Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задачі.

Урок з фізичної культури

«Спритні, дужі, небайдужі на олімпійців бути схожі»

 

Тема. Пересування гравців у баскетболі. Передача м’яча двома руками від грудей. Кидок м’яча однією, двома руками.

Навчальні:

1. Вивчити з учнями елементи спортивної гри – баскетбол.

2. Удосконалювати техніку виконання загально розвивальних, стройових, легкоатлетичних та ігрових вправ.

3. Залучати дітей до ведення здорового способу життя.

Розвивальні:

1. Формувати правильну поставу дитини, сприяти її загартуванню, вміти знімати втому.

2. Розвивати швидкість, спритність, гнучкість.

Пізнавальні:

1. Розширювати знання учнів про баскетбол як вид спорту, знайомити з визначними спортсменами-баскетболістами.

Виховні:

1. Виховувати стійкий інтерес до постійних занять фізкультурою, бережне ставлення до власного здоров’я.

Інвентар: мати, великі та баскетбольні м’ячі.

 

Зміст уроку Дозу- вання Організаційно-методичні вказівки
  І. Підготовча частина 14 хв.  
1.   Організація класу. Шикування у шеренгу. Рапорт чергового про готовність класу до уроку. - Клас! Рівняйсь! Струнко! Учні 2-го класу до уроку фізкультури готові! Відсутні… Черговий… Вчитель. Добрий день! Клас! Вільно! (Дає черговому команду стати у шеренгу на своє місце) 1 хв.     Рівняння на носках, спина рівна, плечі відвести назад, голова – прямо, руки витягнуті вздовж тулуба.  
2.   Вчитель. Діти на мене подивіться І веселіше посміхніться. Скільки у сонця проміння для всіх, Стільки у нас здоров’я і утіх! Урок добрим вийти зможе, Якщо кожен допоможе. 1 хв.      
3.     Ознайомлення з завданнями уроку. Вчитель. Діти! Сьогодні у нас урок-гра «Спритні, дужі, небайдужі на олімпійців бути схожі». Ми спробуємо бути олімпійцями, які протягом виконання завдань уроку підготуються і наближуться до олімпійських чемпіонів. (Повідомлення завдання уроку). Вчитель. Зараз перевіримо готовність майбутніх чемпіонів до випробувань. 1 хв.    
4. Стройові вправи. Повороти направо, наліво, кругом. Виконання команд: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!» 1 хв.   Звертати увагу на поставу, правильне виконання повороту. Оцінювання поворотів 2-3 учнів
5. Повільний біг «змійкою», біг «проти ходом» 1 хв. Вчитель звертає увагу на дотримання дистанції, правильну поставу ніг, рук.
6. Психогімнастика. Тренінг. Діти, сядьте на підлогу. П’яточки разом, коліна розвернуті в сторони, руки на коліна, очі закрили. - Ранок. Всі сплять. Я – сонечко. Я – велике, тепле сонечко. Я прокидаюсь, потягуюсь, посилаю всім свої промінчики. Я дарую своє тепло усьому живому. Я з усіма привітаюсь. Я радію. Я несу радість. Я роздаю добро, ласку, силу. Я пробуджую всіх, прокидайтесь. 1 хв.     Слідкувати за вмінням дітей розслабитись, увійти в образ, правильно дихати
Маша. Ой, Міша, подивись, що ці діти роблять? Мішка. Вони на уроці фізкультури, займаються спортом. Маша. Мішка, а ти спорт любиш? Мішка. Дуже! Маша. Давай попросимося до них на урок! Мішка. Давай. Вчитель. А хто це потрапив до нас на урок? Маша. Це ми – Маша і Мішка. Ми хочемо стати олімпійськими чемпіонами і навчитися гри в баскетбол. Вчитель. Це дуже похвально. Ставайте з Мішкою разом з нами. 1 хв  
7.     Бігові вправи: а) біг, високо піднімаючи гомілки; б) закидання п’яток назад; в) закидання п’яток у боки; г) стрибок у русі поштовхом однієї ноги. 2 хв. Звертати увагу на правильне виконання вправ, дисципліну та увагу учнів.
