Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕМИ ПОВІДОМЛЕНЬ

ПЛАН

Україна В ПЕРІОД ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ

 

 

1. Політичне становище українських земель напередодні та на початку Другої світової війни:

- українське питання у світовій політиці напередодні війни;

- доля Закарпаття в результаті Мюнхенської угоди 1938 р.;

- входження до складу УРСР Західної України, Північної Буковини і Придунайських районів, проведення та наслідки радянських перетворень на цих землях.

2. Радянсько-німецька війна. В роки німецької окупації:

- плани фашистської Німеччини щодо України;

- наступ гітлерівських військ на Україну; евакуація;

- фашистський окупаційний режим в Україні, репресії проти місцевого населення;

- внесок України в перемогу (українці в діючій армії й праця в тилу);

- народний рух опору (радянський партизанський рух, підпілля, непокора населення окупаційній владі, діяльність ОУН-УПА).

3. Україна на завершальному етапі війни:

- звільнення Україні радянськими військами у 1943-1944 рр.; входження Закарпатської України до складу УРСР;

- відбудова народного господарства.

 

(ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА)

1. “Пацифікації” західних українців з боку Польщі напередодні Другої світової війни.

2. Провал державницьких планів ОУН у червні 1941 р. та репресії з боку окупаційної влади.

3. Ідеологічне підґрунтя національного руху опору. Політичний портрет С.Бандери.

4. Створення й доля українських дивізій “Нахтігаль”, “Роланд” та СС “Галичина”.

5. «Волинська трагедія».

6. Економічний внесок Донбасу в Перемогу.

7. Найбільш відомі українські діячі партизанського руху й партійно-комсомольського підпілля.

8. Доля українських остарбайтерів.

9. Людські й матеріальні втрати України в Другій світовій війні.

10. Ялтинська конференція 1945 р. та її вплив на формування нової системи міжнародних відносин.

11. Джерела перемоги СРСР у війні і основні уроки.

12. Погляд на Велику Вітчизняну війну через 60 років.

 

ПИТАННЯ ДЛЯ САМОСТІНОГО ВИВЧЕННЯ

 

1. Возз’єднання Закарпатської України з УРСР.

2. Внесок України у воєнно-економічну мобілізацію.

3. Колабораціонізм.

4. Початок політичного протиборства радянської влади й ОУН-УПА.

 

ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ

 

1. Визначить основні етапи Другої світової війни та дайте їм характеристику.

2. Як відбувалася перебудова економіки й держави на військовий лад?

3. Чому для українців війна була вітчизняною?

4. Чи можна визначити боротьбу українців на окупованій ворогом території України як всенародну?

5. Внесок тилу в Перемогу.

6. Всесвітньо-історичне значення перемоги СРСР у війні, її наслідки та уроки.

ДОДАТКОВА ЛІТЕРАТУРА:

 

1. Айкель М. “Через брак людей…” Німецька політика набору робочої сили та примусові депортації робітників із окупованих областей України 1941-1944 рр. // УІЖ. – 2005. – №6. – С.139-159.

2. Ільюшин І.І. Антипольський фронт в боротьбі ОУН і УПА (1939-1945) // УІЖ. – 2002. – №3. – С. 94-103.

3. Коваль М.В. Український народ в Великій Вітчизняній війні (1941-1945 рр.) // УІЖ. – 1991. – №6. – С.3-35.

4. Коваль М.В., Медведюк П.В. Фольсдойче в Україні (1941-1945 рр.) // УІЖ. – 1992. – №5. – С.15-27.

5. Ковалюк П. Західна Україна на початку Другої світової війни // УІЖ. – 1991. – №9.

6. Косик В. Україна і Німеччина у ІІ світовій війні. – Париж - Нью-Йорк – Львів, 1993.

7. Лисенко О.Є. Підсумки Другої світової війни та Україна // УІЖ. – 2005. – №6. – С.128-138.

8. Першина Г. Фашистский геноцид на Украине 1941-1944 гг. – К., 1985.

9. Немецко-фашистский оккупационный режим (1941-1944 гг.). – М., 1965. – С.36-49, 65-74, 168-186, 219-230.

10. Мірчук П. Українська повстанська армія (1942-1952). – Львів, 1991.

11. Швагуляк М. «Українська карта». Українське питаня у світовій політиці напередодні та на початку Другої світової війни. // Дзвін. – 1990. – №7. – С.83-95.



Читайте також:

  1. ВІДОМОСТІ ПРО ІНФОРМАЦІЮ, КІЛЬКІСНА МІРА ЇЇ. ВИДИ ПОВІДОМЛЕНЬ
  2. Джерело дискретних повідомлень і його ентропія
  3. Для пересилання повідомлень через телекомунікаційне середовище застосовують сигнали.
  4. Довжина двійкового коду повідомлень називається обсягом даних.
  5. Інформація передається за допомогою повідомлень
  6. Комутація повідомлень
  7. Лекція 2. Принципи цифрових методів передачі повідомлень
  8. Мова і стиль повідомлень.
  9. Набір команд і формат повідомлень протоколу ІМАР
  10. Передавання повідомлень
  11. Стаття 34. Заслуховування доповідей та інформацій (повідомлень) Рахункової палати на засіданнях комітетів Верховної Ради України
  12. Теми повідомлень




Переглядів: 611

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПИТАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИВЧЕННЯ | Виберіть серед держав ту, що утворилася у 1449р. і зазначте, яку політику щодо укр. земель проводили її правителі у ХУ ст., коли ця держава припинила своє існування.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.