МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема : Основи психології навчання (1).Поліпшення механічних характеристик ВПС Механічні характеристики вторинного продукту зі зношених виробів можна істотно поліпшити шляхом термічної обробки сировинирізними середовищами-теплоносіями (вода, мінеральне масло й ін.) з одночасним УФ-опроміненням. Термообробка в середовищі теплоносія здійснюється за принципом віджигу й включає операції нагрівання, витримки й охолодження. Однією з функціональних добавок, що модифікують, може служити природний полімер - лігнін, що є відходом целюлозно-паперової й гідролізної переробки деревини. Він являє собою продукт метаболізму деревини й інших рослин, що накопичуються в процесі лігніфікації в серединній пластинці й клітинній стінці, становлячи 30% всієї її маси ( інші 70% доводяться на целюлозу й гемицеллюлозу). По своїй хімічній природі лігнін належить до поліфункціональних фенолів, основному класу стабілізаторів полімерів, і досить ефективно впливає на світло- і термостабілізацію окислені полімери і полімери, що окисляються. Регенерація відходів. Відходи процесів одержання, переробки та експлуатації деяких полімерів можуть бути регенеровані до вихідних продуктів синтезу і повернуті в промисловість. Цей метод є найбільш перспективним напрямком утилізації відходів поліуретанів (ПУ), оскільки їх спалення нерентабельне, а піроліз супроводжується виділенням отруйних газів. Можливість регенерації ПУ визначається структурою і фізико-механічними характеристиками полімерів. ПУ з малим ступенем зшивки, як і термопласти, можна переробляти багатократно. Вторинне застосування лінійних та густосітчатих ПУ з високою температурою плавлення основане на використанні сильнополярних розчинників або хімічної деструкції (гідроліз, алкоголіз, аміноліз). Існує достатньо багато способів переробки полімерних матеріалів і використаної тари, найбільш раціональними та безпечними з яких є регенерація, вторинна переробка та піроліз. Розвиток технологій в цих галузях є найбільш динамічним. Як засвідчує практика розвинених країн, утилізація відходів, як правило, не є рентабельною та потребує втручання держави у цей процес, якщо дійсно ставиться мета охорони навколишнього середовища.
Мета : ознайомити студентів із предметом та завдання педагогічної психології, підходами різних авторів щодо визначення моделей навчання. Домагатись свідомого засвоєння та використання в практичній діяльності факторів , що забезпечують успіх навчання, розуміння сутності учіння та научіння, як шляхів засвоєння соціального досвіду. Виховувати потребу у аналітичному підході до наукової теорії, формувати вміння проектувати та конструювати авторський педагогічний процес. Читайте також:
|
||||||||
|