8.     Перешикування у колону по три 1 хв. Правильне перешикування та розмикання.
9.     Комплект загально розвивальних вправ. Вчитель. Любий Міша, ми знаємо, що ти любиш багато спати. Тож послухай поради від дітей. 1. Всім відомо - це чудово, Коли кожен з нас здоровий. Треба тільки знати, Як здоровим стати! 2. Кожного разку за розпорядком Маєш ти робить зарядку. 3. Спорт любити слід – проживеш сто літ. Мішка. Спасибі, діти. Навчіть мене своєї фіззарядки і я її буду, як ви, робити кожного ранку.   4 хв.  
  Комплекс ЗРВ: 1. Повороти голови.   2. Кругові рухи у плечовому поясі. 3. Нахили вправо, вліво, ноги нарізно. 4. Повороти тулуба вправо, вліво.   5. Нахил вперед, назад. 6. Махи ногами.   7. Випади вліво і вправо. 8. Стрибки. 9. Присідання.     Ритмічне виконання, правильне виконання вправ.     Ноги від підлоги не відривати.   Ноги прямі, голова дивиться вперед. Широкий випад.
  ІІ. Основна частина 22 хв.  
1. Перешикування в колону по одному. Теоретичний матеріал. Мішка. Я мрію стати справжнім чемпіоном. Ось як: - олімпійська чемпіонка 2000 р. з плавання Яна Клочкова; - український легкоатлет, олімпійський чемпіон у стрибках з жердиною 1998 р., п’ятиразовий чемпіон світу Сергій Бубка; - чемпіон світу з шахів 2001 р. Руслан Пономарьов; - заслужений майстер спорту з плавання на 100 м брасом, чемпіон світу 2001, 2002 р.р. Олег Лісогор; - дворазова олімпійська чемпіонка зі спортивної гімнастики 1996 р. Лілія Подкопаєва.      
2. Показ основних рухів у баскетболі. Робота з дидактичним матеріалом: а) вправи з великим м’ячем; б) вправи з баскетбольним м’ячем. 5 хв. Виправляти помилки, звернути увагу на положення кисті рук та пальців.
3. Робота в парах над засвоєнням теоретичного матеріалу: а) підкидання та ловіння м’яча однією рукою; б) підкидання та ловіння м’яча двома руками; в) кидки м’яча в ціль однією та двома руками з наступним ловінням його після відскоку від стіни та підлоги. 10 хв.  
4. Рухливі ігри: «Захисник фортеці», «Влучно в ціль». 7 хв. Організувати ігри так, щоб діти рухались протягом усієї гри.
  ІІІ. Заключна частина 4 хв.  
1. Підведення підсумків (визначити спритних, дужих, не5байдужих)    
2. Організувати перехід до класу

 

 

Даний урок відповідає календарному плануванню з фізичної культури в 2 класі. Застосовані фронтальний, груповий, ігровий методи при виконання вправ із великим та баскетбольним м’ячем. Теоретичний матеріал про видатних українських спортсменів подається у вигляді інсценізації.

Акцентується увага на розвиток спритності, швидкості, точності засобами рухливих ігор.

Розробка уроку пропонується для вчителів початкових класів.

 


Читайте також:

  1. Відповіді на ситуаційні задачі.
  2. Відповіді на ситуаційні задачі.
  3. Геофізичний контроль за розробкою нафтових і газових родовищ. Задачі. Методи і методика дослідження
  4. Для всіх , та , то він є оптимальним планом транспортної задачі.
  5. За допомогою теорії розмірностей розмірні фізичні величини, що входять в опис фізичного процесу, комбінуються в безрозмiрнi комплекси, які можна розглядати як нові змінні задачі.
  6. Задачі.
  7. Задачі.
  8. Задачі.
  9. Задачі.
  10. Задачі.
  11. Задачі.
  12. Задачі.




Переглядів: 761

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Закон Гука | Конспект уроку №2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.