Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Надзвичайні ситуації, які викликані транспортом.

 

Життя сучасного суспільства не можливе без транспорту.

Автодорожній травматизм займає трете місце в світі серед причин смертності населення.По офіційним даним ДАІ за 9 місяців 2010 року відбулося 22700 ДТП, загинуло 3080 чол., травмовано 28513 чол.

Тяжкість наслідків дорожньо-транспортних пригод в Україні у 3-14 разів перевищує ці показники в інших країнах. У США, наприклад, з кожної тисячі потерпілих у ДТП гине 13 чоловік, в Англії -17, Німеччині -22, а в Україні -180. На дорогах нашої країни кожні 10 хвилин трапляється ДТП, кожну годину гине людина, кожну добу – двоє дітей.

Крім того, сильно забруднюють атмосферу автомобілі. Автомобільний транспорт(в світі налічується більше 600млн автомобілів) дає 70-90% забруднень у містах. Якщо враховувати що в містах мешкає більше половини населення Землі, то стане зрозумілим вирішальне значення автотранспорту щодо безпосереднього впливу на людей.

ПДР відповідно до закону України “Про ДР” встановлюють єдиний порядок дорожнього руху на всій території України .

Пішоходи повинні рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках, тримаючись правої сторони. У темну пору доби пішоходи повинні вжити заходи, щоб виділити себе на проїзній частині чи узбіччі. Повинні рухатися тільки по пішохідних переходах, а якщо немає переходу, повинні рухатися перпендикулярно проїзної частини, де добре видно дорогу з обох сторін. Пішоходам забороняється:

- виходити на проїзну частину, не переконавшись про відсутність небезпеки;

- допускати самостійний, без догляду дорослих, вихід дітей на проїзну частину;

- переходити не по переходу;

- затримуватися на проїзній частині, якщо це не пов'язано з безпекою.

Якщо пішохід причетний до ДТП, він зобов'язаний допомогти потерпілому, записати прізвища й адреси очевидців, повідомити в міліцію про подію і чекати на їх прибуття.

Дорожні знаки служать для попередження водіїв про небезпеку на шляху, деяких обмеженнях чи забороні руху тих чи інших транспортних засобів на окремих ділянках доріг - вулиць, вказівки напрямку руху, оповіщення про дорожні обставини і повідомлення даних, що поліпшують користування дорогами, вулицями, а також для обмеження стоянок транспортних засобів.

Попереджувальні знаки не вводять обмежень, а попереджають про підвищення уваги і вибір такої швидкості руху, щоб запобігти ДТП (червоний трикутник).

Заборонні знаки установлюють визначений режим руху транспортних засобів і пішоходів (червоне коло).

Наказові знаки показують обов’язкові напрямки руху або дозволяють деяким категоріям учасників рух по проїзній частині чи окремих її ділянках, а також запроваджують або скасовують деякі обмеження (блакитне коло).

Інформаційно-вказівні знаки попереджають про особливості дорожньої обстановки чи інформують про розташування на шляху проходження об'єктів, позначених на цих знаках (блакитний прямокутник).

Засоби регулювання дорожнього руху. Для регулювання руху використовуються світлофори і регулювальники.

Сигнали регулювальника (положення його корпуса, жести руками, у тому числі з жезлом чи диском з червоним світловертальником) мають наступні значення:

1. руки витягнуті в сторони, опущені чи права рука зігнута перед грудьми:

- з лівої і правої сторони - дозволений рух трамваю прямо, автомобілям і мотоциклам (авто) - прямо і праворуч, пішоходам дозволено переходити проїзну частину з боку грудей і спини;

- з боку грудей і спини - рух усіх транспортних засобів заборонено;

2. права рука витягнута вперед:

- з лівої сторони - дозволений рух трамваю ліворуч, авто - у всіх напрямках;

- з боку грудей - усьому транспорту дозволений рух тільки праворуч;

- з правої сторони і спини - рух транспорту заборонений;

- за спиною - дозволено переходити проїзну частину пішоходам;

3. рука піднята вгору:

- рух усіх транспортних засобів і пішоходів заборонено у всіх напрямках.

Перевозити людей може водій, що має стаж, більше 3 років. У вантажному автомобілі перевозити таку кількість людей, скільки сидячих місць.

Забороняється перевозити людей поза кабіною, дітей до 12років на передньому сидінні і на задньому сидінні мотоцикла; дітей до 16 років у кузові будь-якого вантажного автомобіля й організовані групи дітей у темний час доби.

Всі електрокари повинні бути оснащенні надійним поворотним пристроєм; надійними гальмами, що автоматично діють при знятті лівої ноги з педалі; звуковими, а у ночі світловими сигналами.

Швидкість руху у середині приміщення не більше 6 км/годину, на території підприємства - не більше 10 км/годину, при поворотах і виїзді через кут - 3 км/годину з подачею звукового сигналу.

 

 


Читайте також:

  1. Гідрологічні надзвичайні ситуації
  2. Гідрологічні надзвичайні ситуації.
  3. Єдина державна система запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру
  4. Законодавче і нормативно-правове забезпечення функціонування єдиної державної системі попередження і реагування на надзвичайні ситуації.
  5. Інформація про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації, поведінка та дії в цих умовах
  6. На надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру.
  7. Надзвичайні комбіновані ситуації природно-техногенного характеру
  8. Надзвичайні обставини: неврожай, стихійні лиха, катастрофи.
  9. Надзвичайні ситуації воєнного часу
  10. Надзвичайні ситуації забруднення атмосфери і територій аварійно хімічно небезпечними речовинами.
  11. НАДЗВИЧАЙНІ СИТУАЦІЇ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ.
  12. Надзвичайні ситуації під час бурі, ураганів, смерчі




Переглядів: 541

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
При проведенні штучного дихання «рот в рот» частота вдування повітря повинна бути 10-12 разів на хвилину. | Тероризм

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.