався, дізнавшись, що він говорить прозою?

а) маркіза Дорімена;

б) Клеонт;

В) Журден.

(і так далі).

 

або

 

1. Мольєр вважав театр засобом збагачення.

Так Ні

 

2. Смішне, на думку Мольєра, слід видобувати з реальної дійсності.

Так Ні

 

3. Народні оцінки в комедії “Міщанин-шляхтич” висловлює Ков’єль.

Так Ні

 

(і так далі).


Додаток 3.

 

 

Лаврова Вікторія

(група Ін-25)

 

Самостійна робота № 4

 

«Ідеї французького Просвітництва»

(на прикладі твору Вольтера «Кандід»)

Ідеї французького Просвітництва Приклади з твору Вольтера «Кандід»
   
   
   
   

 

 


Додаток 4.

 

Лаврова Вікторія

(група Ін-25)

 

Самостійна робота № 6




Переглядів: 341

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.