МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
У РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВАТЕМА 8. РОЛЬ КУЛЬТУРНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ЛЮДЕЙ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ 1. У чому різниця між контркультурою і субкультурою? 2. Чи завжди були контркультури? 3. Чи можна вважати християнство феноменом контркультури? 4. Чому в культурі народжуються субкультури? 5. Чи можете Ви назвати приклади контркультурних феноменів? 6. Чим були зумовлені молодіжні виступи 60-70-их років? 7. Чи правильно, що контркультура – провісник нової культури? 8.Які сучасні молодіжні субкультури Вам відомі?
1. При якому науковому підході за критерій виділення культурно-історичних епох береться розвиток мови? a. формаційний; b. семіотичний; c. філософський; d. етнографічний; e. культурологічний.
2. Хто з вітчизняних науковців дотримувався семіотичного підходу до вивчення культури? a. І.Франко; b. О.Потебня; c. М.Шлемкевич; d. Є.Маланюк; e. М.Попович.
3. Хто ввів у науковий обіг термін “контркультура”? a. К.Мангейм; b. М.Хайдеггер; c. К.Ясперс; d. Г.Маркузе; e. Т.Розсак.
4.Субкультура – це: a. сукупність негативно інтерпретованих норм культури; b. сукупність норм культури, що суперечать її фундаментальним засадам; c. сукупність специфічних норм всередині культури; d.сукупність норм культури, що орієнтують на формування споживацького світогляду людини; e. сукупність професійних норм культури.
5. Назвіть три основні елементи стиля субкультури: a. образ, манера поведінки, сленг; b. міміка, діалект, хода; c. костюм, зачіска, макіяж; d. специфічний словник, експресія, костюм; e. сленг, експресія, біжутерія.
6. Хто з науковців уподібнював культурні цикли до біологічних? a. Т.Розсак; b. К.Мангейм; c. Ж.-П. Сартр; d. Г.Маркузе; e. Х.Ортега-і-Гассет.
7. Назвіть середньовічний субкультурний науковий феномен: a. схоластика; b. теологія; c. риторика; d. поетика; e. алхімія.
8. Назва якої із сучасних західних молодіжних субкультур на сленгу означає “соціальні низи”, “покидьки суспільства”? a. тедді-бойз; b. панки; c. рокери; d. бітники; e. скінхеди.
9. Яка із сучасних молодіжних субкультур одержала свою назву за коротко підстрижене волосся на голові у своїх представників? a. рокери; b. панки; c. моди; d. бітники; e. скінхеди.
10. Які субкультури є професійними: a. бітники, хіппі, панки; b. мусульманська, християнська, буддистська; c. скінхеди, рокери, моди; d. тедді-бойз, панки, хіппі; e. військових, педагогів, акторів.
Мета:з’ясувати соціальне значення орієнтації людей на збереження культурної спадщини, засвоїти понятійний апарат теми – культурна спадщина, культурні цінності; зрозуміти основні нормативно-правові принципи діяльності міжнародних та вітчизняних громадських організацій із збереження культурної спадщини, охорони культурних цінностей; з’ясувати місце і роль культурної спадщини українського народу в світовому культурному надбанні людства. Дати загальне уявлення про культурні орієнтації людей за Т.Парсонсом. Читайте також:
|
||||||||
|