МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||
Зразок записів в учнівських зошитахКартка № 1 Етап уроку, що проводить практикант формування умінь і навичок Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ КОНСПЕКТ проведеногоІвановою Оксаною Петрівною у 5-а класі,06.12.11 Тема.Не з прикметниками Культурознавча тема. Світ чудовий, бо різноманітний (соціокультурна) Мета:повторити й поглибити знання учнів про способи творення прикметників, зокрема про префіксальний спосіб; сприяти зміцненню навичок правопису прикметників з часткою не разом і окремо та позначити відповідні орфограми, пояснювати їх за допомогою орфографічних правил; формувати загально пізнавальні вміння правильно писати прикметники з вивченою орфограмою; - розвивати творчі вміння зіставляти, порівнювати, моделювати й конструювати мовні явища; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу - виховувати у школярів любов до оточуючого їх світу. Підручник.Українська мова 6 клас / Н. В. Бондаренко, А. В. Ярмолюк. – К.: Освiта, 2005. – С. 114-116 Завдання етапу уроку(визначає вчитель): 1) формувати вміння визначати … ; 2) вчити розпізнавати… і пояснювати … ; 3) … Методи і прийоми:слово вчителя, робота з текстом, розподільний диктант, творчий диктант, дослідження-відновлення, вправа на реконструювання, метод «Як на іспиті», кросворд.
Наочність:запис тексту на дошці Дидактичний матеріал:«білети» з питаннями, роздавальний матеріал
Обладнання:стікери з словосполученнями, «бонуси». Оформлення дошки (записи на дощці) Шосте грудня Класна робота Не з прикметниками Невисокі дерева; незаможні громадяни; негідний учинок; нещасний випадок; негайний результат; недосяжна мрія; немічний дідусь; ця дівчина не висока; його будинок не високий, а низький; мій брат не заможній; рішення не справедливе.
Шосте грудня Класна робота Не з прикметниками
Вправа 32 Пасивний – неактивний, … СТРУКТУРНО-КОМПОЗИЦІЙНА СХЕМА УРОКУ[1] Читайте також:
|
|||||||||||||
|