Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕМА 9. РЕГУЛЮВАННЯ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ

ВСТУП

ЗМІСТ

 

 

ВСТУП........................................................................................................... 4

Тема 9 Регулювання трудової діяльності персоналу 5

Тема 10. Управління робочим часом працівників 34

Тема 11. Створення сприятливих умов праці 44

Тема 12. Оцінювання персоналу 52

Тема 13. Мотивація та стимулювання персоналу 75

Тема 14. Соціальне партнерство в організації 83

Тема15. Ефективність менеджменту персоналу 90


Головна задача при вивченні даного курсу полягає в набутті комплексних знань з вибору нових форм і засобів управління персоналом при створенні ефективної та гнучкої системи управління. Це означає, що майбутні магістри повинні знати методологічні основи менеджменту та психології, організацію, планування, функції і засоби управління, методи прийняття управлінських рішень, наукові основи підготовки управлінських кадрів та ефективної організації їх праці, зміст умінь менеджера з персоналу, вміти створювати і використовувати управлінські структури.

При цьому майбутні магістри повинні бачити взаємозв`язки економічних явищ і процесів, різноманітні їх форми, вміти планувати та організовувати розвиток персоналу, досягати мети організації через формування висококваліфікованого, креативного і, як слід, конкурентоспроможного на ринку праці робітника, приймати об`єктивні рішення в різних ситуаціях, вміти використовувати набутий досвід на практиці.

В дисципліні «Менеджмент персоналу» розглядаються аспекти визначення придатності індивіда до різних видів діяльності; методи добору кадрів з урахуванням характерологічних особливостей людей та їх професійних знань, умінь, навичок; особливості формування кадрового резерву; планування кар’єрного зростання в організації; вивчаються взаємини і спілкування людей при виконанні спільних завдань, способи активізації діяльності персоналу через формування стійких мотивів; увага приділяється генерації і пошуку нових ідей; розглядається імідж організації і фірмовий стиль та варіанти створення служби з управління персоналом в організації.

У «Менеджменті персоналу» розкривається роль людського фактора в процесі успішної діяльності, розглядаються аспекти вітчизняної управлінської діяльності, порівнюються закордонні моделі менеджменту і можливості їх адаптації з урахуванням історичного досвіду і національного менталітету.

Засвоєння дисципліни «Менеджмент персоналу» має забезпечити:

• оволодіння понятійним апаратом менеджменту персоналу;

• усвідомлення того, що управлінська діяльність ґрунтується на знанні та вмілому використанні кількості чинників як ос­нови цієї діяльності;

• використання основних закономірностей загальної, соціальної та прикладних психологій у реалізації таких функцій управлі­нської діяльності, як прийняття рішення, поділ праці, формування стосунків, створення іміджу, успіх у діяльності тощо;

• формування вмінь і навичок управлінської діяльності в процесі засвоєння знань, оволодіння методиками з управління персоналом.

 

9.1. Наймання персоналу на підприємство

9.2. Залучення персоналу

9.3. Відбір персоналу

9.4. Професійна орієнтація й управління трудовою адаптацією в системі управління персоналом

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  5. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  6. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  7. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  8. Автоматизація водорозподілу регулювання зі сталими перепадами
  9. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами
  10. Автоматизація водорозподілу регулюванням за верхнім б'єфом
  11. Автоматизація водорозподілу регулюванням за нижнім б'єфом
  12. Автоматизація метрологічної діяльності




Переглядів: 548

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Наймання персоналу на підприємство

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.