Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Болгарія

Австрія

Базові принципи організації і здійснення місцевого самоврядування закріплені в статтях 116 і 118 Федерального конституційного закону 1920 року:
Всі землі діляться на муніципальні освіти. Муніципалітет одночасно є територіальним утворенням, що здійснює місцеве самоврядування, і адміністративним округом. Муніципалітети мають охоплювати всю територію федеральних земель.
Муніципальне освіта є незалежним учасником економічних відносин. Муніципальні освіти має право придбавати, володіти, користуватися і розпоряджатися на свій розсуд різними видами майна в порядку, встановленому федеральними і земельними законами, самостійно здійснювати управління муніципальними підприємствами та їх фінансовими засобами і стягувати податки відповідно до конституції.
На міста з особливим правовим статусом крім компетенції муніципального рівня покладено також функції служби управління округом. Повіт (Bezirk) є виключно одиницею адміністративно-територіального поділу і не володіє правом на здійснення місцевого самоврядування.
Муніципальні органи влади діють у межах своєї компетенції, а також виконують функції, делеговані федеральним і земельним урядами. Місцева влада, зокрема, відповідають за виконання наступних що знаходяться в їхньому віданні функцій:
1) створення структурних підрозділів для здійснення повноважень з питань місцевого значення; встановлення правил внутрішнього розпорядку роботи муніципалітету;
2) призначення посадових осіб для здійснення повноважень у межах місцевого ведення, контроль за їх діяльністю;
3) забезпечення громадської безпеки, контроль за проведенням масових заходів місцевого значення;
4) забезпечення безпеки дорожнього руху, контроль за роботою дорожньої поліції;
5) служба захисту сільськогосподарських культур;
6) служба з контролю за організацією ринкової торгівлі;
7) місцева санітарна інспекція; служба швидкої та невідкладної допомоги; організація ритуальних послуг та утримання місць поховання;
8) захист прав громадян;
9) місцева інспекція архітектурно-будівельного нагляду (в компетенцію якої не входить контроль за будівництвом і експлуатацією будівель федерального державного фонду), забезпечення пожежної безпеки, природоохоронне планування;
10) діяльність структур, що здійснюють позасудове вирішення конфліктів;
11) продаж майна в рахунок погашення боргів.

 

Конституція Болгарії фіксує такі положення органів місцевого самоврядування, як право на об’єднання з іншими громадами для вирішення загальних питань (ст. 137), право на власність і самостійний бюджет (ст.ст. 140, 141). Зокрема, в Конституції Болгарії сформульована така вимога: "центральні державні органи та їх представники місцях здійснюють контроль за відповідністю актів органів місцевого управління закону тільки коли це передбачено законом" (ст. 144). Ст. 141 Конституції Болгарії, наприклад, містить припис: "Держава засобами з бюджету та іншими способами допомагає нормальній діяльності громад". Так, згідно зі ст. 145 Конституції Болгарії місцеві громади можуть оскаржити у суді акти і дії, якими порушуються їх права. Такі спори розглядаються загальними або адміністративними судами. А відповідно до ст.ст. 149 і 150 Конституція надає право місцевим органам влади порушити у Конституційному суді спори про компетенцію між органами місцевої влади і центральними виконавчими органами.

 


Читайте також:

  1. Болгарія у 1945-1985 рр.




Переглядів: 551

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конст, законодавчі та судові гарантії місцевого самоврядування на прикладі Болгарії РФ,та Австрії. | Конституційна організація судової влади в зарубіжних країнах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.