МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПЕРЕДМОВА
Опорні конспекти лекцій призначені для допомоги студентам на заняттях при самостійній підготовці до занять, а також при закріпленні матеріалу занять з розділу „Будова і конструкція озброєння” дисципліни „Військово-технічна підготовка”, яки навчаються за програмою підготовки офіцерів наземної артилерії. Данні опорні конспекти лекцій містять в собі малюнки, креслення, таблиці, які дозволяють більш раціонально використовувати навчальні часи, та забезпечують наочність при вивченні найбільш складних питань. Порядок вивченням питань, які викладенні в опорних конспектах лекцій складено за планом проведення занять, що дає змогу студентам не тільки раціонально та стисло робити відповідні записи на заняттях, але і якісно готуватися до наступних занять. Тема№7Призначення, будова і конструкція артилерійських оптичних при-ладів Заняття №1 Біноклі. ПАБ. Учбове питання №1 Призначення, технічні данні, будова біноклей Б6х30, Б8х30, Б12х50, Б15х50.
Рис. 1 Загальний вид бінокля Бінокль є: Види біноклів:
У комплект біноклів Б6х30, Б8х30, Б12х50, Б15х50 входять:
Опис зовнішнього виду біноклів Правий монокуляр складається:
Оптичні дані біноклів
Оптична частина біноклів Об'єктив
Учбове питання №2Призначення й будова далекоміра ДС-1
Далекомір ДС-1 призначений Технічні дані ДС-1
У комплект далекоміра ДС-1 входять:
Далекомір складається з Бленди Лімб
Лімб має:
Тринога Перетворювач координат ПК-3 У комплект освітлення В оптичну схему далекоміра ДС-1 входять:
Зорова система В схему зорової системи входять:
Біаксиальний коллиматор У систему входять такі деталі:
Система освітлення вимірювальних марок У систему входять такі оптичні деталі:
Відлікова система У систему входять такої деталі:
Компенсатор
Учбове питання №3 Вимір дальності в нічний час
Учбове питання №4 Перевірка далекоміру
Установку далекоміра для роботи роблять у такому порядку:
Вивірку стереоскопічного далекоміра по висоті роблять щораз перед початком роботи з далекоміром у такому порядку: КОНТРОЛЬ ВИВІРКИ ДАЛЕКОМІРА ПО ДАЛЬНОСТІ ОРІЄНТУВАННЯ ДАЛЕКОМІРА Тема№ 9 Призначення й будова приладів наведення гармат та мінометів Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|